Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kenet Nabbe nyt ottaa silmätikuks?
Pääsi Sofia nyt sitten " kostamaan"
Kun Karvan meni toisten eteen kertomaan että lähtee tänään, niin Sofia täräytti ennen kuin Karvan edes aloitti " Voi ei, kelle mä nyt annan kaksi pistettä "
Aikamoista patetiaa. Saa nähdä, mitä nyt tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kun Karvan meni toisten eteen kertomaan että lähtee tänään, niin Sofia täräytti ennen kuin Karvan edes aloitti " Voi ei, kelle mä nyt annan kaksi pistettä "
Ja ihmetytti kyllä, että teki niin, koska on itse sitä tilannetajua tolkuttanut.
Nabas pidättelee nauruaan ja yrittää vääntää tekoitkua.
Ei oikeasti, Karvan. Mitä?! Pärjäät hyvin, sinusta pidetään.
Kuvaaja kuvaa tätä letkulutkaa ja Nabaz oidättelee räkänauruaan. Siinä kaksi syytä joiden vuoksi Karvan väsyi, talossa on mahdollisuuksia urheiuluun.
Minkä takia muakin itkettää, vaikka en tykkää noista kestään??
Ja sitten taaaaaaaaaas aletaan se hurskastelu ja jeesustelu, 'sä oot niin rohkee', 'sä oot niin ihana', 'sä oot niin hyvä tyyppi'. Ja blaa blaa blaa.
Tosiasiassa tämä asukaslauma ajattelee a) ihanaa taas yksi vastus vähemmän b) kenet seuraavaksi sais luovuttamaan c) kelle minä nyt anna häätöäänet?
Vierailija kirjoitti:
Tässä se hänen oikea luonteensa taas pilkistää.
Karvanin lähdön takia nimeämisiä ei aloitettu "normiaikaan". On eilen siis pistäny 24 h kellon käyntiin, ehkä parempi näin kuin kiusata itseään. Taisi vain Soffen ja Naben pelikirja mennä hetkellisesti sekaisin..
Nabbe nyt tyytyväinen. Tuula itki aidosti.
Helvetin Nabbe veti suupieliä alas. Tsemppiä Karvanille. Oikean päätöksen teki.
Sofia on tekopyhä !!! Ite veti pultit rusun kommentista kun jerry lähti ja nyt teki vielä ite paljon pahemmin. Ja yllätys yllätys kukaan ei tule sanomaan sofialle mitään
Kenelle Nabbe nyt antaa pisteensä...
Mitä onko Karvan lähdössä pois. Miksi?
Jos tuo pervo santeri voittaa.
Niin on tuotanto sen sitten päättänyt etukäteen.
Häpeä santeri jos osaat.
En nyt viitsi sanoa, mitä oikeasti ajattelen tästä uusimmasta käänteestä. Jokainen voi päätellä itse.
Karvan taitaa kertoa lähdöstään.