Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan kulissi pettää nyt päivä päivältä pahemmin ja egoistinen mölisijä vailla edes näennäistä muiden huomioimista nostaa päätään.
Luiska kutsuu sunnuntaina.
Tarkkasilmäisempi on huomannut tämän melko pian.
Älykkäämpi sisäistää lukemaansa tekstiä ameebaa tehokkaammin.
Juu. En tarkoittanut pahalla, enkä sinua, vaan niitä, joiden mielestä tyyppi on suurinpiirtein paras asukas.
Reeo on iläisekseen yllättävän lapselinen ja ehdottomasti moukka. Kokee uudet imperiuminsa uhkaajksi. Touvottavasti majakka ja perävaunu tulee erotetuksi, valitsevat Miikan bileisiin.
Hohhoijaa taas vaihteeks tää sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu mulle tuli just mieleen. Keittiössä kokkaava kilpailija ON noille asukeille TÄRKEÄ kisaaja. Reeo kokkaa ja oikeesti osaa tehdä ruokaa. Ei tee siitä numeroa. Dianan hyvä puoli on se, että kokkaa myös ja ei tee siitä numeroa.
Tuulalle vois antaa viikon kokausvuoron. Muut ei saa auttaa ja tiskaus sujuisi varmaan siinä sivussa. Halusisin oikeesti nähdä sen sekasorton määrän. Liian helppoa Tuulalla nyt vain liihotella ja unelmoida.
Reeo on koulutukseltaan kokki niin eiköhän silloin osaa tehdä ruokaa.
Tuo jonkun naisen ääni kuulostaa ihan kuin tulisi jostain maan alta.
Tulevat bileet on loisto tilaisuus alkaa luomaan kontakteja ja perustaa kuppikuntia. Minä ainakin odotan innolla bileitä ja keskusteluja siellä...
Aloin vasta siis tänään katsoa (katsoin kyllä kick offin). Ensimmäisiä mietelmiä.
Miikka yrittää kiroiluineen olla Andy 2.0
Tuo tumma nainen on aika aidon ja rennon tuntuinen.
Tuula on ärsyttävin.
Viiksimies on kuin varjo siitä, mitä luvattiin.
Pirkka on moottoriturpa, mutta pikkuisen esiintyvän oloinen. Voi alkaa ärsyttää.
Blondi, joka äsken tiskasi vaikuttaa aidolta ja järkevältä. Oliko se se 35-vuotias.
Mun pitää alkajaisiksi opetella nimet.
Merve, Heidi, Rusu ja Miikka bileisiin, veikkaan
Milloin julkaistaan häätö äänestykseen joutujat? Mikä oli Heidin saama etu? Yhdessä Rusun kanssa juoni....
Taas siellä Reijjjjjo ämmäilee ja yrittää mustamaalata ilmeisesti Pirkkaa. On se lehmä! Koomista tuon sen mastermaindailu. Eipä silti, voi noi olla niin tolloja, että uppoaa, mutta eiköhän suurin osa ajattele, et pelaile mitä pelailet, syö yksi kerrallaan kaikki asukit pois ja sitten MINÄ syön sinut!
Siinä voi vain käydä markot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes katsoa jotain jaettuja tynkäbileitä talon ensimmäisinä bileinä, eihän ne bileiden ulkopuolelle jääneetkään ole vielä mitään bileitä saaneet ja yks jo pudonnut sekä toinen lähtee sunnuntaina.
EPÄREILUA!!!Älkää hiirulaiset aina mankuko jotain reiluutta. Juuri tuommoinen lastentarhameininki on tuhonnut lähes koko formaatin viime vuosina. Onneksi Virtanen muljutettiin jo kaljusta tarraten hevonh3levettihin.
Isoveljen juuri pitää olla vähän vinksahtanut ja jopa sadistinen. Eihän tuosta eläinkokeesta muuten mitään mielenkiintoista irtoa.
Epäreiluus on BB-konseptin parasta antia! Niinhän se menee oikeassakin elämässä ettei kaikilla ole koko ajan kivaa eikä jokainen saa just sitä mitä haluaa. Tällainen pitääkin olla korostettuna talossa potenssiin 10, jotta saadaan aikaiseksi tilanteita ja sitä viihdettä.
Toivottavasti antavat juomia edes 6-8kpl per lärvi, pelkään että vaan 4 olutta antavat kun nössöilevät.
Virtanen 2 linja jatkuu kun bileistä on tingitty 😤😤😤
Jos minä olisin ollut Pirkka ja Jerry, niin olisin ottanut seuralaiset sillä silmällä että niistä olisi liittolaisiksi. Nää on kuitenkin nähnytcReeon porukan ja Ktyttö porukan juonittelut, niin osaa suhteuttaa. Ottaiskohan näitä neutraaleja asukkaita esim Sofia, Laura vai uskaltaako yrittää jotain imperium ryhmästä jos on klikannnut jo jonkun kanssa esim Pirkka ja Rusu?
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on mulkku kun haastaa Reeoa näsäviisauksin
Minäpä olisin Kirsinä sanonut Reeolle, että äläs setä ala mulle kertomaan, miten minun pitää tuntea ja olla. Jos tuntisin hieman syyllisyyttä siitä, että bilettäisin niiden neljän joukossa, kun muut ei saa mitään, se on mun asia, ei sinun.
Ja ihan kiva jos tuntisi hieman syyllisyyttä, tuollaiset Reeon kaltaiset häpeämättömät, röyhkeät minä-minä-tyypit ei oikein jaksa innostaa. Saati heidän elämänohjeensa ja -filosofiansa. Ne on niiiiiiiin nähty ja ne voi lyhykäisesti tiiviistää: minä ja mun tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Taas siellä Reijjjjjo ämmäilee ja yrittää mustamaalata ilmeisesti Pirkkaa. On se lehmä! Koomista tuon sen mastermaindailu. Eipä silti, voi noi olla niin tolloja, että uppoaa, mutta eiköhän suurin osa ajattele, et pelaile mitä pelailet, syö yksi kerrallaan kaikki asukit pois ja sitten MINÄ syön sinut!
Siinä voi vain käydä markot.
Jokaisella siellä on oma agendansa - toisilla toimii paremmin kuin toisilla. Sitähän se on: tilanteet elää, joten kameleonttimaisuudella ja joustavuudella tässä tulee pärjäämään. Ei pidä tehdä liian tiukkarajaisia suunnitelmia!
Ei BB ssa pidä olla tasaista vaan räiskyviä luonteita saa olla enemmänkin. Muutenkin kun kännissä sekoilla.
Noi ei tiedä Suomen ensimmäistä pressaa, paitsi Pirkka, joka oli googlannut. Aika outoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta siis tänään katsoa (katsoin kyllä kick offin). Ensimmäisiä mietelmiä.
Miikka yrittää kiroiluineen olla Andy 2.0
Tuo tumma nainen on aika aidon ja rennon tuntuinen.
Tuula on ärsyttävin.
Viiksimies on kuin varjo siitä, mitä luvattiin.
Pirkka on moottoriturpa, mutta pikkuisen esiintyvän oloinen. Voi alkaa ärsyttää.
Blondi, joka äsken tiskasi vaikuttaa aidolta ja järkevältä. Oliko se se 35-vuotias.Mun pitää alkajaisiksi opetella nimet.
Huomaa ettet ole järin paljoa seuraillut...
Nimien opettelusta kannattaa toki aloittaa.
En viitsi edes katsoa jotain jaettuja tynkäbileitä talon ensimmäisinä bileinä, eihän ne bileiden ulkopuolelle jääneetkään ole vielä mitään bileitä saaneet ja yks jo pudonnut sekä toinen lähtee sunnuntaina.
EPÄREILUA!!!