Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kestäisi päivääkään Reeon ja Miikan machoilua, jossa luulevat omistavansa suurin piirtein koko talon, täysin turhia juoppoja. Ja Heidi on kyllä yllättävän tyhmä, jos ottaa huomioon, että pärjää kuitenkin kisoissa. Mutta ei vaan tajua, että Reeo käyttää häntä vaan hyväkseen, hakeeko Heidi sitten jotain hyväksyntää Reeolta? Reeohan on jo selostanut, miten homma etenee ja lopulta myös omat liittolaisensa tiputtaa. Miikka lammas ei oo vaan hokannut, että Reeo tiputtaa myös hänet, jos ei mee Reeon pillin mukaan.
Ihana, että vihdoin löytyy Reeolle vastusta ees vähän naisista, mutta voihan olla että se on jo myöhäistä mutta toisaalta, ehkä täm kieroilukaudem bb:n pitää voittaakin suurin muikku, eikä ainakaan kenenkään hyvän ihmisen.
*Tarkoitin juippeja, en juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ääliö. Et HÄNEN puoliso eli tyttökaveri tulis taloon ja SE olis koko talon vieras ja päivätehtävä. Kun kerran on vuosipäivä, 2 kokonaista vuotta, ihan 24kk. Riippuen toki siitä mistä lasketaan, siitäkö ku he näki toisensa eka kerta tai yhtyi eka kerta tai päättivät alkaa "seukkaa" .. vai mistä.
Miikka. Kasva aikuiseksi. Nyt. Älä häpäse itseesi enempää.
Entinen läski takertuu nyt tyttikseensä,kun ennen ei saanut ketään kun oli puntsi.
t. läskittely on intohimoni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan huomannut, miten Miikka on paljon puheliaampi kun Alfa Aleksi poistui talosta?
Tais Aleksi varjostaa Miikka a melkoisesti talossa ollessaan ja ymmärrän sen alemmuuden tunteen. Onhan Aleksi huomattavasti kyvykkäämpi urheilija...
Niin ja Miikka on vaan joku varastomies. Yrittää olla niin kovista ja ottanut mauttomat tatuoinnit lisätäkseen sitä vaikutelmaa. Onkohan koskaan lukenut edes yhtään kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kestäisi päivääkään Reeon ja Miikan machoilua, jossa luulevat omistavansa suurin piirtein koko talon, täysin turhia juoppoja. Ja Heidi on kyllä yllättävän tyhmä, jos ottaa huomioon, että pärjää kuitenkin kisoissa. Mutta ei vaan tajua, että Reeo käyttää häntä vaan hyväkseen, hakeeko Heidi sitten jotain hyväksyntää Reeolta? Reeohan on jo selostanut, miten homma etenee ja lopulta myös omat liittolaisensa tiputtaa. Miikka lammas ei oo vaan hokannut, että Reeo tiputtaa myös hänet, jos ei mee Reeon pillin mukaan.
Ihana, että vihdoin löytyy Reeolle vastusta ees vähän naisista, mutta voihan olla että se on jo myöhäistä mutta toisaalta, ehkä täm kieroilukaudem bb:n pitää voittaakin suurin muikku, eikä ainakaan kenenkään hyvän ihmisen.
Ja suurin mulkku eikä muikku:D
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tänään yhdessä haukkuivat Heidiä, niin voisivat olla tällä viikolla häädössä. Voisi hajottaa ensin vaikka Lauran ja Merven liiton.
Ihan oikein heidille
Vierailija kirjoitti:
Ja Sofia sanoi hakuprosessista, että ei voi tässä nyt kertoa yhtään mitään , mutta kertoo joskus (Mitä ? kutsu tuotannolta ?)
Eiköhän Cristal Blow-Jobs ole seurannut sitä kuolaten instassa ja määkinyt loputtomiin tuotannolle, miten tuo on pakko ottaa taloon.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs Reo sitten aikoo ottaa mukaan finaaliin? Reohan se päättää ketkä tippuu, eikä katsojat. Päättää myös lopussa julistaa itsensä voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Heidi osti herkkuja, valkohometta, Auran sinihometta, jotain juustoa, 2 pakkausta pepsimaxia, kotimaista metvurstia jne. herkkuja on siellä monenlaista, kuiske kuuluu miltä ruoka maistaa.....
🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko kun Reeo on hiljainen kun ei saa keljuilla ja juonitella ja puhua häätöäänistä. Reeon oleminen talossa on vain tuota kokkauksen lisäksi.
Pitääkö sitä jumpatessakin puhua? Reeo on nimenomaan niitä harvoja talossa jotka osaa puhua muustakin kuin pelistä ja omaa viekö kaikenlisäksi huumorintajun.
Ootko yhtään kattonut 24/7?! :D Reeohan ei mitään muuta tee, kuin esittää paikan Kingiä tai kieroilee!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
24/7 puhuivat paljon muusta, ymmärrys hoi älä jätä, hyvät illat sulle,
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.
Aleksi kertoi teostaan ylpeillen ja naureskellen vielä näin aikuisena. Normaali lapsi omaa empatiakyvyn ja ymmärtää, että eläimeen sattuu kun sille tehdään pahaa, Aleksille tämä ominaisuus ei ole näemmä kehittynyt edes 21 ikävuoteen mennessä.
katso uutisia, elämme vaarallista ja epävarmaa aikaa
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Sofialla ollut jo karanteenissa omat säännöt
Näinköhän tosiaan on pelattu tää pelikin ennakkoon 😠
Kaupallinen yhteistyö: "Tämän runkkuvideon mahdollisti U14-hotelli"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun top kolme on Heidi, Reeo ja yllättäen Tuula :D
Mulla samat, kirjotin ne tänne muutama tunti sitten. 🥳
Tuulan pisteet on noussu, on ystävystynyt heidinkin kanssa.
Mun inhokit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka muistuttaa vastaanottaneensa omaan taloonsa kaikki muut asukkaat alussa. Kiitos 2022! Reeon ja Miikkan big brother talo kuittaa!
Ihmettelen kyllä et kun on niin huono itsetunto jne niin kummasti vaan Miikka kehuu itseään vähän joka välissä. Miten erityinen hän on. Nyt ku Aleksi lähti, tää tosiaan korostuu, Miikka saa loistaa oikein.
Erikoista on, kun ei ole saanut elämässään mitään aikaan ja on jäänyt varastomieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko kun Reeo on hiljainen kun ei saa keljuilla ja juonitella ja puhua häätöäänistä. Reeon oleminen talossa on vain tuota kokkauksen lisäksi.
Pitääkö sitä jumpatessakin puhua? Reeo on nimenomaan niitä harvoja talossa jotka osaa puhua muustakin kuin pelistä ja omaa viekö kaikenlisäksi huumorintajun.
Ootko yhtään kattonut 24/7?! :D Reeohan ei mitään muuta tee, kuin esittää paikan Kingiä tai kieroilee!:D
Niimpä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrohan missä oli juuri nyt ja mitä tekemässä, kun tuon kirjoitit ? ja kenen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten tylsä finaalikolmikko olis Reeo, Tuula ja Heidi. Nyt jo meno talossa kohtuu tylsää.
Sitäpä. Viihde kaukana. Mut täällä halutaan ulos kaikki, ketkä avaa suunsa. Hiljaa pitäisi kaikkien istua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun top kolme on Heidi, Reeo ja yllättäen Tuula :D
Mulla samat, kirjotin ne tänne muutama tunti sitten. 🥳
Tuulan pisteet on noussu, on ystävystynyt heidinkin kanssa.Mun inhokit
No voi raukkaa, siinä on finaalikolmikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
24/7 puhuivat paljon muusta, ymmärrys hoi älä jätä, hyvät illat sulle,
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.
Aleksi kertoi teostaan ylpeillen ja naureskellen vielä näin aikuisena. Normaali lapsi omaa empatiakyvyn ja ymmärtää, että eläimeen sattuu kun sille tehdään pahaa, Aleksille tämä ominaisuus ei ole näemmä kehittynyt edes 21 ikävuoteen mennessä.
Tällaista asennetta halutaan jostain syystä lapsille antaa. Että tehkää mitä haluatte, rääkätkää eläimiä ja kiusatkaa, saatte kaiken anteeksi sitten aikuisena. Ja on ihan tervettä nauraa ja ylpeillä noilla asioilla vielä aikuisenakin eikä katua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs Reo sitten aikoo ottaa mukaan finaaliin? Reohan se päättää ketkä tippuu, eikä katsojat. Päättää myös lopussa julistaa itsensä voittajaksi.
Ei ota ketään muita finaaliin, koska kuka muu siellä vois olla kuin hän itse ainoastaan? Hänhän on omasta mielestään ylivoimainen ihminen, ja luulen, että ihan palkattu tuonne kieroilemaam, ei kukaan voi olla luonnostaan noin tunnevammainen(kuin ehkä psykopaatti... hmm..)
Jep, eli kaikki muut lähtee ensi sunnuntaina kotiin ja hän jää loppuviikoiksi taloon yksin oleskelemaan? Nää 0/5 jutut alkaa jo kyllästyttää.
Entinen läski takertuu nyt tyttikseensä,kun ennen ei saanut ketään kun oli puntsi.