Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27281/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan joka sana mielistelyä, just nyt kysy Reeolta onko se naimisissa......

Vierailija
27282/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura haluis lirkutella Aleksille ja Merve. Mutta Aleksi lirkuttaa eniten Mialle. Mutta näittekö miten nätisti Aleksi piti Mian kättä ennen yönukahtamista. Jotenkin toivoisin että Aleksi ihastuisi Merveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27283/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä yölläkään ollut miinuksella ja voi laittaa ylimääräistä vaatetta alaosan kohdalle

Vierailija
27284/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena ei tuo oikein omaa persoonaa esiin, juonii ja läyhää niin olettaa että sellainen onkin 

Milenahan yrittää olla nyt Reeon ykkösnainen ja juonittelukaveri, kun Kirsi lähti.

Vierailija
27285/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia luovutti, eihän se mikään mies oliskaan. Miehet ei luovuta eikä vahvat naisetkaan.

Nössöt miehet luovuttavat ja silloin on todettava, että tuo aikamies santeri on nössö. 

Vierailija
27286/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenassa on häijyä ja koulukiusaamis vibat.

Vierailija
27287/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Merve juuri kertoi että painonsa ennen taloon menoa oli 89 kg. Ja nyt arvelee lihoneensa. Kyllähän nuo aika paljon makoilee paikoillaan, että ei ihmekään.

ei oo 89 kiloa, ei pyl----ly sentään niin paljoa paina eikä ryntäät. 

Merve on 178cm pitkä. Hyvinkin voi painaa yli 90kg.

En ole tajunnut, että Merve on noin pitkä. Pidin häntä mielumminkin lyhyenä. Tosin makuuasennosta on vaikeampi päätellä ihmisen pituutta.

Heh. Ohjelma kohta puolivälissä ja Merve on maannut ja marissut suuremman osan ajasta niin ettei katsojilla ole edes käsitystä siitä, kuinka pitkä hän on. Miten on mennyt omasta mielestäsi, Merve?

Vierailija
27288/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko porukka koossa, riittää puheensorinaa, aiku kivaa. 

Vierailija
27289/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena juorus Lauralle, että Aleksi oli tosi mustasukkainen kun Millu oli häkissä....Milena ei tajuu että Laurakin haaveillut Aleksista....

Ja kaiken kukkuraksi Sofia näytti tosi myrtsiltä, kun Aleksi kävi vähän aikaa sitten kutittelemassa Merveä. Aleksi pyörittää montaa naista :D

Niin käsikirjoitettuahan tämä "draama" ei tietenkään ole. Ohjaaja kertoo vähän väliä mitä pitää tehdä. XD

Vierailija
27290/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ilmoitti et häkkijengi ottaa eka ruokaa ja silti oli ok et Nasse vetänyt jo posket pullollaan lautasellisen safkaa.

Vierailija
27291/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi kuin 10v. Mikä sun lempi väri, eläin, kukka jne. Määkii, mullakii, sama. Tökkii janipistelee ja kulkee jokaisen perässä.

entä sinun ikä? Aleksi vallan hurmaava ja saisi ainakin mennä finaaliin asti. 

Siis haluisin Aleksin finaaliin. Sanoin vaan että Aleksi on kuin pikkupoika.

Vierailija
27292/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tarkkailemalla teistä jokaista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Heidi ja Aleksi ovat loppukahinoissa. Reeo voittaa.

Mä en ymmärrä miten Heidi vois olla loppukahinoissa.

Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.

En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.

On ensimmäinen kerta, kun koen elämässäni näin ja olen hämmentynyt.

Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.

Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.

Mutta Heidi, olisiko tämä nyt sitten mulle se ensimmäinen "tapetti".

En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.

Uskon, että kukaan ihminen ei voi olla tapetti, ei kukaan ole tyhjä kangas.

Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.

Mutta kukaan ei ole jättänyt mua näin kylmäksi.

Nyt sitten tapitan tätä nuorta naista saamatta selvää hänestä.

Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.

Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.

Mitä ihmettä sä selität? Todellakin suosittelen sulle alanvaihtoa, jos "koet auroja" tai mitälie vain ihmisistä, jotka heti paljastaa koko persoonallisuutensa, mielipiteensä ja mieltymyksensä. Salamyhkäiset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia kuin tollaset Nabazit jotka mölyää kaiken itsestään ulos heti.

Olen vasta opiskelija ja aika paljon jo lukenut ihmisten auroista ja karismasta.

Esimerkiksi kaikkialla maailmassa lapset piirtävät pienenä tutun henkilön / iloisen hahmon ympärille sateenkaaren eli oikealta nimeltään tässä tapauksessa auran.

Joten tietämättä ihmisestä huokuvasta energiasta, ympärillä säteilevästä aurasta tai siitä ettei sen olemassaoloa ymmärrä tai ei ole lukenut asioista, on sinun ongelmasi, ei minun.

Yleensä lukeminen kannattaa, silloin oppii muutakin kuin ilkeilemään.

Minulle Heidi on karisman puutteen tai sen ruudun läpi pääsemisen vuoksi vaikea henkilö ymmärtää.

Mitään salamyhkäisyyttä en hänestä ole löytänyt.

Jos sitä hänestä huokuisi, olisi hän luultavasti yksi talon karismaattisimmista ihmisistä.

Muiden asukkaiden karismat eivät kuulu tähän kontekstiin.

Vierailija
27293/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mathiasksella syömishäiriö, nyt hoidattamaan itsensä ja kotiin su punaisine korkkareineen

Säälittävä poika parka.  Tulee mieleen pikkulapsi, joka usein haluaa kävellä äitinsä kengillä. 

Eiköhän tuokin pikkupoika ole ottanut äitinä kengät taloon mukaan.

Vierailija
27294/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervelle nyt yksityinen häkki ulos sateeseen. Kahdeks vuorokaudeks. Sellanen pieni. Katsojat ois äänestänyt.

Toiset asukkaat ei saa kommunikoida sen kans, vain yks ruokkijaks valittu asukki saa viedä vettä ja näkkäriä kaks kertaa päivässä.

Tuo olisi hyvä.. Hankkisin heti 24/7, jos BB-tuotanto kunnostautuisi jotain tuollaista ideoimaan, mutta näköjään tämän vuoden BB on samanlaista loputonta asukkaiden lellimistä, kuten viime vuosina on nähty (kun se Virtanen onnistui vesittämään koko ohjelmaidean). Minulla on jo ikävä niitä vuosien takaisi BB:n tehtäviä, kuten Taivas ja helvetti, Kiron kivikko yms yms. Voi niitä aikoja, silloin tuo oli oikeasti jonkinlainen ihmiskoe.

Vierailija
27295/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ilmoitti et häkkijengi ottaa eka ruokaa ja silti oli ok et Nasse vetänyt jo posket pullollaan lautasellisen safkaa.

Auta armias ku Aleksi olis ottanut ekana.

Vierailija
27296/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä hyvä kun Nabaz yöllä kehui itseään kuinka on pelannut niin hyvin, mutta kun Kirsi lähti niin sen jälkeen ei ole osannut pelata :D Ei ehkä kannata rakentaa omaa peliä yhden ihmisen varaan.

Vierailija
27297/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ei tuo oikein omaa persoonaa esiin, juonii ja läyhää niin olettaa että sellainen onkin 

Milenahan yrittää olla nyt Reeon ykkösnainen ja juonittelukaveri, kun Kirsi lähti.

Milena sanoi silloin sen kahvinkeitin -ryhmätehtävän jälkeen Sallalle? ja jollekin muulle likalle, että hän huomasi tuon tehtävän aikana, ettei hänellä ole asiaa erään porukan ytimeen. Tarkoitti tuolla porukalla selvästi akselia Kirsi-Nabbe-Reeo-Miikka. Niihin joukkueisiin ei Milenaa otettu. 

Milena pelaa moneen pussiin, yrittää selviytyä aleksimaisesti lipomalla vähän kaikkia. Se näyttää vähän huonolta katsojien silmissä. Samoin joku Reeo ilmeisesti ei välittänyt miltä hänen Rezulle antamat pisteet näytti katsojien silmissä. Onhan hänen täytynyt arvat, että moni ei tuollaisesta pidä - varsinkin kun hyöty on niin mitätön, kyseessä ei ole mikään mastermind -siirto. Miikka ja Heidi meni ohi. 

Vierailija
27298/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mathias oli kuukauden syömättä ettei tarvitse armeijaan mennä. Tuliko siitä ruokien imeytymishäiriö kun jäi noin luisevaksi. Luut paistaa läpi.

Tekee pahaa katsoa noin luihua poikaa. Onkohan sillä joku sairaus, ei tuo tervettäkään voi olla. 

Muinoin katsoin tv uutislähetyksissä nälkiintyneitä laihoja lapsia biafrasta. 

Valitettavasti Mathiaksen kun näkee, tulee mieleen ne biafran lapset. 

Vierailija
27299/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on nähty, aamupalaverit ja yrittää muka olla muidenkin kanssa, entisajan juoruakka

Vierailija
27300/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Heidi ja Aleksi ovat loppukahinoissa. Reeo voittaa.

Mä en ymmärrä miten Heidi vois olla loppukahinoissa.

Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.

En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.

On ensimmäinen kerta, kun koen elämässäni näin ja olen hämmentynyt.

Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.

Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.

Mutta Heidi, olisiko tämä nyt sitten mulle se ensimmäinen "tapetti".

En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.

Uskon, että kukaan ihminen ei voi olla tapetti, ei kukaan ole tyhjä kangas.

Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.

Mutta kukaan ei ole jättänyt mua näin kylmäksi.

Nyt sitten tapitan tätä nuorta naista saamatta selvää hänestä.

Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.

Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.

Mitä ihmettä sä selität? Todellakin suosittelen sulle alanvaihtoa, jos "koet auroja" tai mitälie vain ihmisistä, jotka heti paljastaa koko persoonallisuutensa, mielipiteensä ja mieltymyksensä. Salamyhkäiset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia kuin tollaset Nabazit jotka mölyää kaiken itsestään ulos heti.

Olen vasta opiskelija ja aika paljon jo lukenut ihmisten auroista ja karismasta.

Esimerkiksi kaikkialla maailmassa lapset piirtävät pienenä tutun henkilön / iloisen hahmon ympärille sateenkaaren eli oikealta nimeltään tässä tapauksessa auran.

Joten tietämättä ihmisestä huokuvasta energiasta, ympärillä säteilevästä aurasta tai siitä ettei sen olemassaoloa ymmärrä tai ei ole lukenut asioista, on sinun ongelmasi, ei minun.

Yleensä lukeminen kannattaa, silloin oppii muutakin kuin ilkeilemään.

Minulle Heidi on karisman puutteen tai sen ruudun läpi pääsemisen vuoksi vaikea henkilö ymmärtää.

Mitään salamyhkäisyyttä en hänestä ole löytänyt.

Jos sitä hänestä huokuisi, olisi hän luultavasti yksi talon karismaattisimmista ihmisistä.

Muiden asukkaiden karismat eivät kuulu tähän kontekstiin.

Olet olevinasi psykologian opiskelija, mutta et ymmärrä, että psykologin pitäisi osata tarkkailla ihmisiä ja heidän motiivejaan objektiivisesti, ei lukea jotain höpölöpö-auroja.

Ketju on lukittu.