Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Toivottavasti eläinrääkkääjä Aleksi lähtee kotiin.
Kaksi kahelia Aleksi oisko mulla kakkihätm johon toinen kaheli, että pissihätäkö ONKO enää tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kokoajan ollut juonimassa Aleksia ulos. Hyvä et välillä toista päin.
ja aleksi on juoninut reeoa ulos eka päivästä lähtien
Nyt ulos Aleksi ja Mia. Aleksi meni sillä asenteella taloon , että olen komea. Eipä oikeastaan tee mitään talossa kun kyhnää muijien sylissä. Mia raivona , kun kuuli Reeo antamassa ääniä hänen pojulleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko reijo nuolemassa sallan persettä
Samoin nassessetä, ihan kybällä.
Eiköhän nuo kaikki tee samaa? 😁
Reeo ei saa juonitella!!! ainoastaan merve, laura, aleksi, millu saa juonitella!!!!1
Vierailija kirjoitti:
onko reijo nuolemassa sallan persettä[/quo
sano jo aamulla Sallalle että Aleksia äänestää kun ei oo ollut
Aleksi pois äänestetään.
Kotiin kasvamaan.
Oo-jee.......
Iso talo, onko siellä vain ysks vessa , hyi hitto. Inhoan muuten Merven/Mervin puheääntä siis todella.
Miksi Reooa ei saa äänestää
ettekö nähneet kun Reeo oli yöllä vihainen ja aamulla.
Reeo pelkää että tekee Kirsit jos äänestyksrssä
Kirsi sano samaa ku Reijo. Et tyhmää lähtee häntä äänestään. Tai Miikka sanoi Reijolle näin. Kuinkas sitten kävikään.
On selvää että Allu menee häätöön jo noilla äänillä nyt, muut äänet hajoaa enemmän. Silti Reeo voi olla sohvalla, muut on herran haltuun. Reeo ei lähde, lähtijä riippuu siitä kuka on A:n lisäksi.
Tuula ei ilm oo tällä kertaa häädössä.
Reeo on kyllä niin vihainen 😂
Toi on totta ,että Laura ja Merve on juonitellut koko ajan. Varsinkin eilen. Makoilivat sängyllä ja hokivat Reeo ulos. Tänään esim Salla , Aleksi ja Mia. Siellä juonittelee muutkin kun Reeo. Salla myös.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kahelia Aleksi oisko mulla kakkihätm johon toinen kaheli, että pissihätäkö ONKO enää tervettä.
pitääkö sanoa brutaalisti
joko äänestys