Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.
En nyt tiedä, kaipaanko mitään (pseudo)syvällistä pohdintaa. Haluaisin vähän hauskempaa menoa.
Nabaz on edelleen ihana! Toivottavasti ei pilaa peliään Sofian takia.
Nabaz - George Clooney
Reeo - Pertti Salovaara kiharoilla
Rezu - South Parkin Ali
Merva- Robin Packalen
Pirkka - nuori Jari Kurri tai Ylermi Rajamaa
Jerry - laihtunut Waltteri Bottas
Heidi - Hannes Suominen
Kirsi - Michelle Pfeiffer nuorena
Santeri - nuori Anthony Perkins
Diayana - Carl Lewis
Laura - Lauren Hutton nuorena
Miikka - venäläinen katulapsi Pietarista
Sanoiko toi yx ettei ole yläasteen jälkeen käyttänyt alushousuja???
Onko Kirsillä angiina tai mononukleoosi? Tuskin normaalisti kukaan noin puhuu.
Mä en ihan ymmärrä miksi Reeoa pidetään muka niin kovana ja kierona pelaajana? Voisko joku tarkkaan ottaen selittää, mikä tekee siitä niin kieron pelaajan?
Mun mielestä Reeo on ollut yksi rehellisimmistä asukkaista talossa, mitä tulee nimeämisiin ja juonitteluihin. Ei kertaakaan ole puhunut jotain muuta mitä on tehnyt. Ei ole valehdellut nimeämisistä jne. Toki on kaikkien kans tekemisissä, ja omistaa paljon tietoa muilta ihmisiltä. Lisäksi on ollut liittolaisilleen lojaali kokoajan, pl. tietysti Markon äänestys, jossa ei ollut mitään muita vaihtoehtoja.
Ja jos nyt tarkoitetaan niitä läppiä ja nauramisia Markon putoamisen jälkeen, niin mun mielestä ihan selvästi sellasta surkuhupaisaa naureskelua koko tilanteelle. Myös itselleen, oli hän itsekin siellä ihan Roomana: nousu, uho ja tuho :D
Eihän tänään ketään häädetä?
Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!
diana, tuula, rusu, laura, heidi, kirsi on järjestys.
En oo koko iltana ehtiny seuraan 24/7. Kiinostaa tietää et onko uudet asukkaat saanut jengiä mukaan, että äänestäisivät Reeon ulos?
Daiyana vois lähteä himaan sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä, kaipaanko mitään (pseudo)syvällistä pohdintaa. Haluaisin vähän hauskempaa menoa.
No joo, mutta sitä tulee vaan bileiden myötä... Perusarjessa voisivat puhua joko itsestään tai vaikka politiikasta ja alkaisivat riitelemään:D
Mulle tuli yhtäkkiä kova ikävä viime vuoden porukkaa: Taavi, Lasse, Jassu, Aki, Pekka, Katja, Antti, Sami. Oli ainakin keskusteltavaa. Ja meno oli kyllä hulvattomampaa ja eläväisempää.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ja Heidi ovat arkkiviholliset. :D
Niin ovat. Mistä se lähti?
Tämä on jotenkin niin väkinäistä. Katselen porukkaa, joka ei biletä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!
Ja häkistä pääsee vain vessaan. Yhdelle vapaana olevalle jaetaan poletteja, joilla pääsee tupakalle, saa kahvia tai pääsee suihkuun. Asukkaat joutuvat keskenään tappelemaan kuka saa mitäkin, koska poletteja on rajallinen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on edelleen ihana! Toivottavasti ei pilaa peliään Sofian takia.
Itselleni aikoinaan Arttu olisi ollut unelma-asukas: vähän pöhkö, ehdottomasti omia polkujaan kulkeva, huikean itsetunnon omaava, muita kiusaamaton tai alistava, hieman arvaamaton ja monenlaisista asioista oikeasti keskustelemaan pystyvä kaveri.
Mutta sitten oli ottanut sen asenteen, että jos seksiä on tarjolla, niin ok, siihen tartutaan. Ja siihen hän upposi. Ei sinänsä seksiin tai seksin harrastamiseen, vaan että sokeasti meni harrastamaan sitä talon ehdottomasti ilkeimmän ja tympeimmän tyypin, Ellan, kanssa. Huh, siinä käytettiin sitä korttia, että mua aina syrjitään, nyyh, sinähän olet aina heikoimman puolella, Arttu, suojele minua. Vaikka itse oli pahin syrjijä. Hyi, vieläkin inhottaa.
Kirsi ja Heidi ovat arkkiviholliset. :D