Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ärsyttävää, kun puhuvat vain liitoista ja nimeämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Heidin olisi pitänyt laittaa äänestykseen varma tippuja eli Laura. Päätös ei ollut järkevä sillä nyt ei ole ollenkaan varmaa ettei Rusu tipu.
Ajatteliko ollenkaan mitä mieltä äänestäjät on.
Toisaalta parempi päästä vahvoista pelureista heti eroon
Kirsi pelaa, pelaa, pelaa.
Ei ehdi viettää aikaa talossa ja nauttia kun päässä pyörii vain peli.
Saan näppylöitä tosta helkatan 'mä en tuomitse ketään' -hokemasta.
No, onhan se vissiin hyvä, että on laajasydämisiä ihmisiä, joiden yli saa kävellä tosta noin vain, ja joille (lähipiiri mukaan lukien) saa tehdä mitä vain, nämä eivät tuomitse.
Itse olen ahdasmielinen ja tuomitseva, ykkösinhokkini:
-eläinrääkkääjät : tuomitsen alimpaan helvettiin
-pedarit : tuomitsen alimpaan helvettiin
-toisten hädästä hyötyä ja voittoa tekevät: ihmiskauppiaat, huumepomot jne - tuomitsen tuomitse tuomitsen
Ja tuo oli vasta alkua.
Dianne aiheuttaa raamaa, diggaan
Draama kuningatar Daiyana tai kiero Kirsi pihalle sunnuntaina.
Ääniä Tuulalle jotta Kirsi tippuu!!!!
Hyvä Heidi kun laittoi Kirsin sinne.Kirsi halusi itse Heidin ulos.
Taitaa eka pari muodostua Heidistä ja Rususta. Nyt jos Rusu on ilman sänkyä niin villi veikkaus on et sohvalla on Rusun lisäksi Heidi nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.
Eipä ole yhtään älykköä tänäkään vuonna. Oliko se toisella kaudella se ainoa? En muista luihuletin nimeä enää, mutta Kätlin oli samana vuonna mukana geimeissä.
Mä kaipaan sitä kautta kun oli Kaki ja Sari ja Olli.....kaikkein aikojen paras kausi, koskaan! Pikkasen muuttunut erilaiseks meno kun nykyään vertaa.
Kirsi ehdottomasti ulos sunnuntaina! Haluan nähdä hänen ilmeensä kun lentää ulos kuin leppäkeihäs. Todella epämiellyttävä ihminen, hyi.
Tuo Hynysen kaksoisveli luulee, että on ylivertainen iän tuoman kokemuksen myötä.
Nyt kampoihin muut asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi on täysi floppi. Juonittelua ja kuiskuttelua ei jaksa seurata ollenkaan, aikaisemmilla kausilla viihde on nojannut sentään persooniin, keskusteluihin ja tehtäviin. Tämä ei ole Selviytyjät.
Tämä on näin paljon parempi formaatti. Ei pelkästään maata sängyllä vaan pelataan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi pelaa, pelaa, pelaa.
Ei ehdi viettää aikaa talossa ja nauttia kun päässä pyörii vain peli.
Se on tämän formaatin idea nyt jos et sitä vieläkään tajua.
Daiyanan ja Nabazin riita on ihan parasta :D Tylsät suomalaiset tuolla vaan hymistelee selvinpäin, ulkolaisilta irtoaa kontenttia ilman alkoholiakin
Vierailija kirjoitti:
rutsbow ulos
Rusu on tällä hetkellä se henkikö, joka uskaltaa kertoa myös haavoitavaisuudestaan :)
Tummat mies on ihana mutta nainen todella inhottava!
Mielenkiintoinen nelikko häädössä ja paljon valtaa kahdelle yhden kilpailun voitolla.