Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nyt pitäisi pitää nuo sohvilla odottamassa omaa vuoroaan, ettei supista loputtomiin porukoissa. Ei millään jaksa katsoa ja kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä porukka (te täällä foorumilla sekä talossa olevat) saavat selvää Nabaksen puheesta? Mula on suuria haasteita. Ei Nabas opi ikinä puhumaan kunnolla, jos hänen kielivirheitään ei korjata tai sitä mieltä ainakin itse olen.
Vaadin, että BB:n tuotanto laittaa tekstityksen Nabazen puheista samoin vaadin että puututaan tämän oletetun mikin käyttöön. Kuiskaa, mutta muiden mikin käyttöön puututaan heti.
onko reijo nuolemassa sallan persettä
onko reeo kuiskutellut heidille ettö jos ei äänestä aleksia niin on itse äänestyksessä
On äänestyspäivä ja Reeo on yhtäkkiä kaikkialla. Kunpa joutuisi sohvalle ja kotiin.
Tuo Reeon käytös on uhkaavaa. Itseäni ahdistaisi ainakin tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
onko reijo nuolemassa sallan persettä
Samoin nassessetä, ihan kybällä.
Reeon katse vasta pelottava onkin. Muutenkin uhkaavan oloinen, kuin uhattu eläin.
Aleksi on ihan köntsät housuissa kun Reeo sai vihdoin tietää hänen juonitteluista :D
Reeo on kokoajan ollut juonimassa Aleksia ulos. Hyvä et välillä toista päin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Reeon käytös on uhkaavaa. Itseäni ahdistaisi ainakin tuollainen.
Onhan siellä kai turvamiehet jotka voivat hakea ja pistää rautoihoin.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kokoajan ollut juonimassa Aleksia ulos. Hyvä et välillä toista päin.
Kyllä se on toisinpäin ollut. Aleksi sanoi ekana päivänä että hän haluaa Reeon ulos. Reeo on luullut että Aleksi ja Merve on hänen puolellaan.
Reeo on kokoajan "testauttamassa" ihmisiä sohvalla. Hyvä tekis hänelle itselleen käydä testauttamassa vähän suosiotaan. Voi tulla yllätys. Käy kuten Kirsille.
"Eiku ei mul kasva karvoja", sanoo Sofia, kun pyyhkii nukkaa kainaloistaan. On alkanut ärsyttää tuo Sofian peiliin tuijottelu ja jatkuva rintojen hierominen.
Aleksi luiskaan