Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta siis tänään katsoa (katsoin kyllä kick offin). Ensimmäisiä mietelmiä.
Miikka yrittää kiroiluineen olla Andy 2.0
Tuo tumma nainen on aika aidon ja rennon tuntuinen.
Tuula on ärsyttävin.
Viiksimies on kuin varjo siitä, mitä luvattiin.
Pirkka on moottoriturpa, mutta pikkuisen esiintyvän oloinen. Voi alkaa ärsyttää.
Blondi, joka äsken tiskasi vaikuttaa aidolta ja järkevältä. Oliko se se 35-vuotias.Mun pitää alkajaisiksi opetella nimet.
Huomaa ettet ole järin paljoa seuraillut...
Nimien opettelusta kannattaa toki aloittaa.
Kerro toki oma mielipiteesi asukkaista, mutta älä ala v*ttuilemaan.
Bileisiin pääsee Pirkan ja Jerryn lisäksi Sofia, Heidi, Nabaz ja Laura.
Vierailija kirjoitti:
Virtanen 2 linja jatkuu kun bileistä on tingitty 😤😤😤
Tämä on omiaan aiheuttamaan kuhinaa muurahaiskeossa. Lisää pökköä pesään!
Me like 👍 Hulinaa, mutinaa, supinaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta siis tänään katsoa (katsoin kyllä kick offin). Ensimmäisiä mietelmiä.
Miikka yrittää kiroiluineen olla Andy 2.0
Tuo tumma nainen on aika aidon ja rennon tuntuinen.
Tuula on ärsyttävin.
Viiksimies on kuin varjo siitä, mitä luvattiin.
Pirkka on moottoriturpa, mutta pikkuisen esiintyvän oloinen. Voi alkaa ärsyttää.
Blondi, joka äsken tiskasi vaikuttaa aidolta ja järkevältä. Oliko se se 35-vuotias.Mun pitää alkajaisiksi opetella nimet.
Viiksimies yrittää olla striimi-Anssi. Jotkut taas kiroilevat melko paljon kuten vaikkapa Miika. Tämä Miika on noin tuhat kertaa sympaattisempi kuin Anssi. Ja minusta myös paljon hauskempi tai sitten kuvio toimii paremmin kuin Anssin ja Pekan kakkaduo. Noin muuten olen samoilla linjoilla.
Ok. Varmaan mielipiteet tästä tarkentuvat ja muuttuvat ajan kanssa, vaikken usko Tuulasta ja Pirkasta. En yleensä tykkää tuollaista päsmäreistä.
Voi vttu ku nuo ei ossaa kuunnella nuita big brotherin ilmotuksia. HUutaa vaan päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on mulkku kun haastaa Reeoa näsäviisauksin
Minäpä olisin Kirsinä sanonut Reeolle, että äläs setä ala mulle kertomaan, miten minun pitää tuntea ja olla. Jos tuntisin hieman syyllisyyttä siitä, että bilettäisin niiden neljän joukossa, kun muut ei saa mitään, se on mun asia, ei sinun.
Ja ihan kiva jos tuntisi hieman syyllisyyttä, tuollaiset Reeon kaltaiset häpeämättömät, röyhkeät minä-minä-tyypit ei oikein jaksa innostaa. Saati heidän elämänohjeensa ja -filosofiansa. Ne on niiiiiiiin nähty ja ne voi lyhykäisesti tiiviistää: minä ja mun tarpeet.
Tämä! Miksei noi sano tuolle turjakkeelle, et ei sunkaan tartte joka sanaan tarttua ja kommentoida. Tuula2 kun jo siinä Tulla1:ssä on kestämistä. Sedät ja tädit!
No onhan toi Pirkka kuitenkin ihan kiva. Hyvää säpinää Pirkka ja Jerry tuovat.
Pirkka on kuin köyhän miehen Jaajo. Missä ne kuumat miehet on? Ei ainakaan tässä ohjelmassa
Uudet naamat heti juonimassa Reeoa ulos, vaikuttaa fiksulta pelin kannalta jos onnistuu saamaan liittolaisia. Ja jos onnistuu vakuuttamaan muut Reeon vaarallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi Pirkka kuitenkin ihan kiva. Hyvää säpinää Pirkka ja Jerry tuovat.
Toki uudet tuovat heti virtaa mukanaan. Mutta näiden äsköisessä taktiikkapalaverissa oli vaan se ongelma, että jos tässä yleisöäänestyksillä etupäässä mennään niin se Reeo pitäisi näiden uusien pystyä äänestyksessä myös voittamaan. Muuten lähtee vain itse pyöröovet huristen takaisin sinne mistä tulikin. Jerrylla nyt ei ole mitään jakoa kun kukaan ei tunnu siitä tykkäävän pl. raketinlaukaisimessa jo odotteleva Laura. Mutta taktisesti etevän Pirkankin olisi luullut ymmärtävän että maksimoi reissunsa pituuden liittyen heti kuuliaiseksi imperiumin jäseneksi.
Musta on kyllä mielenkiintoista et nää tietää miten kova pelaaja Reeo on ja yrittävät saada ulos. Jos Reeo tuosta vielä itsensä puhuu voiton puolelle, nii sit on jatkonsa ansainnut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Laura sai viimein laukkunsa.
On hyvä. Vähän harmi vaan et voi olla häädössä, niin ilo ei oo pitkäaikainen. Muutenkin kun ei oo esillä ollut niin paljoa ja vähän näkymätön ollut.
Siis mitähän ohjelmaa olet katsonut?
Laura Läppänen on noussut ja jumalauta mitä salapoliisityötä teki saadakseen laukkunsa. Lisäpisteet tilannetajusta kun paljasti Reeon muillekin! Läppämachine go go!
Uudet asukkaat voisi enemmin laittaa häätöön Kirsin kun Reijon.R kumminkin ollut ihana mukava.Kirsi tosiaan kiero ja sen viha toisia naisia kohtaan.
Resu on hiljentynyt kyllä, Reijjjon ilkeilyt ja seläntakanapuhumiset varmaan mietityttää. Kyllähän tuo aistii, että jotain on puhuttu.
Sääli, minusta tuo Resu on ollut symppiksen tuntuinen kaiffari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula, rauhoitu nyt jo.
Joko Tuula avasi pojille omakanta tietonsa?
Mulla menee mute päälle kun toi Tuula avaa suunsa. Mutta sen ääni raikuu pitkin seiniä joka pyolrlla.
Aika jännä muuten. Tossa muutama hetki sitten Tuuli tuli Sofian luo keittiöön kun Sofia tiskasi. Tuula kertoi Sofialle että ettei ollut tietoinen ennrnkuin nyt vadta että Sofia on Namibiasta.
Sofia että mitä. Diana on Namibiasta. Johon Tuula että mä sotken Sinut ja Dianan...( onko Tuulalla muistihäiriö - ongelmaa ja tarkkaavaisuus on kyllä ainakin hakusessa).
Oispa ruutuplus :DDD mutta kiitos ku jaoit tämän :D
Viiksimies yrittää olla striimi-Anssi. Jotkut taas kiroilevat melko paljon kuten vaikkapa Miika. Tämä Miika on noin tuhat kertaa sympaattisempi kuin Anssi. Ja minusta myös paljon hauskempi tai sitten kuvio toimii paremmin kuin Anssin ja Pekan kakkaduo. Noin muuten olen samoilla linjoilla.