Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
36701/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huvittavinta tästä tekee sen, että Miikka ja Reeo ei edes tiennyt Lörön olevan heitä vastaan ja nyt tuo järjenjättiläinen Lörö paljasti itse itsensä 😂😂

Reeo illalla Heidille: Laura on hyvä tyyppi, ei mulla oo siitä mitään pahaa sanottavaa.

Taktinen peliliike 😉

Ei luota Heidiin koska kaveeraa Lörön kanssa.

Vierailija
36702/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huvittavinta tästä tekee sen, että Miikka ja Reeo ei edes tiennyt Lörön olevan heitä vastaan ja nyt tuo järjenjättiläinen Lörö paljasti itse itsensä 😂😂

Reeo illalla Heidille: Laura on hyvä tyyppi, ei mulla oo siitä mitään pahaa sanottavaa.

Niin..... miksiköhän? Heidi on Lauran kanssa hyvää pataa. Daa

No ei nuo ihmiset tuolla toisiaan vihaa. Juuri eilen Miikka, Nabbe ja Reeo puhui siitä että talossa on ihmisiä ja siksihän se peli on välillä vaikeaa kun on inhimilliset tunteet mukana.

Katsojat sen illuusion itselleen luo, että tuo on joku hyvikset vs.pahikset maailma.

Niin no tietysti tuotanto tekee siinä isosti oman osuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36703/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä BB. Kaikki ruuat viety pois ja korillinen maksaa tilalle. Terveellistä ja hyvää namnam.

Vierailija
36704/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi kertoi "faijalle" ettei luota Lauraan eikä Merveen ehkä 2 viikkoa sitten. Laura pelasti Heidin häädöltä. 

Vierailija
36705/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo niin typerä ole että tietentahtoen lähtis pelaamaan luottoliittolaisen(Heidin) kaveri pois talosta. Toki voi mieli muuttua, jos selviää miten aggressiivisesti Laura pelaa Reeoa ulos.

Vierailija
36706/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi "faijalle" ettei luota Lauraan eikä Merveen ehkä 2 viikkoa sitten. Laura pelasti Heidin häädöltä. 

Missä vaiheessa Laura on pelastanut Heidin häädöltä? Nyt ainakin on ollut nakkaamassa itse Heidiä häätöön.

Vierailija
36707/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttävä Sofia alkaa paljastaa oikeat kasvonsa. Hyvä, hyvä. Josko lähtölaskenta alkaisi hänellekin.

Vierailija
36708/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo ihmiset tuolla toisiaan vihaa. Juuri eilen Miikka, Nabbe ja Reeo puhui siitä että talossa on ihmisiä ja siksihän se peli on välillä vaikeaa kun on inhimilliset tunteet mukana.

Katsojat sen illuusion itselleen luo, että tuo on joku hyvikset vs.pahikset maailma.

Niin no tietysti tuotanto tekee siinä isosti oman osuutensa.

Ei tietenkään vihaa. Tarkoitin, että tuokin oli taas Reeolta vain taktinen peliliike. Olisi varmasti valmis heittämään Lauran luiskaan, niin kuin varmasti myös Heidinkin, vaikka tykkää heistä ihmisinä. Tuonne on lähdetty pelaamaan.

Vierailija
36709/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taas näytelmää Milena ja Reeo. 

joku kai oli menossa vessaan, äkkiä Reeo lähti Milenan luota ja Milena menee muka vaatekaapille ja hymyilee Reeolle, Milena menee nukkumaan ja Heidi tulee ja välittömästi sanoo että ketä äänestät, Milenaa kumpikin ja Heidi lisäksi Millua ja Reeo Aleksia. 

Vierailija
36710/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo niin typerä ole että tietentahtoen lähtis pelaamaan luottoliittolaisen(Heidin) kaveri pois talosta. Toki voi mieli muuttua, jos selviää miten aggressiivisesti Laura pelaa Reeoa ulos.

No sitten hän on automaattisesti kaikissa tulevissa häädöissä ellei saa itseään jotenkin pelastettua. Mutta siinähän sitten on :)

Vierailija
36711/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten, jatkuuko Ruutuplus maksetun kauden loppuun vai loppuuko heti kun sen peruu?

Jossain kokeiluissa on et loppuu heti mut kai maksetuissa on eri?

Maksettu on siihen maksukauden loppuun saakka voimassa. Tervetuloa vaan meidän "irtisanoituneiden kerhoon"!

Vierailija
36712/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vapaamatkustaja Laura muka on . Jos voittaa kilpailuja ja näin ollen saa koskemattomuuden niin tämähän on pelin tarkoitus .

Mielestäni olisi ainakin paljon mielenkiintoisempaa, jos päällikkö vaihtuisi joka viikko. Että sama ei saisi olla ainakaan heti peräkkäisinä viikkoina. Siksi samastuin Miikan perusteluihin sohvalla kun valitsivat päällikköä.

Laura voitti Milenan kanssa (valitsi muuten viisaasti Milenan) kilpailun ja Milenaa äänisti Miikka, Tuula, Nappas ja Reeo ja muut Lauraa. SElvä peli, Laura on päällikkö. Olisiko Lauran pitänyt luovuttaa Sallalle ja Millalle. Ei tietenkään. Joku kirjoitti lapulle Milena on kaksinaamainen. 24/7 

Tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä tuolla talossa on tapahtunut ja miten asiat menneet. Et nyt ymmärtänyt mun pointtia. BB olisi voinut ihan hyvin laatia säännöksi, että samaa ei saa valita. Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa. Laura, jos joku on jo niin nähty tapaus, ehkä tylsin asukas kaikista, jos pitäisi joku valita.

jos jos niin lehmätkin lentäis, BB salli Lauran piälli köksi, aiku ihanaa. ookeen herkullista pojille.

Vierailija
36713/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vapaamatkustaja Laura muka on . Jos voittaa kilpailuja ja näin ollen saa koskemattomuuden niin tämähän on pelin tarkoitus .

Mielestäni olisi ainakin paljon mielenkiintoisempaa, jos päällikkö vaihtuisi joka viikko. Että sama ei saisi olla ainakaan heti peräkkäisinä viikkoina. Siksi samastuin Miikan perusteluihin sohvalla kun valitsivat päällikköä.

Laura voitti Milenan kanssa (valitsi muuten viisaasti Milenan) kilpailun ja Milenaa äänisti Miikka, Tuula, Nappas ja Reeo ja muut Lauraa. SElvä peli, Laura on päällikkö. Olisiko Lauran pitänyt luovuttaa Sallalle ja Millalle. Ei tietenkään. Joku kirjoitti lapulle Milena on kaksinaamainen. 24/7 

Tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä tuolla talossa on tapahtunut ja miten asiat menneet. Et nyt ymmärtänyt mun pointtia. BB olisi voinut ihan hyvin laatia säännöksi, että samaa ei saa valita. Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa. Laura, jos joku on jo niin nähty tapaus, ehkä tylsin asukas kaikista, jos pitäisi joku valita.

jos jos niin lehmätkin lentäis, BB salli Lauran piälli köksi, aiku ihanaa. ookeen herkullista pojille.

Reeosta saain hyvät rahat BB:lle. Meitä äänestäjiä on paljon. Nyt vaan odotetaan saaki nämä pölvästit edes sitä häätöön.

Vierailija
36714/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monia jo nyt kaduttaa kun äänestivät Lauran päälliköksi. Karvan tuosta jo vihjailikin.

Vierailija
36715/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu kyllä sanoi, että Laura on uhrannut muutakin kuin kauppabudjettia. Mielestäni sen voi tulkita monella tavalla, ei voi tietää ennen kuin näkee keskustelun tai jonkun selityksen. Todella typerä veto, jos on yhteisestä kauppabudjetista uhrannut että saa vain Miikan ja Reeon pois häätökilpailusta. Se on pois kaikilta muilta, paitsi häneltä itseltään. Ja mitätön hyöty.

Vierailija
36716/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonttu kyllä sanoi, että Laura on uhrannut muutakin kuin kauppabudjettia. Mielestäni sen voi tulkita monella tavalla, ei voi tietää ennen kuin näkee keskustelun tai jonkun selityksen. Todella typerä veto, jos on yhteisestä kauppabudjetista uhrannut että saa vain Miikan ja Reeon pois häätökilpailusta. Se on pois kaikilta muilta, paitsi häneltä itseltään. Ja mitätön hyöty.

Hän on liian varma, että Reeo lähtee, jos joutuu häätöön. Toki riippuu keitä sinne joutuisi Reeon kanssa, mutta tuskin lähtee.

Vierailija
36717/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köökin puolella hyörinää, Aleksikin tekee piirrrrakkaa, valmis taikina, mahtaa olla hyvää. Nam. 

Mirvee meikkaa itseään kauniiksi vaikka kaunis on jo, irtoräpsyjä laittaa, ikinä oo moista tehnyt.

Vierailija
36718/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jaksanut vähän laiskasti seurata,mutta tekeekö Tuula koskaan mitään?

Vierailija
36719/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi pelas korttinsa väärin, liikaa pelasi, ei >Kirsi ollut pahantahtoinen. 

Vierailija
36720/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jaksanut vähän laiskasti seurata,mutta tekeekö Tuula koskaan mitään?

Tuula rouva blondasi kylppärissä hiukset eilen, no ei nyt sentään Tuulaa köökin puolelle, onhan siellä nuorempaa kauraa. 

Ketju on lukittu.