Kamala yhtäkkinen paineen tunne
Oon viettänyt rentoa päivää, lueskellut kirjaa ja juonut teetä. Yhtäkkiä aivan kamala paine ylähampaissa. Jos pidän hampaita vähän auki niin helpottaa, mutta jos puren kiinni paine tuntuu pahentuvan.
Mistäköhän tämä voi johtua? Ei mitään aiempia ongelmia ja purenta kunnossa. Ei pitäisi olla reikiäkään, enkä ole nuhassa. Siis ilman mitään varoitusta, oikeasti säikäytti mut. Mitenköhän nyt tulee nukuttua.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten huono olo?
Tätä ajattelematta ei oikeastaan.
Jos ei heikota, huimaa, okseta tms niin ehkä ei mitään vakavaa? Tai ainakaan välitöntä hoitoa vaativaa...
Mulla on painetta mahassa. Koko aika pitkää pierua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heikota, huimaa, okseta tms niin ehkä ei mitään vakavaa? Tai ainakaan välitöntä hoitoa vaativaa...
Toivottavasti näin. Kunpa menisi äkkiä ohi.
Sulle on kasvamassa vampyyrien torahampaat. Tekeekö mielesi verta?
Vierailija kirjoitti:
Ei toistaiseksi. Toivottavasti onnistuu kasvojen pesu ilman peilikuvaa.
Äh, kakkapökäle se vaan siellä muljahti.
Vierailija kirjoitti:
:D
Korona? Mulla tuli juuri eka koronaoireina ihmeellisiä tuntemuksia kehossa mm kummallista jalkapohjien päkiöiden painetta ja kipua kävellessä. Sitten tuli kurkkukipu ja seuraavana aamuna heräsin korkeaan kuumeeseen ym ja oli kaikenlaista hermostollista oiretta ympäri kehon.
Ukkosta ilmassa.
Mulla oli tänään pelottavia ihme oireita, parin tunnin päästä alkoi ukkostaa, ei oo enää. Ihanan raikasta ja myös oudot tuntemukset tiessään.
Vierailija kirjoitti:
Korona? Mulla tuli juuri eka koronaoireina ihmeellisiä tuntemuksia kehossa mm kummallista jalkapohjien päkiöiden painetta ja kipua kävellessä. Sitten tuli kurkkukipu ja seuraavana aamuna heräsin korkeaan kuumeeseen ym ja oli kaikenlaista hermostollista oiretta ympäri kehon.
En ole ollut kamalasti ihmisten kanssa tekemisissä, mutta veljeä olen nähnyt tällä viikolla. En ollut edes ajatellut tälläistä mahdollisuutta, kiitos kun kerroit kokemuksestasi.
Onko muuten huono olo?