Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo ja Miikka ällöttäviä , yök, yök. Pois molemmat, ei jaksa tommosta kieroilua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuula ei saa työlupaa Amerikasta, vaikka siellä 2 koti?
Johtuisiko siitä kun on niin hiton ärsyttävä?
Eiks Heidi sen tunnustanut PK -huoneessa kirjoittaneensa ??..
On nuo kaikki melkosia lieroja. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää paljonko on katsojaluvut tippuneet tän kauden aikana. Nelonen ei sitä ikinä kerro mutta ainakin mun kaveripiirissä todella moni on lopettanut kokonaan seuraamisen ja ruutu+ palvelut irtisanottu. Itse sain sopivasti ruutu+ loppumaan kun uusi kuukauden veloitus olis mennyt huomenna. Tänään en enää jaksanut katsoa edes koostetta kun eilen jäi mun suurin inhokki sössön-sössö taloon. Onko moni muu lopettanut 24/7 seuraamisen?
ei ainakaan viime viikolla mahtunut 20 katsotuimman joukkoon. Ja sija 20 oli jotain reilu 120 000 katsojaa. Kuulin myös juttua, että ruutuplussan tilaajien määrä on tippunut 30 prosenttia
Heroes & Villains kausi Suomen Big Brotheriin U.S.A:n Selviytyjien tapaan, jokaiselta kuluneelta kaudelta kiltein ja vit*umaisin kilpailija mukaan. Aita erottamaan kiltit ja pahikset. Puolessavälissä aita pois. Miltä kuulostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Eiks Heidi sen tunnustanut PK -huoneessa kirjoittaneensa ??..
Ei, kertoi vain, että ei tykkää siitä miten Milena on aina paikalla kuuntelemassa keskustelut, valvoikin yhtä pitkään heidän kanssaan, jottei tilaisuutta kahdenkeskiseen keskusteluun tullut.
Toki siitä saattoi päätellä, että oli kirjoittanut viestin, mutta ei sitä sanonut.
Tulin just nuolemasta omaa lettuani. Mitäs tänne kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuula ei saa työlupaa Amerikasta, vaikka siellä 2 koti?
Johtuisiko siitä kun on niin hiton ärsyttävä?
Tiedän syyn mutta kerron vasta kun lähtenyt talosta.
Joo on ruutuplussan tilaajat tippuneet.
Minä lopetin myös ja moni minun ystävistä lopetti yht 20.
En katsele mitään tuotannon lellipoikaa nappea ja karmeata äijää santeria.
Häpeä tuotanto jos osaat.
Ei taida ensi vuonna tulla bb kun katsojat tilaajat hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
ME Reeon taustajoukot ja varmentajat olemme säästelleet pottimme ensimmäiseen äänestykseen johon Reeo pääsee :D ETTE SAA HÄNTÄ TALOSTA MILLÄÄN! Meillä on laskettu budjetti jonka käytämme kannattavuuden osalta hänen voittoonsa. Tuo on 3500e. Ette saa Reeoa talosta koskaan ennen finaalia. Suunnitelmamme toimii sataa.
Tämän takia just pitäisi olla rajattu niin että yksi ihminen sais antaa vaan yhden äänen, tai esim Kaks sille jota eniten toivoo turvaan ja yksi ääni toiselle vaihtoehdolle. Köyhät kyykkyyn tässäkin Bigbrother! BB ei kerro kuka on kansan suosikki, siellä saattaa olla vaan yksi kannattaja ja hän saa suosikkinsa turvaan. Ja mikä pahinta, kiusaaja-tyypin.
Lettu-Leena kirjoitti:
Mä haluaisin nuolla spläässhiä mutta Petra ei anna😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää paljonko on katsojaluvut tippuneet tän kauden aikana. Nelonen ei sitä ikinä kerro mutta ainakin mun kaveripiirissä todella moni on lopettanut kokonaan seuraamisen ja ruutu+ palvelut irtisanottu. Itse sain sopivasti ruutu+ loppumaan kun uusi kuukauden veloitus olis mennyt huomenna. Tänään en enää jaksanut katsoa edes koostetta kun eilen jäi mun suurin inhokki sössön-sössö taloon. Onko moni muu lopettanut 24/7 seuraamisen?
Mä oon kyllä tykänny just kun on paljon juonittelua. Noi tulee lopulta hulluksui :D
Mut ehkä oon sit sadisti, mutta mulle bb ei ole koskaan ollut mikään joka hetken hyvänmielen ohjelma. Muutenkin ikävä subin kausia kun oli vielä rankempaa.
Subin kaudet oli ainoita oikeita!!! Mun mielestä se ohjelman sisältö pitää tulla muuten kuin näin, että jengi jauhaa samaa shaibaa 24/7 kuka nimetään jne. Ne vanhat kaudet oli formaatin mukaisia, kunnon viikkotehtävät, nälkä, väsymys ja mikä parasta kunnon rankut rikkomuksista! Tää kausi on vaan mun mielestä täysi floppi! On kuntosaleja, shakkipelit ym. Tuolla kuuluisi olla välillä täysin tylsää. Mutta joo, makuja on monenlaisia, mulle tää kausi ei vaan uponnut :(
Anonyymina kirjoitetut viestit tarkoitti ettei koskaan tule ilmi kuka mitäkin kirjoitti. Eli Melinasta viestin kirjoittaja ei tuu selviämään koskaan.
Lettu-Leena kirjoitti:
🤮
Nabaz tykkää syödä sallaa.😂 Tarkoitti salaattia ja puhuu just Sallalle tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä tykänny just kun on paljon juonittelua. Noi tulee lopulta hulluksui :D
Mut ehkä oon sit sadisti, mutta mulle bb ei ole koskaan ollut mikään joka hetken hyvänmielen ohjelma. Muutenkin ikävä subin kausia kun oli vielä rankempaa.Subin kaudet oli ainoita oikeita!!! Mun mielestä se ohjelman sisältö pitää tulla muuten kuin näin, että jengi jauhaa samaa shaibaa 24/7 kuka nimetään jne. Ne vanhat kaudet oli formaatin mukaisia, kunnon viikkotehtävät, nälkä, väsymys ja mikä parasta kunnon rankut rikkomuksista! Tää kausi on vaan mun mielestä täysi floppi! On kuntosaleja, shakkipelit ym. Tuolla kuuluisi olla välillä täysin tylsää. Mutta joo, makuja on monenlaisia, mulle tää kausi ei vaan uponnut :(
ja sekin oli ihan hauskaa, että saivat käyttää kaupassa budjettiaan alkoholiinkin ja tupakkaan . Joskus päättivät, että käyttävät lähes koko budetin siihen, että saivat juhlat :D Ja talossa ei ollut mm. pesukonetta. Pesivät pyykkejä käsin ja väänsivät niitä kahdestaan kuivaksi.
Mut ehkä oon sit sadisti, mutta mulle bb ei ole koskaan ollut mikään joka hetken hyvänmielen ohjelma. Muutenkin ikävä subin kausia kun oli vielä rankempaa.