Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hauska ristiriita toi Aleksin hurja katse ja tiukka keskittyminen tehtäviin, ja sitten se hömelö olemus ja höperöt jutut. Tykkään kontrastista.
Mitä Reeo on nyt tehnyt? Joko äänestivät?
Vierailija kirjoitti:
nyt reeo karvan kimpussa nuoleskelemassa
Kenan karvan kimpussa?
Kyllä nyt Aleksia suolataan, ihan syystä kyllä. Ei tee mitään muuta kuin hiplaa tyttöjä ja syö, syö ja syö.
Nyt pojat haukkuu Allua, ei tee mitään, kiehnää kaikkien tyttöjen kainalossa... Nabbe antaa 2 p Karwanille selkeästi, mutta Aleksille ehkä 1p.
ulos ja äkkiä kirjoitti:
Harvemmin on kukaan ärsyttänyt niin paljon kuin tämä Nabaz. Ei ole kyse ihonväristä tms, on vain ääriärsyttävä, itsekäs , omaa egoaan esiin työntävä tyyppi. [/quote
Lapsukaisen lällyllä sössötyksella vetelee piuhoja talossa. Väliin oli puolisokea ja haki silmälasit hetkeksi?
Miten ihmeessä porukka (te täällä foorumilla sekä talossa olevat) saavat selvää Nabaksen puheesta? Mula on suuria haasteita. Ei Nabas opi ikinä puhumaan kunnolla, jos hänen kielivirheitään ei korjata tai sitä mieltä ainakin itse olen.
Reeo puhuu paskaa Aleksista.
Aleksi kokoajan kysyy et voiko auttaa tai saako tehdä jotain. Reeo on aina et ei tarvi.
Nabaz puhuu myös Aleksista paskaa. Se on vannonut, ettei äänestä Aleksia. Leikkii kaveria. Nyt tää kolmikko haukkuu sen maan rakoon paniikissa. Kokoajan.
napas taos suuttua kun aleksi laittoi hänen bestis-kirsin häätöön
Mistä alkoi tämä Reeo halutaan häätää ? Itse halun ennemmin ulos vaikka Nabbe tai Milena. Nabbe halusi aikaisemmin Sallan ulos ? Nyt ei. Sallassa joku tökkii. Reeo sentään tekee talossa jotain. Merve taas ei. Syö ja makaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jännä äänestys!
Eihän tässä vielä tiedetä edes häätöön nimettyjä.
Toi Aleksin mollaaminen voi koitua noitten kohtaloks.
Reeo manipuloi kaikkia aivan hädissään.
Vierailija kirjoitti:
Reeo puhuu paskaa Aleksista.
Hyvä 👍
Nabaz on kaksnaamainen mieslehmä. Ämmä.
Aleksin katse ihan paras 😂