Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielenpuhettako tuo on Sofialta? "Suomalaiset miehet ovat rumia."
Suomalainen mies on aika järkky, kun katsoo Santerin videoita ja kuvakavalkadia. Lutkuttaa letkua ja väliin kokeilee ovatko nahan alle tungetut pallot paikallaan, ikäänkuin oksentaa saatuaan siemensy*syn.
Tämä uniikki kuvatus arvostelee Suomen televisiossa suomalaista miestä rumaksi.
Niin. En tiedä minkälainen itsearviointi kyky tuolla Santerilla on, mutta ilman ehostuksia ei taitaisi itsekään olla mikään komistus. Ainakaan mitä olen kuvia nähnyt, nikn ikävä kyllä ei malli ainesta ole. Ehostettuna ja laitettuna eri asia. Ja mieshän hän on myöskin. Ei suinkaan nainen vaikka niin kuvittelisi. Ihan vaan sen takia ettei totuus pääsisi unohtumaan.
Mitähän nuo muut asukkaat joiden päällä Sofia ollut aattelevat kun näkevät Sofian sexivideoita joissa miehen vehje.
Miikalla ollut ulosotossa 20 000, peliongelma ollut, 5 vuotta maksoi, n 2 v sitten saanut maksettua velat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
24/7 puhuivat paljon muusta, ymmärrys hoi älä jätä, hyvät illat sulle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve valittaa, että talossa ei pysty puhumaan syvällisiä, kun Miikka ja Reeo pistävät kaikki jutut vitsisksi. Kovin pinnallisia näiden naisten jutut kyllä kuulostaa.
Tuommoisia ne perus suomaaiset miehet yleensä ovat. Ja siitähän monet naiset valittaakin. Aleksin kanssa pystyi puhumaan ns naistenjuttujakin. Ja esim minun kanssa. Mutta joillekin se voi olla vaikeaa joillei mahdotonta. Ja tässä kyvykkyydessä puhua syvällisiä vaikuttaa ihmisen sisäinen maailma. Ja kertoo ihmisestä myöskin, joten NAISET kun hankitte miestä, hankkikaa syvälliseen puheeseen ja ajatteluun kykenevä, niin ei tarvitse myöhemmin harmitella. Kyllä meitäkin on miehiä, jotka kykenemme syvälliseen ajatteluun ja puheeseen.
Miehet puhuu politiikkaa, yhteiskunnallisista asioista ylipäätään, intti ajoista, opiskeluajoista, harrastukseen liittyvistä asioista, jne
Mistä naiset sitten valittaa? Eikai ne tyhjästä valita, ja minä kyllä tiedän. Vai eikö ne kaikki miehet ymmärrä sitä, mistä nainen haluaa puhua? Ja onko kykeneväinen juttelemaan tunteista yms asioista sisällisistä aiheista. Kyllähän ne jotkut juttelee kaikkea small talkkina mutta mitään vakavampaa on turha ajatellakaan.
Heidi osti herkkuja, valkohometta, Auran sinihometta, jotain juustoa, 2 pakkausta pepsimaxia, kotimaista metvurstia jne. herkkuja on siellä monenlaista, kuiske kuuluu miltä ruoka maistaa.....
Huomaatteko kun Reeo on hiljainen kun ei saa keljuilla ja juonitella ja puhua häätöäänistä. Reeon oleminen talossa on vain tuota kokkauksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve valittaa, että talossa ei pysty puhumaan syvällisiä, kun Miikka ja Reeo pistävät kaikki jutut vitsisksi. Kovin pinnallisia näiden naisten jutut kyllä kuulostaa.
Tuommoisia ne perus suomaaiset miehet yleensä ovat. Ja siitähän monet naiset valittaakin. Aleksin kanssa pystyi puhumaan ns naistenjuttujakin. Ja esim minun kanssa. Mutta joillekin se voi olla vaikeaa joillei mahdotonta. Ja tässä kyvykkyydessä puhua syvällisiä vaikuttaa ihmisen sisäinen maailma. Ja kertoo ihmisestä myöskin, joten NAISET kun hankitte miestä, hankkikaa syvälliseen puheeseen ja ajatteluun kykenevä, niin ei tarvitse myöhemmin harmitella. Kyllä meitäkin on miehiä, jotka kykenemme syvälliseen ajatteluun ja puheeseen.
Miehet puhuu politiikkaa, yhteiskunnallisista asioista ylipäätään, intti ajoista, opiskeluajoista, harrastukseen liittyvistä asioista, jne
Mistä naiset sitten valittaa? Eikai ne tyhjästä valita, ja minä kyllä tiedän. Vai eikö ne kaikki miehet ymmärrä sitä, mistä nainen haluaa puhua? Ja onko kykeneväinen juttelemaan tunteista yms asioista sisällisistä aiheista. Kyllähän ne jotkut juttelee kaikkea small talkkina mutta mitään vakavampaa on turha ajatellakaan.
kyllä nainenkin pystyy noista asioista puhumaan, en tarkoita BB talossa ei oo nista edes puhuttu, onko Miikka käynyt inttiä, Reeo sivari, Allu oli käynyt, ollut ryhmänjohtaja, oisko Aukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten tylsä finaalikolmikko olis Reeo, Tuula ja Heidi. Nyt jo meno talossa kohtuu tylsää.
Ihanaa, tää ois just se paras kolmikko sinne. 👌
Ei se mitään räiskettä ole enää kolmen kesken, vaikka laittasit sinne sun kimittävän glitterihomon ja vetelämerven ja lauran. Hyi hitto.
Merve, Laura on just parhaita tuolla! Hyvä sydämisiä, lempeitä, älykkäitä ja monella tavoin ihania naisia. Aloitti pelaamisen vai pakon sanelemana ja me kaikki tiedetään miksi. Ollut kokoajan ns hyvällä puolella voimaa ja kannatan ehdottomasti.
😂 😂 Onneksi ei ollut enää juomaa suussa.
Jos lempeät ja älykkäät ihmiset on kuin Laura ja Merve, mihin me tarvitaan tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko kun Reeo on hiljainen kun ei saa keljuilla ja juonitella ja puhua häätöäänistä. Reeon oleminen talossa on vain tuota kokkauksen lisäksi.
Oli pakko vaihtaa cam 2 selle kun alko rasauttamaan team Reeo jumppatunteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.
Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.
Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Vierailija kirjoitti:
Heidi osti herkkuja, valkohometta, Auran sinihometta, jotain juustoa, 2 pakkausta pepsimaxia, kotimaista metvurstia jne. herkkuja on siellä monenlaista, kuiske kuuluu miltä ruoka maistaa.....
Toivottavasti pystyy vähän rentoutumaan ja nauttimaan herkuista ennen nukkumaan käymistä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä jumpatessakin puhua? Reeo on nimenomaan niitä harvoja talossa jotka osaa puhua muustakin kuin pelistä ja omaa viekö kaikenlisäksi huumorintajun.
Kaikki nyt sohvilla olevat ovat ikävän negatiivisia ihmisiä, myös tänä positiivisuuden iltana.
Merve todella kateellinen Heidin päällikkyydestä ja Foodora-lastista.
Sofia puhuu,
että suomalaiset miehet ovat rumia. Hän on mielestään upea transtyttö.
Nabbe ja Milena myötäilee Sofian puheita.
Laura pyörittelee hiuksiaan ja takakireä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!
Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.
Sofia kertoi juuri , että hänet on banattu Tinderistä
Merveä ärsyttää kun pitää nousta makuuasennosta kerran tunnissa
Mä en kyllä kestäisi päivääkään Reeon ja Miikan machoilua, jossa luulevat omistavansa suurin piirtein koko talon, täysin turhia juoppoja. Ja Heidi on kyllä yllättävän tyhmä, jos ottaa huomioon, että pärjää kuitenkin kisoissa. Mutta ei vaan tajua, että Reeo käyttää häntä vaan hyväkseen, hakeeko Heidi sitten jotain hyväksyntää Reeolta? Reeohan on jo selostanut, miten homma etenee ja lopulta myös omat liittolaisensa tiputtaa. Miikka lammas ei oo vaan hokannut, että Reeo tiputtaa myös hänet, jos ei mee Reeon pillin mukaan.
Ihana, että vihdoin löytyy Reeolle vastusta ees vähän naisista, mutta voihan olla että se on jo myöhäistä mutta toisaalta, ehkä täm kieroilukaudem bb:n pitää voittaakin suurin muikku, eikä ainakaan kenenkään hyvän ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Miikkaviha täällä oikeen on?!?! Kiltti ja hyväsydäminen ihminen eikä yhden yhtä positiivista kommenttia hänestä saa lukea. Kai ihmistä nyt saa ärsyttää jos jatkuvasti on lähellä voittaa eikä ikinä voita vaikka kuinka tekee parhaansa.
Mistähän tää Miikka kateus täällä oikein johtuu.. oksettavaa touhua. Puhutaan mieluummin hyvää sitten niistä ilkeistä kiusaajaeukoista. Kai täällä on palsta niin kylmää jengiä täynnä, ettei pysty ymmärtämään et joku kaipaa tyttöystäväänsä. Mutta ei, se et Miikka selvästi rakastaa puolisoon on väärin!
Miikka on erittäin ylimielinen. Vastusti Karvanin reilua ehdotusta häkkitehtävän jälkeen ja haali itselleen energiajuomia jotta pärjää niiden voimalla seuraavaan kauppatehtävään, koska muuten vieroitusoireita.
"Ja ettei totuus unohtuisi, videolla...." hauska videoklippi tuolla bb virallisen sivun twitterissä.
Mainio "totuuden torvi" Laura kertoo ja perässä itse tapahtuma.
Ai ettien että :)