Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
24/7 puhuivat paljon muusta, ymmärrys hoi älä jätä, hyvät illat sulle,
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.
Tilanne jossa Aleksi lapsuuttaan muisteli oli kyllä paha, kaksi hoivasi luotokappeletta ja tämä naureskellen kertoi tikanneensa sammakon seinään, leikeltyään ensin sammakon jalat. En pidä lainkaan terveenä.
minä löin nenään naapurin poikaa ja verta alkoi vuotamaan tulimme yläkerran rappusia istuen alas. Ihminen minusta tuli, en oo tainnut olla väkivaltainen sen jälkeen.
Pahin oli kun Aleksi puhui perhosten siipien repimisestä ja näiden sinnittelyn katsomisesta samalla, kun Heidi pelasti perhosta. Kuinka sairas pitää olla että puhuu tuollaisia tuossa tilanteessa🤮
Kohta koosteet, toki minulla on 24/7, eihän tätä voi muuten voi seurata. Ikävää kun Aleksi lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielenpuhettako tuo on Sofialta? "Suomalaiset miehet ovat rumia."
Suomalainen mies on aika järkky, kun katsoo Santerin videoita ja kuvakavalkadia. Lutkuttaa letkua ja väliin kokeilee ovatko nahan alle tungetut pallot paikallaan, ikäänkuin oksentaa saatuaan siemensy*syn.
Tämä uniikki kuvatus arvostelee Suomen televisiossa suomalaista miestä rumaksi.
Ei helkkari, siis mikä tämä kuvottava sontainen jätkä itse luulee olevansa?
Pää räjähtää. Ei mies voi olla rumempi mitä toi on.
Ootteko natsoneet sen hiusrajaakin, ilmeisesti jo kaljuuntunut, kun se näyttää niin feikiltä se hiusraja, eli jotain istutettua karvaa taitaa olla nekin. Frankensteinin hirviö.
Tykkäsin aikanaan katsoa BB-talon touhuista, kun touhu oli vielä normaalia. Nyt sinne on tosiaan maksettu maailman vanhimman ammatin harjoittaja, joka tehnyt mainosvideon ennen taloon astumistaan. Saa mainostaa kulkea puolialastomana, ei viitsi osallistua kunnoilla mihinkään. Nytkin kertoo letkulutkan ammatistaan, eikä häntä keskeytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten tylsä finaalikolmikko olis Reeo, Tuula ja Heidi. Nyt jo meno talossa kohtuu tylsää.
Sitäpä. Viihde kaukana. Mut täällä halutaan ulos kaikki, ketkä avaa suunsa. Hiljaa pitäisi kaikkien istua
Öööö... Minusta noi kaikki ovat avanneet suitaan. Aika rohkeastikin monesti.
Niistä sun nössödiivoista ei voi sanoa samaa.
No nyt on kyllä erikoistä Sofia-settiä tarjolla ollut tänään 24/7 olohuoneessa, sekä puheita että tekoja
Oisko jo aika poistaa talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.
Tilanne jossa Aleksi lapsuuttaan muisteli oli kyllä paha, kaksi hoivasi luotokappeletta ja tämä naureskellen kertoi tikanneensa sammakon seinään, leikeltyään ensin sammakon jalat. En pidä lainkaan terveenä.
minä löin nenään naapurin poikaa ja verta alkoi vuotamaan tulimme yläkerran rappusia istuen alas. Ihminen minusta tuli, en oo tainnut olla väkivaltainen sen jälkeen.
Onko sinulla lapsia? Annatko samaa asennetta heillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miika tekee töyöpaikalla kolmessa päivässä saman työn kuin muut viikossa . Työpaikalla on kuulemma hyvä henki . Niin varmaan .
Ovat varmasti haltioissaan et Miksu on BB:ssa. Poissa silmistä. Voin kuvitella miten täynnä itseensä hän on työpaikallakin.
Veikkaan, että mielistelee ylempiään ja painaa alas "heikompia". Entiset lihavat ovat usein sellaisia.
Yritetään pitää keskustelun taso hyvänä ja muistutan vielä pysymään asiallisena kaikkia kohtaan. Olette vastuussa käyttäytymisestänne.
Toivottavasti ensi sunnuntaina lähtee kaksi ja tämä kaksikko on jokin yhdistelmä Mia-Merve-Laura-Sofia- nelikosta.
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli kun Aleksi puhui perhosten siipien repimisestä ja näiden sinnittelyn katsomisesta samalla, kun Heidi pelasti perhosta. Kuinka sairas pitää olla että puhuu tuollaisia tuossa tilanteessa🤮
ajattle kun jotkut kerää (onko nykyään kielletty) perhosia kansiin, , en tiedä miten tapahtuu perhosen kuolema. itse oon tapaanut koiperhosen. Taisin kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiahan on kutsuttu asukkaaksi, on aikaisemminkin antanut ymmärtää, ettei ole käynyt läpi samaa hakuprosessia kuin muut. Todella epäreilua, varmasti olisi ollut sellaisiakin hakijoita, joilla olisi oma persoonallisuus, hauskoja juttuja ja kiinnostavuutta. Sofialta ne puuttuvat. En ihmettelisi, vaikka olisi sovittu voitto etukäteen.
Jep. Mia äsken vähän antoi ymmärtää samaa tuosta kutsusta
Kyllä. Tooodella hienoja, kultaisia ihmisiä nämä tuotannon kutsumat...oikeita kultamunia ovat löytäneet.
kuuluuko Hitmix neloselle, Mia juontaa silloin tällöin?????
eikös kanava ole suunnattu joillekin 12-vuotiaille? siihen ohjelmakarttaan vittua hokeva ja piereskelevä mia sopii erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo kertonut sen, ei tarvitse toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia? Annatko samaa asennetta heillekin?
Ei tiedä, vaikka pikapuolin olisikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miika tekee töyöpaikalla kolmessa päivässä saman työn kuin muut viikossa . Työpaikalla on kuulemma hyvä henki . Niin varmaan .
Ovat varmasti haltioissaan et Miksu on BB:ssa. Poissa silmistä. Voin kuvitella miten täynnä itseensä hän on työpaikallakin.
Veikkaan, että mielistelee ylempiään ja painaa alas "heikompia". Entiset lihavat ovat usein sellaisia.
Jotenkin ymmärrän tämän mahdollisuuden. Voihan se niinkin olla, mutta mistä tämä johtuu? Johtuuko kenties traumaattisesta lihavuuden kokemuksesta vai huonosta omastatunnosta jota ehostetaan sorsimalla muita. Itsekään en pidä siitä, että lihavia kohtaan käyttäydytään epäkorrektisti.
Sairasta jos aikuinen ajattelee että lapsena on ok olla väkivaltainen kiduttaja ja jakaa tätä asennetta lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielenpuhettako tuo on Sofialta? "Suomalaiset miehet ovat rumia."
Suomalainen mies on aika järkky, kun katsoo Santerin videoita ja kuvakavalkadia. Lutkuttaa letkua ja väliin kokeilee ovatko nahan alle tungetut pallot paikallaan, ikäänkuin oksentaa saatuaan siemensy*syn.
Tämä uniikki kuvatus arvostelee Suomen televisiossa suomalaista miestä rumaksi.
Ei helkkari, siis mikä tämä kuvottava sontainen jätkä itse luulee olevansa?
Pää räjähtää. Ei mies voi olla rumempi mitä toi on.
Ootteko natsoneet sen hiusrajaakin, ilmeisesti jo kaljuuntunut, kun se näyttää niin feikiltä se hiusraja, eli jotain istutettua karvaa taitaa olla nekin. Frankensteinin hirviö.
Leikattavaa taitaa riittää?
Mites nyt kun ei saa juonitella ja huomenna on nimeämiset, meneekö pakka monella sekaisin? Kai ne salaa sipisupisee kun Merve ei näe, vai onko sekään sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiahan on kutsuttu asukkaaksi, on aikaisemminkin antanut ymmärtää, ettei ole käynyt läpi samaa hakuprosessia kuin muut. Todella epäreilua, varmasti olisi ollut sellaisiakin hakijoita, joilla olisi oma persoonallisuus, hauskoja juttuja ja kiinnostavuutta. Sofialta ne puuttuvat. En ihmettelisi, vaikka olisi sovittu voitto etukäteen.
Jep. Mia äsken vähän antoi ymmärtää samaa tuosta kutsusta
Kyllä. Tooodella hienoja, kultaisia ihmisiä nämä tuotannon kutsumat...oikeita kultamunia ovat löytäneet.
kuuluuko Hitmix neloselle, Mia juontaa silloin tällöin?????
eikös kanava ole suunnattu joillekin 12-vuotiaille? siihen ohjelmakarttaan vittua hokeva ja piereskelevä mia sopii erittäin hyvin.
Kyllä. Hitmix kuuluu samalle konsernille.
Vain unissasi