Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27241/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas toi virolainen on kakektinen, syökö se mitään vai ei vaan imetydy? :/

Selvästi syömishäiriö.

Kertoi häkissä, että hänellä on todettu syömishäiriö

Vierailija
27242/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Mathiaksesta vibat että hän olisi vakavasti sairas. Ja vibat että mieskumppaninsakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27243/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Merve juuri kertoi että painonsa ennen taloon menoa oli 89 kg. Ja nyt arvelee lihoneensa. Kyllähän nuo aika paljon makoilee paikoillaan, että ei ihmekään.

ei oo 89 kiloa, ei pyl----ly sentään niin paljoa paina eikä ryntäät. 

Vierailija
27244/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathiasksella syömishäiriö, nyt hoidattamaan itsensä ja kotiin su punaisine korkkareineen

Vierailija
27245/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Merve juuri kertoi että painonsa ennen taloon menoa oli 89 kg. Ja nyt arvelee lihoneensa. Kyllähän nuo aika paljon makoilee paikoillaan, että ei ihmekään.

Merve on 178cm pitkä. Hyvinkin voi painaa yli 90kg.

Vierailija
27246/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ja Nabbe, Majakka ja perävaunu. Tiedä sitten sitä, loistaako kummallakaan?

Nämä kaksi peräkanaa ulos talosta. Molemmilla outo puhetyyli. Nabbe sössöttää aika paljon ja santeri

yrittää matkia naisen ääntä, vetää puhettaan, rasittavista rasittavinta kuunnella. 

Kyllä, samoin Merven venyttelevä puhetapa ärsyttää. Soffen on pahin koska sen puhetyyöi on tekemällä tehty.

Vierailija
27247/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten noi kaikki hakeutuu halailemaan Sofiaa. Onko se jotenkin niin, että jos käyttäytyy kuin prinsessa, vetää automaattisesti puoleensa jotain perässä vedettäviä pyrkyreitä?

Vierailija
27248/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on niin paljon kenet haluaa ulos

Vierailija
27249/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi kuin 10v. Mikä sun lempi väri, eläin, kukka jne. Määkii, mullakii, sama. Tökkii janipistelee ja kulkee jokaisen perässä.

Vierailija
27250/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Aleksi väitti painavansa 85 kiloa, johon Merve totesi, että vain 4 kiloa vähemmän kuin mitä hän painaa. Ja valitteli sen jälkeen kuinka on talossa lihonut lisää. Eikö Merve ole aika pitkäkin?

Vierailija
27251/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millulla on ADHD.

Vierailija
27252/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe vanhus ja Sofia poika ulos.

Johan se santeri on tullut aikamiehen ikään. 

Vierailija
27253/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä muodot kohdallaan. t. Arska

Vierailija
27254/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kohta juonittelut ketä häätöön. Tietävätkö ettei oo tänään asukas häätöä. 

Vierailija
27255/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas toi virolainen on kakektinen, syökö se mitään vai ei vaan imetydy? :/

Selvästi syömishäiriö.

Kertoi häkissä, että hänellä on todettu syömishäiriö

No onhan se jos kuukauden syömättä. Diagnoosi syömishäiriö.

Vierailija
27256/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millulla on ADHD.

Millu on vaan vilkas, ei kaikilla vilkkailla oo aadeehoodeetä

Vierailija
27257/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Aleksi väitti painavansa 85 kiloa, johon Merve totesi, että vain 4 kiloa vähemmän kuin mitä hän painaa. Ja valitteli sen jälkeen kuinka on talossa lihonut lisää. Eikö Merve ole aika pitkäkin?

Aleksi painaa ehkä 80kg max

Vierailija
27258/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Isot tissit, takamus ja reidet painaa helposti paljon. Ja pituus vielä päälle, eli hyvinkin voi pitkä ja muodokas nainen painaa tuon verran.

Vierailija
27259/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi kuin 10v. Mikä sun lempi väri, eläin, kukka jne. Määkii, mullakii, sama. Tökkii janipistelee ja kulkee jokaisen perässä.

entä sinun ikä? Aleksi vallan hurmaava ja saisi ainakin mennä finaaliin asti. 

Vierailija
27260/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Aleksi painaa ehkä 80kg max

Jep, en usko että painaa 85. Se nyt muutenkin valehtelee, esimerkiksi ikänsä baarissa.

Ketju on lukittu.