Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
3941/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsihän sano et laittoi Heidin häätöön kun piti vaan valita joku ja nyt muka nimesi sen taas sattumalta häätöön? :D

Vierailija
3942/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli yhtäkkiä kova ikävä viime vuoden porukkaa: Taavi, Lasse, Jassu, Aki, Pekka, Katja, Antti, Sami. Oli ainakin keskusteltavaa. Ja meno oli kyllä hulvattomampaa ja eläväisempää.

Eikä ollu. Rankkuakaan saaneet ettei tuu paha mieli. Muistat nyt ihan omias sen menon suhteen. Viikkotehtäviäkin ryssivät kun ei jaksa, ei kiinnosta, mööö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusun valitsivat , ja hyvillä perusteilla

Vierailija
3944/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusun valitsivat , ja hyvillä perusteilla

ilman sänkyä olevaksi

Vierailija
3945/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin ekaa ja vikaa kertaa katsomaan BB:tä

Kuka murrosikäinen kirjakieltä yrittävä murtaen puhuva idiootti on ? Kaikki on minun , minun taloni , minun huoneeni , minun areenani ???

Kyllä on pilattu tämäkin , johtuuko Kurosesta ???

Vierailija
3946/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!

Ja häkistä pääsee vain vessaan. Yhdelle vapaana olevalle jaetaan poletteja, joilla pääsee tupakalle, saa kahvia tai pääsee suihkuun. Asukkaat joutuvat keskenään tappelemaan kuka saa mitäkin, koska poletteja on rajallinen määrä.

Mahtava idea

Vierailija
3947/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli yhtäkkiä kova ikävä viime vuoden porukkaa: Taavi, Lasse, Jassu, Aki, Pekka, Katja, Antti, Sami. Oli ainakin keskusteltavaa. Ja meno oli kyllä hulvattomampaa ja eläväisempää.

Joo viime kaudella oli jo ensimmäisellä viikolla ihan järisyttävä meininki. Katsojana piti valvoa 24/7 koska heti ensimmäisellä viikolla oli se järisyttävä meininki?

Vierailija
3948/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Kirsi yhtään ääniä ? Vai antoiko Heidi 2 pistettä.Heidihän voitti sen kilpailun niin miten vaikuttaa ? Tuula heitti jotain kun Diana ei anna tilaa.Joo ei ,mutta eipä itsekkään.

Vierailija
3949/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!

Ja häkistä pääsee vain vessaan. Yhdelle vapaana olevalle jaetaan poletteja, joilla pääsee tupakalle, saa kahvia tai pääsee suihkuun. Asukkaat joutuvat keskenään tappelemaan kuka saa mitäkin, koska poletteja on rajallinen määrä.

Ja lisäksi järjestetään mutapainia, jonka perusteella joku voi voittaa itselleen poletteja :D

Vierailija
3950/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin niin väkinäistä. Katselen porukkaa, joka ei biletä.

Tapeteillakin pitää olla kuulemma mahdollisuus. Mikä sitä Heidiäkin vaivaa kun on kokoajan naama norsun v...lla?

Vierailija
3951/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ulos tai Diana.

Vierailija
3952/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervestä tullut kyl yks lemppari. Vaikuttaa aika sydämelliseltä tyypiltä. Esim näki että hänellä tuli kiusallinen olo kun porukka nauroi Markolle. Laura myös.

Vierailija
3953/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta pääsin 24/7 ääreen. Siellähän on Heidi saunassa. Huh! Paljasta pintaa paljon. Heidi on kuuma. Ainoa miinus on joku saunavihta sillä tatuoituna kannikkaan, yök.

Ei se haittaa. Heidi aikoo ostaa voittorahoillaan valomiekan. Se yksin jo riittää fanikunnalle. :)

Dayana sanoi siinä esittelyssä, että perustaa voittorahoilla ravintolan ja ostaa äidilleen isomman asunnon Angolasta. Mitenhän se luulee, että noi voittorahat riittää sellaiseen, 30 tuhatta ja siitä menee noin kolmannes vielä veroihin.

Tiedätkö Angolan tönöjen hintatasoa?

Vierailija
3954/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi Daiyana kun se ei ymmärrä noita sanoja 🤣

Vierailija
3955/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kirsi sukua sille edellisvuosien pepputanssijalle? Kausi Krisu.

Vierailija
3956/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kirsillä angiina tai mononukleoosi? Tuskin normaalisti kukaan noin puhuu.

Samaa mietin. Ei puhunut lainkaan tuolla tavalla esittelyvideossaan.

Vierailija
3957/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.

En kaipaa syvällisiä keskusteluja, en jatkuvaa spekulointia pelistä, enkä todellakaan mitään paasaavia kilvenkiillotuksia. Tämän takia vuonna 2020 makkarijengi nousi omaksi suosikiksi, koska he vetäytyivät keskustelemaan niitä näitä maan ja taivaan välillä, pelit, elokuvat, musiikki, matkailu jne. Muu porukka kyttäsi, että siellä ne juonittelee, koska he itse eivät osanneet muuta kuin spekuloida ja juonitella ja ulova homojen ja t'ransujen oikeuksista.

Vierailija
3958/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kirsi sukua sille edellisvuosien pepputanssijalle? Kausi Krisu.

Millalle.

Vierailija
3959/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.

En kaipaa syvällisiä keskusteluja, en jatkuvaa spekulointia pelistä, enkä todellakaan mitään paasaavia kilvenkiillotuksia. Tämän takia vuonna 2020 makkarijengi nousi omaksi suosikiksi, koska he vetäytyivät keskustelemaan niitä näitä maan ja taivaan välillä, pelit, elokuvat, musiikki, matkailu jne. Muu porukka kyttäsi, että siellä ne juonittelee, koska he itse eivät osanneet muuta kuin spekuloida ja juonitella ja ulova homojen ja t'ransujen oikeuksista.

No siis, tässä vaiheessa 'syvällinen' tarkoittaa mulle ihan mitä vaan muuta kuin juonittelua.

Vierailija
3960/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi die-jana on noin HEMMETIN vihainen ja huutaa ja räyhää koko ajan? Mitä hänellä on Nabazia vastaan? Hyi mikä tyyppi.

Ketju on lukittu.