Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta pitää olla 24/7 jos meinaa heti katsoa, myöhemmin ilmainen.
Tarkoitat Ruutu+.
Vierailija kirjoitti:
Joko Reijolle ja sen perskärpäselle on kerrottu että he eivät saa osallistua nimeämiskisaan?
Miikka ja reeo tajusivat tämän kyllä ihan itse.
Tai oikeastaan arvelivat myös, että voivat olla suoraan häädössä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lauralle sallitaan kuiskailu, mutta eräät muut saavat siitä rankkua?
Olen miettinyt ihan samaa. Noista lähes jokaikinen kuiskii tuolla. Välillä ei saa mitääään selvää mitä nuo kuiskuttelee.
Munista nyt puhe, kanan, joku syö niitä liikaa, oisko Karvan, naiset juttelee . Täytyy olla olla jo kiero ja juoni jo ennestään jos tuolla meinaa menestyä
Milena pois nimeämiskisasta, koska rikkoo koko ajan sääntöjä. Piirtää kirjaimia ettei tarvitse sanoa nimiä kenestä puhuu kun juonittelee. Ihan samat rangaistukset pitäisi saada siitä kuin kuiskaamisestakin.
Samoin Laura ei saa kuiskaamisesta rangaistuksia?
Miksi aleksi ja millu on ainoat ketkä saa rankkuja vaikka ei todellakaan ole pahimmat kuiskaajat.
Vierailija kirjoitti:
Joko Reijolle ja sen perskärpäselle on kerrottu että he eivät saa osallistua nimeämiskisaan?
oikea nimitys, tuo Miikka olisi mukavampi kun ei Reeoa olisi tuolla jam onella muulla kivempi olo
On muitakin keskusteluja kun katson tuosta, Kemissä sataa lunta, Lapsihaaveet ja maailman tilanne (tehkää vauvoja) Kari Väänänen kertoo teatterikoulun or---r---gioista
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monia jo nyt kaduttaa kun äänestivät Lauran päälliköksi. Karvan tuosta jo vihjailikin.
Kyllä se päällikkö tulisi joka viikko vaihtaa. Tuntuu kuin se olisi epäreilua muita kohtaan.
Eiköhän Laura maksa päällikkyytensä heti kun mahdollisuus on lentämällä talosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aussien BB tulee kun tää päättyy joten 24/7 kausi jatkuu. Halapaa huvia , aivan liian halapaa
Minulle tuo 24/7-palvelu on vain kaupan päällisinä. Lähinnä on kiinnostanut muu ohjelmatarjonta.
Mullakin on ollut toi ruutu plus ties kuinka monta vuotta ja Netflix, Viaplay, C more en edes muista kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Munista nyt puhe, kanan, joku syö niitä liikaa, oisko Karvan, naiset juttelee . Täytyy olla olla jo kiero ja juoni jo ennestään jos tuolla meinaa menestyä
Onko kirjaimien piirtely kiellettyä tai se ettei puhu asukkaista omilla nimillään?
Ei sen puoleen, Milenan joutuminen häätöön ei haittaisi yhtään.
Siis älkää nyt vaan sanoko että tuo maksan syönti liittyy Lauran "uhraukseen"???? 😆
Onko Milena Reeon vai Lauran tiimissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu kyllä sanoi, että Laura on uhrannut muutakin kuin kauppabudjettia. Mielestäni sen voi tulkita monella tavalla, ei voi tietää ennen kuin näkee keskustelun tai jonkun selityksen. Todella typerä veto, jos on yhteisestä kauppabudjetista uhrannut että saa vain Miikan ja Reeon pois häätökilpailusta. Se on pois kaikilta muilta, paitsi häneltä itseltään. Ja mitätön hyöty.
Hän on liian varma, että Reeo lähtee, jos joutuu häätöön. Toki riippuu keitä sinne joutuisi Reeon kanssa, mutta tuskin lähtee.
No ei se Reeo pois lähde. Mutta Lauralla on tuli takapuolen alla heti kun sillä loppuu tuo päällikkönä oleminen. Uskon, että tulee olemaan välittömästi nimettynä ja mahdollisesti äänestetään myös ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja reeo tajusivat tämän kyllä ihan itse.
Tai oikeastaan arvelivat myös, että voivat olla suoraan häädössä
Mitä he tekivät väärin jos arvasivat että heitä rangaistaan jostain? Mistä he arvasivat että rangaistus on juuri se että eivät saa osallistua nimeämiskilpailuun?
Käsittämätöntä että BB uutisista ei saa tietoa mistään nykyisin. BB:n sivuillakin on vain muutama edellisen päivän random uutinen. Paras paikka etsiä "uutisia" on BBPlazan 24/7 liveraportointi sivu, mutta sitäkin päivitetään välillä miten sattuu eikä sieltä saa virallista tietoa.
BB uutissivut Subin aikana toimivat ihan täydellisesti. Niitä päivitettiin jatkuvasti ja sinne jopa laitettiin tulevista tapahtumista että mihin aikaan mitäkin tapahtuu että voi olla 24/7:n ääressä oikeaan aikaan. Pitäisi käydä kaupassa mutta tiedän jo kokemuksesta että jos olen tunnin-pari pois ruudun ääreltä niin jotain kiinnostavaa tapahtuu juuri silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyi, tuli tosta ruuanlaitosta mieleen, kun Aleksi juuri sanoi, että kohta pitää ottaa paita pois, ja Karvan eilen laitteli ruokaa ilman paitaa, niin näin yöllä unta, että mun ruuassa oli ällökarvoja.
Oonkohan liikaa tuijotellut BB.tä vai oliko vaan liikaa nähdä paidatonta ruuanlaittoa. yäks
johan sitä katsoo nuorta komeaa miehen kroppaa, eriasia ihramahat, ällöä
Ja hiki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Onko Milena Reeon vai Lauran tiimissä?
Ottaako tuosta Erkkikään selvää? Se häneen kohdistunut viesti piti tasan paikkaansa, oli sen sitten kirjoittanut kuka tahansa :D
Vierailija kirjoitti:
Maksaa ei suositella odottaville äideille kun kerran kuussa, itse en syönyt ollenkaan. Maksakastike hyvää, viimeksi syönyt kun äiti tehnyt vuosi vuosi vuosi sitten. Maksalaatikkoa oon pitänyt koiran ruokana mutta päivänä yhtenä ostin ja survoi puolukat (kaupan pakastealtaasta) (survoin) puolukat ja vähän sokeria, rusinalaatikkoa ja kieltämättä maistui, tietenkin maksamakkaraa joskus, veriletut poron verestä, itse tehtynä, on HYVÄÄ ja puolukkasurvosta päälle. Tosin en oo koskaan verilettuja tehnyt.
Vielä kun sais joskus tuoretta veripalttua just lasketusta verestä tehtyä ja puolukkahilloa. Maailman parasta ruokaa, aivan toista kuin kaupan einekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä päivältä pidän Laurasta enemmän .
Tylsin asukas heittämällä. Olisin heittänyt jo ennen Daiyanaa ulos, ellen jopa Markoa.
Näyttää kyllä tällä hetkellä kiinnostavan kaikkia eniten . Sehän on tarkoitus .
Eniten? No ei taatusti :----D
Eihän täällä paljon muusta puhuta kuin Laurasta .
Se, että henkilöstä puhutaan, ei välttämättä tarkoita hänen olevan mielenkiintoinen. Laura on todella aneeminen kivikasvo, ihmettelen asukasvalintaa. Saa suunsa auki vain läyhätessään, muuten on hipihiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monia jo nyt kaduttaa kun äänestivät Lauran päälliköksi. Karvan tuosta jo vihjailikin.
Päällikkö olisi viisasta vaihtaa joka viikko. Laura saa vihat niskoilleen.
Miksi Lauralle sallitaan kuiskailu, mutta eräät muut saavat siitä rankkua?