Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Merve valittaa, että talossa ei pysty puhumaan syvällisiä, kun Miikka ja Reeo pistävät kaikki jutut vitsisksi. Kovin pinnallisia näiden naisten jutut kyllä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti noi kaikki luulee (varsinkin Laura) että juonittelu ja haukkumiskielto tuli muiden asukkaiden takia. Minussa itsessäni ei ole mitään syytä. Reeopahareeopahareeopaha.
Tällä reeo paha -jutulla ne yrittävät harjoittaa käänteistä psykologiaa, että alkaisitte ajattelemaan ettei se paha ole. Mistäpä tuota kenenkään pahuutta voi tietään, kuin tehdä havaintoja ihmisestä ja vetää siitä johto päätökset.
Johtopäätökset on yhdyssana ?
Kysymysmerkin eteen ei tule välilyöntiä.
Mitäs outoa se Milena keittiössä nyt teki, kun Laura sanoi jokunen aika sitten sohvalla ja menivät Sofian kanssa katsomaan. Milena sanoi kertovansa joskus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten tylsä finaalikolmikko olis Reeo, Tuula ja Heidi. Nyt jo meno talossa kohtuu tylsää.
Merve, Laura ja Sofia olisi jotenkin mielenkiintoisempi?
Kannatan tätä kolmikkoa finaaliin! Vaikka Sofia on melko omituinen kaikkinensa, niin Merve ja Laura ainakin ansaitsevat finaalipaikan! On monien naistenkin suosikki, enkä ihmettele miksi. Kyllä näissä naisissa on hyvää energiaa ja girl poweria vaikka muille jakaa...
Samoin . Olen koko ajan pitänyt Mervestä ja Lautasta.
Kyllä menee sairaaksi kommentointi täällä. Ei ole kovin fiksua kommentoida ihmisten sairauksiin liittyviä asioita, ei myöskään ulkomuotoon, ylipäätään henkilöön kohdistuva arvostelu on erittäin ala-arvoista. Pelaamisesta, tekemisestä yms. on taas eri asia. Hävytöntä on myös rääpiä täällä osallistujien talon ulkopuolista elämää saati sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkään en ymmärrä, miten nuo käärmeet puhuvat, että Heidi on muka seivattu niiiiin monta kertaa - miten muka? Heidi on itse voittanut monta kisaa ja päässyt näin vaikuttamaan nimeämisiin ja sai nyt päällikkyyden.
Elävät ihan ihme harhoissaan.
Santerikin totes ylimielisesti että HÄN olisi vpinut laittaa Heidin häätöön, mutta ei laittanut (??!!), ja että "Heidi ois tippunut jo".
Miten tää visvaperce voi olettaa ylimielisesti että Heidi automaattisesti lähtisi, jos ois häädössä.
Huhhuh. Oikeesti.. En jaksa, enää tämän iljettävän kieron ja ilkeän mulkun olemusta ja ääntä sekuntiakaan. Kuvottava törkyihminen, ulkoinen olemus vastaa täysin sisäistä. 🤢
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten tylsä finaalikolmikko olis Reeo, Tuula ja Heidi. Nyt jo meno talossa kohtuu tylsää.
Merve, Laura ja Sofia olisi jotenkin mielenkiintoisempi?
Kannatan tätä kolmikkoa finaaliin! Vaikka Sofia on melko omituinen kaikkinensa, niin Merve ja Laura ainakin ansaitsevat finaalipaikan! On monien naistenkin suosikki, enkä ihmettele miksi. Kyllä näissä naisissa on hyvää energiaa ja girl poweria vaikka muille jakaa...
Samoin . Olen koko ajan pitänyt Mervestä ja Lautasta.
Noh noh. Eipäs nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Merve valittaa, että talossa ei pysty puhumaan syvällisiä, kun Miikka ja Reeo pistävät kaikki jutut vitsisksi. Kovin pinnallisia näiden naisten jutut kyllä kuulostaa.
Tuommoisia ne perus suomaaiset miehet yleensä ovat. Ja siitähän monet naiset valittaakin. Aleksin kanssa pystyi puhumaan ns naistenjuttujakin. Ja esim minun kanssa. Mutta joillekin se voi olla vaikeaa joillei mahdotonta. Ja tässä kyvykkyydessä puhua syvällisiä vaikuttaa ihmisen sisäinen maailma. Ja kertoo ihmisestä myöskin, joten NAISET kun hankitte miestä, hankkikaa syvälliseen puheeseen ja ajatteluun kykenevä, niin ei tarvitse myöhemmin harmitella. Kyllä meitäkin on miehiä, jotka kykenemme syvälliseen ajatteluun ja puheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Miikkaviha täällä oikeen on?!?! Kiltti ja hyväsydäminen ihminen eikä yhden yhtä positiivista kommenttia hänestä saa lukea. Kai ihmistä nyt saa ärsyttää jos jatkuvasti on lähellä voittaa eikä ikinä voita vaikka kuinka tekee parhaansa.
Mistähän tää Miikka kateus täällä oikein johtuu.. oksettavaa touhua. Puhutaan mieluummin hyvää sitten niistä ilkeistä kiusaajaeukoista. Kai täällä on palsta niin kylmää jengiä täynnä, ettei pysty ymmärtämään et joku kaipaa tyttöystäväänsä. Mutta ei, se et Miikka selvästi rakastaa puolisoon on väärin!Miikka ja Reeo ovat punainen vaate Sofian kannattajille ja kollekoille. Studio on miehitetty Santeridosofian faneilla ja talossa hän keekoilee, kuin kuningatar ikään. Saa erityispalveluja, kulkee aina puolilastomana mainostamassa ammattiaan.
Niinpä, ja tollanen törkykasa vielä kehtaa haukkua Heidin kaltaista ihmistä. Miettikää.
Mikä tää limanen jätkä kuvittelee olevansa, joku luxustason hyvä ja kaunis ihminen vai? Ei hyvää päivää mitkä harhat.
Hän kuvittelee olevansa kovinkin glamouria tihkuva ihminen, vaikka on vain halpa, itseään myyvä homopoika, joka pukeutuu naiseksi. En ymmärrä, miten Soffe on päässyt psykologin testeistä läpi, jos sellaisia on hänelle teetetty tuotannon toimesta.
Miksi ei olisi päässyt? Miusta hän puhuu ihan järkeviä.
Laura seurustelee. Sofia utelee Merveltä ja Lauralta sexiasioista. Että onko ollut naisen kanssa. Itse eikerro. Merve on ollut naisen kanssa mut ei oo seurustellut naisen kanssa. Mervee kiinnostaa miehet silti enempi. Laura ei oo menny naisen kanssa oäätyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielenpuhettako tuo on Sofialta? "Suomalaiset miehet ovat rumia."
Suomalainen mies on aika järkky, kun katsoo Santerin videoita ja kuvakavalkadia. Lutkuttaa letkua ja väliin kokeilee ovatko nahan alle tungetut pallot paikallaan, ikäänkuin oksentaa saatuaan siemensy*syn.
Tämä uniikki kuvatus arvostelee Suomen televisiossa suomalaista miestä rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laura seurustelee. Sofia utelee Merveltä ja Lauralta sexiasioista. Että onko ollut naisen kanssa. Itse eikerro. Merve on ollut naisen kanssa mut ei oo seurustellut naisen kanssa. Mervee kiinnostaa miehet silti enempi. Laura ei oo menny naisen kanssa oäätyyn asti.
EVVK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, hyväntahtoinen energiapakkaus puuttuu talosta. Sen huomaa.
Talon negatiivinen ilmapiiri latistaa kenet tahansa.
Karvan oli positiivinen ja tervehenkinen, mutta koki ettei voi taistella tuulimyllyjä vastaan. Reijon negatiivinen persoona vaikutti siihen, Reijohan on kuin kadulta kengänpohjaan tarttuva koiran ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Ne jotka tänään yhdessä haukkuivat Heidiä, niin voisivat olla tällä viikolla häädössä. Voisi hajottaa ensin vaikka Lauran ja Merven liiton.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tänään yhdessä haukkuivat Heidiä, niin voisivat olla tällä viikolla häädössä. Voisi hajottaa ensin vaikka Lauran ja Merven liiton.
Se on just näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia ne perus suomaaiset miehet yleensä ovat. Ja siitähän monet naiset valittaakin. Aleksin kanssa pystyi puhumaan ns naistenjuttujakin. Ja esim minun kanssa. Mutta joillekin se voi olla vaikeaa joillei mahdotonta. Ja tässä kyvykkyydessä puhua syvällisiä vaikuttaa ihmisen sisäinen maailma. Ja kertoo ihmisestä myöskin, joten NAISET kun hankitte miestä, hankkikaa syvälliseen puheeseen ja ajatteluun kykenevä, niin ei tarvitse myöhemmin harmitella. Kyllä meitäkin on miehiä, jotka kykenemme syvälliseen ajatteluun ja puheeseen.
Miehet puhuu politiikkaa, yhteiskunnallisista asioista ylipäätään, intti ajoista, opiskeluajoista, harrastukseen liittyvistä asioista, jne
Nyt meni Sofialla vähän tökeröksi meininki. Mikä siinä on että pitää olla niin avoimen seksuaalinen ja vielä trans ihmisenä?