Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Haluasitko itse olla BB-talossa? Ylänuoli kyllä, alanuoli en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista katsoa ihmistä, joka ei osaa pitää itsestään huolta. Mathias on niin tuuliajolla. :(
Kuka valitsee nämä asukkaat ja mikä on se psykologinen taho, joka asukkaat arvioi?
Mathiaksen valinnan ymmärtää, joska hän on outolintu. Baskeri, punaiset korkkarit ja homo(?). Eli paperilla oli potentiaalia täynnä. Valitettavasti ei kuitenkaan onnistunut hurmaamaan asukkaana. Jäi suutariksi. Lettu levällään -heitot ärsytti. Mutta millähän perusteella esim. Laura on valittu? Mikä tekee hänestä kiinnostavan tai persoonallisen? Niin tavis, että katsojat samaistuu? Vai onko Laura Cristalin tai jonkun muun tuotannon jäsenen kirjanpitäjä/tuttava?
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan todetaan "Hyvä Jassu!" ja "Jassu puhuu asiaa!", mutta kukaan ei voi vieläkään kertoa mitä ne Jassun mielipiteet oli, vaikka on pyydetty. Kaikki eivät halua/voi katsoa koosteita/studiota.
No jos et halua katsoa niin miksi me erikseen se sulle kerrottais? :D ruudustakin voi katsoa.
Jassu ei pidä mian ja aleksin jutusta, ärsyttävää katseltavaa katsojana.
Kun Laura olisi pää pystyssä päällikkö ja hoitaisi ne tehtävät parhainpäin.
Kuka tosta milenasta on kirjottanu sen kommentin mistä se jatkuvasti kyselee?
Oisko mitään jos tässä ketjussa ei mainittaisi Tuulaa? En haluaisi lukea hänen juttujaan. Tuulalle voisi perustaa oman ketjun.
Siis eikö Merve tunnustanut Lauralle kirjoittaneensa sen Milenan jutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan näytti pakarat. Paljaat pakarat.
Yäk.Onneksi Sofian kumipalloista saadaan nauttia harva se päivä.
Ja nauttia Merven g luomu kupeista😋
Jassu on ihanan aito ja rehellinen. Ei mielistele.
Mä olisin taas sen kannalla että Mervestä ei saisi puhua.
Sanoko Jassu Milenaa Melinaks?😂 Ei olisi nimittäin ainoa.
ME Reeon taustajoukot ja varmentajat olemme säästelleet pottimme ensimmäiseen äänestykseen johon Reeo pääsee :D ETTE SAA HÄNTÄ TALOSTA MILLÄÄN! Meillä on laskettu budjetti jonka käytämme kannattavuuden osalta hänen voittoonsa. Tuo on 3500e. Ette saa Reeoa talosta koskaan ennen finaalia. Suunnitelmamme toimii sataa.
Lätty levällään vai levä lätyllään?
Miksi Tuula ei saa työlupaa Amerikasta, vaikka siellä 2 koti?
Vierailija kirjoitti:
ME Reeon taustajoukot ja varmentajat olemme säästelleet pottimme ensimmäiseen äänestykseen johon Reeo pääsee :D ETTE SAA HÄNTÄ TALOSTA MILLÄÄN! Meillä on laskettu budjetti jonka käytämme kannattavuuden osalta hänen voittoonsa. Tuo on 3500e. Ette saa Reeoa talosta koskaan ennen finaalia. Suunnitelmamme toimii sataa.
Hyvä homma👍🏻 Reeo voittoon!
Olis kiva tietää paljonko on katsojaluvut tippuneet tän kauden aikana. Nelonen ei sitä ikinä kerro mutta ainakin mun kaveripiirissä todella moni on lopettanut kokonaan seuraamisen ja ruutu+ palvelut irtisanottu. Itse sain sopivasti ruutu+ loppumaan kun uusi kuukauden veloitus olis mennyt huomenna. Tänään en enää jaksanut katsoa edes koostetta kun eilen jäi mun suurin inhokki sössön-sössö taloon. Onko moni muu lopettanut 24/7 seuraamisen?
Älkää puhuko mitään HEIDIN TIC-OIREISTA. MÄ EN JAKSA LUKEA SIITÄ. MÄ PÄÄTÄN.😈
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään omat ketjut Millun nimelle ja Merven syömisille? Ei jaksais lukea.🥱[/
Jos ketju ei miellytä, niin suksit vaikka kuuseen hymiöidesi kanssa haukkumasta muita kirjoittajia.
Niin ja jos ei jaksa edes lukea, niin pääppy tyynyyn. Pääppy tyynyyn.
Seuraavassa häädössä on Reeo, Salla, Karvan ja Milena. Aleksi pelastettu.