Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miehen kanssa keskustelusta ei tule mitään?

Vierailija
08.11.2024 |

Aina keskustelut kiertää kehää, tulee riitaa jne. En koe että mitään asioita koskaan selvitettäisiin. Mies saattaa joskus pyytää jotain anteeksi, kun hän loukannut minua, kun melkeinpä vaadin sitä, mutta hetken päästä saattaa kuitata asian niin ettei mielestään tehnyt mitään kovin vakavaa kuitenkaan. Toiveita ja pyyntöjäni ei ota kuuleviin korviin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa paljon mitään, kun tässä tulee esille vaan sun näkökulma. Järkevää olisi ottaa tämä aihe, siis keskustelun vaikeudet, esille silloin kun on rauhallinen ja hyvä hetki. Miten voisitte parantaa vuorovaikutusta. Toimisiko kirjoittaminen paremmin?

Vierailija
2/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toiveita ja pyyntöjäni"

niinpä niin, hohhoijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you.

Vierailija
4/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piparia ja pyllyä

Vierailija
5/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sille mukavampi nainen

Vierailija
6/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on nyt saanut tarpeekseen elämästä sinun kanssasi ja on parasta alkaa laatia erosuunnitelmaa. Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että vaikeasti ylipainoisten suhteet usein päätyvät eroon jos kumppani on normaalipainoinen ja tuntee olevansa ansassa.

Vierailija
7/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että miehesi on kiinnostunut sinulle kiintoisista aiheista ja on samaa mieltä? 

Enpä ihmettele, ettei keskustelu suju.

Vierailija
8/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"toiveita ja pyyntöjäni"

niinpä niin, hohhoijjaa.

Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani? 

Vierailija
9/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan piilonarsistilta. 

Vierailija
10/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne mun naisen kanssa. Yritetään keskustella ja välillä melkein jopa onnistutaan. Sitten huomaakin ettei olla lähellekään samaa mieltä.  Ihan älyttömän ahdistavaa

Vierailija
11/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko joitain esimerkkejä, joissa sinä olet oikeassa. Se voisi tuoda vähän syvyyttä tähän keskusteluun.

Vierailija
12/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pazkaläjä

Vierailija
13/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"toiveita ja pyyntöjäni"

niinpä niin, hohhoijjaa.

Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani? 

Jaxuhalit. Meinasin seuraavaksi kysyä, että mitä toiveita ja haaveita sillä miehelläsi on?

Vierailija
14/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on nyt saanut tarpeekseen elämästä sinun kanssasi ja on parasta alkaa laatia erosuunnitelmaa. Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että vaikeasti ylipainoisten suhteet usein päätyvät eroon jos kumppani on normaalipainoinen ja tuntee olevansa ansassa.

No, minä olen se joka siitä erosta on puhunut. Mies ei missään nimessä kuulemma halua erota. Olemme molemmat normaalipainoisia. Ja itsehän huolehdin ulkonäöstäni enemmän kuin hän.Hes not that into you. olisi järkeenkäypä selitys, mutta miksi ei ole rehellinen ja sitten halua eroa? Voisiko joku kertoa minulle? T. Ap

Vierailija
15/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee riitaa niin sitten pitää heti alkaa harrastamaan seksiä. Sitten riita unohtuu.

Vierailija
16/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tollo on ap, jos tuota pitää noilla lähtötiedoilla edes kysyä?

Vierailija
17/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko joitain esimerkkejä, joissa sinä olet oikeassa. Se voisi tuoda vähän syvyyttä tähän keskusteluun.

Minä olen oikeassa? No se on subjektiivista, mutta kokemukseni on aina kokemukseni. Ei sitä voi määritellä että on ehkä oikeassa tai sitten ei. 

Esimerkki on esim siitå että viime vkl mies loukkaantui siitä ja piilovittuili minulle siitå kun en ollut ollut tarpeeksi kiitollinen hänelle siitå kun hän vaihtoi talvirenkaat. Samaan aikaan olin tehnyt monta eri kotityötä, myös hänelle ruoan, josta ei edes kiittänyt tai noteerannut millään tavalla. Lisäksi minulla oli vielä yövuorot viikonloppuna, joten valtavat univelat siinä sitten. Ja silti minun olisi pitänyt olla hänelle enemmän kiitollinen. T. Ap

Vierailija
18/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"toiveita ja pyyntöjäni"

niinpä niin, hohhoijjaa.

Mies loisii ja hyväksikäyttää sinua, ja sinä valitat että hän ei keskustele kanssasi. Eroa, tuollaisen miehen lapset eivät ansaitse hyvää. Kärsikööt vuoroviikoin miehen nurkissa. Sinä kestät heitä sen aikaa kun kestät, nykyään ei ole naisella sen kummempia velvoitteita lapsia kohtaan kuin miehelläkään

Vierailija
19/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee riitaa niin sitten pitää heti alkaa harrastamaan seksiä. Sitten riita unohtuu.

Kun seksi loppuu ja nalkutus alkaa, niin sitten ne riidat vasta alkaakin.

Vierailija
20/60 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo tosi vaikea tyyppi, joka vetää herneet, joka pienestä asiasta, sitten pitäisi pyytää anteeksi vaikka mitään anteeksi pyydettvää ei olekaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme