Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ruzpekka pidetään talossa, se on jämpti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin vingahdukset->ei vaikuta hikalta, enemminkin aivastukselta. Itse epäilen, että BB ohjailee asukkaita erilaisten salahommien muodossa, ja Heidin ominaisäännähdykset keino saada ärsyyntymistä aikaan. Tai sitten se on tik oire. Itseäni ei häiritse, vaan huvittaa ja hauska seurata muiden ilmeitä. Heidi on muutenkin oma suosikkini.
Ei kuulosta yhtään aivastukselta. Miten ihmeessä BB voisi ohjata noita ääniä? Minusta on tosi inhottavaa nauraa tuolle äänelle. Itselläni on voimakas hikka ja tulisi kyllä kurja mieli, jos joku nauraisi sille.
Käsikirjoitus se on tuossakin formaatissa, se on hyvä muistaa. Kuten sanoin, pidän Heidistä, ja olipa vingahdus mitä tahansa, niin Heidi on symppis asukas.
Asukkaat rekrytty Itäkeskuksesta ja BB kuvataan jossain vastaanottokeskuksessa.
Kyllä mä noista Kirsin lähettäisin ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rutsbow ulos
Rusu on tällä hetkellä se henkikö, joka uskaltaa kertoa myös haavoitavaisuudestaan :)
Rusu on mun ykkönen, ollut alusta asti. Älykäs, tunteva.
Kirsi voisi lähteä talosta. Yrittää liikaa, ilmehtii epäuskottavasti, luulee olevansa suurikin älykkö, jotain feikkiä hänessä on, ääntä ja suun muikistelua myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ruzpekka pidetään talossa, se on jämpti.
Sitä ei muutama mamma päätä. Bb katsojia on paljon koko somen ulkopuolella.
Nabaz on lapsellinen draamailija. Juoksee kielimään kavereilleen kun Daiyana sanoo totuuden hänen reagointitavastaan ja haluaa selvittää asian suoraan. Johan tuo muukin porukka alkaa näyttää vähän väsyneeltä vanhan äijän voihkeeseen miten ei jaksa. Menisi kotiinsa, jos ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.
Eipä ole yhtään älykköä tänäkään vuonna. Oliko se toisella kaudella se ainoa? En muista luihuletin nimeä enää, mutta Kätlin oli samana vuonna mukana geimeissä.
tarkoitat varmaan joka oli silloin teekkari ja nyt tekniikan tohtori, nimeä en muista
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on lapsellinen draamailija. Juoksee kielimään kavereilleen kun Daiyana sanoo totuuden hänen reagointitavastaan ja haluaa selvittää asian suoraan. Johan tuo muukin porukka alkaa näyttää vähän väsyneeltä vanhan äijän voihkeeseen miten ei jaksa. Menisi kotiinsa, jos ei jaksa.
Nabaz on paras
Juonittelu on ikävää ,todella. Siinä on nyt kunnostautu ut Reeo ja Miikka.
Se mistä mää en tykkää Kirsistä, niin on se että kuvittelee itse olevansa pyhimys. Sanoo vaan että haluan pitää hyvät tyypit lähellä blaablaa, oon sveitsi jne. Ja moralisoi toisten pelaamista.
Joku Reeo nyt sanoo kuitenki suoraan et tää on peli ja täällä pelataan. Ei hän esitä mitään pyhimystä toisin kuin Kirsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.
Eipä ole yhtään älykköä tänäkään vuonna. Oliko se toisella kaudella se ainoa? En muista luihuletin nimeä enää, mutta Kätlin oli samana vuonna mukana geimeissä.
tarkoitat varmaan joka oli silloin teekkari ja nyt tekniikan tohtori, nimeä en muista
Esa a😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tiiän tyypin, mut nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on paras
j rusu, SInällään hauskaa,että ensin mietin miten ärsyttävää on, että aina vähemmistöjä nostetaan. oli väärässä
Oon varmaan outo, mut mä tykkään Roomasta. Ne pelaa kovilla, mutta silti naureskelvat itselleen ja sille että saattavat olla oikeasti itse häädössä. Eivät ota liian vakavasti peliä.
Ruutu plussassa ei näy somelinkkiä eikä mitään muuta kuin live. Ei näytetä, kuka äänestyksessä, ei mitn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on paras
Täysin samaa mieltä! Vastaavia miehiä sais suomeen tulla tuhansia vaikka heti.
Kirsi olisi voinut olla ihan ok asukas. Oli aktiivinen, kyseli jne.
Tuota ääntä ei vaan pysty kuuntelemaan.