Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
3921/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ja Heidi ovat arkkiviholliset. :D

Vierailija
3922/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve on symppis

Vierailija
3924/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä katsotte 24/7, puhuuko kukaan siellä syvällisempiä? Tuntuu, että moni vaan papattaa "pelistä", mutta heistä itsestään ei saa mitään irti. Tasa-arvokeskustelut eivät mua kiinnosta.

En nyt tiedä, kaipaanko mitään (pseudo)syvällistä pohdintaa. Haluaisin vähän hauskempaa menoa.

Vierailija
3925/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz on edelleen ihana! Toivottavasti ei pilaa peliään Sofian takia.

Vierailija
3926/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz - George Clooney

Reeo - Pertti Salovaara kiharoilla

Rezu - South Parkin Ali

Merva- Robin Packalen

Pirkka - nuori Jari Kurri tai Ylermi Rajamaa

Jerry - laihtunut Waltteri Bottas

Heidi - Hannes Suominen 

Kirsi - Michelle Pfeiffer nuorena

Santeri - nuori Anthony Perkins

Diayana - Carl Lewis

Laura - Lauren Hutton nuorena

Miikka - venäläinen katulapsi Pietarista

Vierailija
3927/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko toi yx ettei ole yläasteen jälkeen käyttänyt alushousuja???

Vierailija
3928/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kirsillä angiina tai mononukleoosi? Tuskin normaalisti kukaan noin puhuu.

Vierailija
3929/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä miksi Reeoa pidetään muka niin kovana ja kierona pelaajana? Voisko joku tarkkaan ottaen selittää, mikä tekee siitä niin kieron pelaajan?

Mun mielestä Reeo on ollut yksi rehellisimmistä asukkaista talossa, mitä tulee nimeämisiin ja juonitteluihin. Ei kertaakaan ole puhunut jotain muuta mitä on tehnyt. Ei ole valehdellut nimeämisistä jne. Toki on kaikkien kans tekemisissä, ja omistaa paljon tietoa muilta ihmisiltä. Lisäksi on ollut liittolaisilleen lojaali kokoajan, pl. tietysti Markon äänestys, jossa ei ollut mitään muita vaihtoehtoja.

Ja jos nyt tarkoitetaan niitä läppiä ja nauramisia Markon putoamisen jälkeen, niin mun mielestä ihan selvästi sellasta surkuhupaisaa naureskelua koko tilanteelle. Myös itselleen, oli hän itsekin siellä ihan Roomana: nousu, uho ja tuho :D

Vierailija
3930/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänään ketään häädetä?

Vierailija
3931/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!

Vierailija
3932/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

diana, tuula, rusu, laura, heidi, kirsi on järjestys.

Vierailija
3933/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koko iltana ehtiny seuraan 24/7. Kiinostaa tietää et onko uudet asukkaat saanut jengiä mukaan, että äänestäisivät Reeon ulos?

Vierailija
3934/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daiyana vois lähteä himaan sunnuntaina.

Vierailija
3935/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, kaipaanko mitään (pseudo)syvällistä pohdintaa. Haluaisin vähän hauskempaa menoa.

No joo, mutta sitä tulee vaan bileiden myötä... Perusarjessa voisivat puhua joko itsestään tai vaikka politiikasta ja alkaisivat riitelemään:D

Vierailija
3936/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yhtäkkiä kova ikävä viime vuoden porukkaa: Taavi, Lasse, Jassu, Aki, Pekka, Katja, Antti, Sami. Oli ainakin keskusteltavaa. Ja meno oli kyllä hulvattomampaa ja eläväisempää.

Vierailija
3937/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi ja Heidi ovat arkkiviholliset. :D

Niin ovat. Mistä se lähti?

Vierailija
3938/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin niin väkinäistä. Katselen porukkaa, joka ei biletä.

Vierailija
3939/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä oon vähän pimee, mutta haluisin jotain extremeä. Suljetaan asukkaat viikoksi häkkiin. Siis jokainen omaan häkkiinsä. Yhden ihmisen pitää ratkoa tehtäviä ja niiden onnistumisen perusteella hän pääsee vapauttamaan ihmisiä :D Laittakaa mut käsikirjoittajaksi!

Ja häkistä pääsee vain vessaan. Yhdelle vapaana olevalle jaetaan poletteja, joilla pääsee tupakalle, saa kahvia tai pääsee suihkuun. Asukkaat joutuvat keskenään tappelemaan kuka saa mitäkin, koska poletteja on rajallinen määrä.

Vierailija
3940/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on edelleen ihana! Toivottavasti ei pilaa peliään Sofian takia.

Itselleni aikoinaan Arttu olisi ollut unelma-asukas: vähän pöhkö, ehdottomasti omia polkujaan kulkeva, huikean itsetunnon omaava, muita kiusaamaton tai alistava, hieman arvaamaton ja monenlaisista asioista oikeasti keskustelemaan pystyvä kaveri.

Mutta sitten oli ottanut sen asenteen, että jos seksiä on tarjolla, niin ok, siihen tartutaan. Ja siihen hän upposi. Ei sinänsä seksiin tai seksin harrastamiseen, vaan että sokeasti meni harrastamaan sitä talon ehdottomasti ilkeimmän ja tympeimmän tyypin, Ellan, kanssa. Huh, siinä käytettiin sitä korttia, että mua aina syrjitään, nyyh, sinähän olet aina heikoimman puolella, Arttu, suojele minua. Vaikka itse oli pahin syrjijä. Hyi, vieläkin inhottaa.

Ketju on lukittu.