Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään jos perustaisitte oman keskustelus sille, että saatte te muutamat rauhassa miettiä kuka sarjamurhaaja Aleksi olisi? 🤔 Ei ite jaksais lukea
Minullakin ne vähän korvaan särähtää, mutta nyt oli kyllä niin huonon itsekkäät perustelut sinulla tuohon.
Karvan näytti pakarat. Paljaat pakarat.
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
No pavuthan pierettää niin ihmekös ne noita rakastavaisia kiinnostaa.
Oliko pavut salanimi Reeolle ja Miikalle vai papupadoille Milla ja Salla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään jos perustaisitte oman keskustelus sille, että saatte te muutamat rauhassa miettiä kuka sarjamurhaaja Aleksi olisi? 🤔 Ei ite jaksais lukea
Luodaanko samalla myös keskustelut Sofian seksityölle, Tuulan kyllä kansa tietää jutuille ja Nabazin migreeneille? Kato ku mä en jaksais lukea niitä ja vähän niin ku päätän tän ketjun jutuista ja silleen.
Joo, luodaan kaikille asukkaille oma ketju. Sehän olisi tietty paljon kätevämpi kuin tälläinen yleisketju. Onhan se helpompaa käydä useissa aiheissa kirjoittamassa kuin tässä yhdessä ketjussa skipata ei itseään kiinnostavat jutut ja valittaa kun keskustelu ei mene oman mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Laura joko nyt tajuat ettei Reeoa ja Miikkaa neuvottelu huoneeseen eikä eduista nauttimaan. Eikä Heidiäkään neuvottelu huoneeseen. Vain Aleksi, Merve tai Karvan sinne kaveriksi.
Reeo otetaan silti tällä(kin) viikolla pois yleisöäänestyksestä asukkaiden, big brotherin tai Petra Ollin toimesta, vaikka saisikin eniten ääniä asukkaita. Kuinka helppoa ja ihanaa ja varmaa!!
Nabakselle ja Jannille tiedoksi. Migreeni on äärimmäisen kivulias vaiva ja rajoittaa elämää, Se ei lähde studiossa jaetuilla särkytabletilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on eläinten sarjamurhaaja, itse tunnusti
Vau. Että ihan (eläinten) sarjamurhaaja. Ted Bundyynkin verrattu täällä.
Vau.
Vertasin vain silmiä, oma vika jos vedät siitä muita johtopäätöksiä. Ja voisitko perustaa oman ketjun, kun ite ei jaksaisi lukea sun kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Laura joko nyt tajuat ettei Reeoa ja Miikkaa neuvottelu huoneeseen eikä eduista nauttimaan. Eikä Heidiäkään neuvottelu huoneeseen. Vain Aleksi, Merve tai Karvan sinne kaveriksi.
No eihän se tajua.
Vierailija kirjoitti:
NO EI TODELLAKAAN KUULE! Mikä superkuulo sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Ei saa mitään selvää Sallan supinasta vaikka telkkari kovalla. Ja tätä on kestänyt monta päivää. Rankkua tasapuolisesti!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI Bigbrother ei sano Sallalle kuiskauksesta!!!
BB Laittakaa TEKSTITYS!
Sitä kuiskausta voi tehdä myös parillakin eri tavalla. Salla ja Milla kuiskaavat esimerkiksi niin, että korottavat käsillään samalla mikkiä huuliensa lähelle. Muut, typerämmät asukkaat alhaisemmilla älykkyysosamäärillä vain kuiskaavat, jolloin kukaan, ei ohjaaja, eikä katsojat kuule kunnolla yhtään mitään. Sallan kuiskaukset kuulee aina.
Mä laitan tv:n ääntä kovemmalle ja boxin täysille ja kuulen mainiosti. Säätelen tv:n ääniä ettei kiljukaulat räjähdä korville kameran vaihtuessa.
Vierailija kirjoitti:
Lörtsyn saa luiskaan vasta parin viikon päästä.
Lörtsy on alkanut rasauttaa siihen malliin, et luiskaan vaan heti kun mahdollista.
En minäkään jaksa Sofian seksityöjuttuja, mutta skippaan ne. Tässä ketjussa kuuluu puhua asukkaista ja jokainen kommentoi sitä mikä itseään kiinnostaa. Typerää alkaa valittaa "ku mä en jaksa lukea". Ei tätä ketjua kukaan omista.
Täällä vaan todetaan "Hyvä Jassu!" ja "Jassu puhuu asiaa!", mutta kukaan ei voi vieläkään kertoa mitä ne Jassun mielipiteet oli, vaikka on pyydetty. Kaikki eivät halua/voi katsoa koosteita/studiota.
Merve, Milena, Aleksi ja Millu seuraavaan häätöön.
Vihi kaikille ketkä täältä hakee julkisuuteen jatkossa: Älä popauta finnejäsi ulos juuri ennen televisiolähetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää nuo tekstit yli. Problem solved.
Mut ku mä en jaksa! Mun peukalo on niin raskas! Äääähhhh!
Surullista katsoa ihmistä, joka ei osaa pitää itsestään huolta. Mathias on niin tuuliajolla. :(
Millu heittää nyt Aleksin bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pavuthan pierettää niin ihmekös ne noita rakastavaisia kiinnostaa.
Oliko pavut salanimi Reeolle ja Miikalle vai papupadoille Milla ja Salla.
Jeps
Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu. Mitään jännitystä tällä saralla ei enää ole. Kiitos 2022!!!!!!!!