Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27221/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia vinkuu karkkia vaikka luovutti. Ja Karvanille ei annettais mitään henklökohtasta herkkua kaupasta. Kun Kaupasta tulevat niin katsokaapa kun Sofia luovuttaja mättää suklaata suuhunsa rivitolkulla.

Vierailija
27222/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula antaa pisteensä tasan tarkkaan niin kuin Nappe määrää. Eli Karvan, Karvan ja Karvan.

Reeo määrää Nappelle että Aleksi ja Milla.

Häädössä ovat siis Karvan, Aleksi ja Milla.

Ei haittaisi yhtään. Aleksi kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27223/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekee ihan pahaa kattoa tota Mathiasta ku on niin laiha.

Ei hän sille mitään voi. Ja laihuudesta ei pitäisi myöskään mainita ihmisille sen enempää kuin lihavuudestakaan. 

Enhän mä sellasta väittänytkään, et hänen asialle pitäisi jotain voida tehdä. Kunhan totesin asian.

Vierailija
27224/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekee ihan pahaa kattoa tota Mathiasta ku on niin laiha.

Ei hän sille mitään voi. Ja laihuudesta ei pitäisi myöskään mainita ihmisille sen enempää kuin lihavuudestakaan. 

Enhän mä sellasta väittänytkään, et hänen asialle pitäisi jotain voida tehdä. Kunhan totesin asian.

Joo, enkä siis tarkoittanut sua. Vaan ylipäätään sitä, ettei ihmisten kannata mennä esim. kauhistelemaan jollekin, että voi, kun oot laiha. Ilmaisin kyllä huonosti. 

Vierailija
27225/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathias oli kuukauden syömättä ettei tarvitse armeijaan mennä. Tuliko siitä ruokien imeytymishäiriö kun jäi noin luisevaksi. Luut paistaa läpi.

Vierailija
27226/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula antaa pisteensä tasan tarkkaan niin kuin Nappe määrää. Eli Karvan, Karvan ja Karvan.

Reeo määrää Nappelle että Aleksi ja Milla.

Häädössä ovat siis Karvan, Aleksi ja Milla.

uudet asukkaat myös äänestää ja ei kaikki äänestä noita kolmea, hajaääniä , no Reiskalta ja pojalta tulee Aleksille ääniä

Vierailija
27227/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenaa myös voidaan äänestää, kuulin puhetta.

Vierailija
27228/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Vierailija
27229/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mathias oli kuukauden syömättä ettei tarvitse armeijaan mennä. Tuliko siitä ruokien imeytymishäiriö kun jäi noin luisevaksi. Luut paistaa läpi.

ei hyvää päivää, tuollekin olisi tehnyt hyvää käydä armeija

Vierailija
27230/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tarkkailemalla teistä jokaista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Heidi ja Aleksi ovat loppukahinoissa. Reeo voittaa.

Mä en ymmärrä miten Heidi vois olla loppukahinoissa.

Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.

En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.

On ensimmäinen kerta, kun koen elämässäni näin ja olen hämmentynyt.

Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.

Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.

Mutta Heidi, olisiko tämä nyt sitten mulle se ensimmäinen "tapetti".

En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.

Uskon, että kukaan ihminen ei voi olla tapetti, ei kukaan ole tyhjä kangas.

Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.

Mutta kukaan ei ole jättänyt mua näin kylmäksi.

Nyt sitten tapitan tätä nuorta naista saamatta selvää hänestä.

Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.

Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.

Mitä ihmettä sä selität? Todellakin suosittelen sulle alanvaihtoa, jos "koet auroja" tai mitälie vain ihmisistä, jotka heti paljastaa koko persoonallisuutensa, mielipiteensä ja mieltymyksensä. Salamyhkäiset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia kuin tollaset Nabazit jotka mölyää kaiken itsestään ulos heti.

Kas, vammainen kiusaaja taas asialla.

Kas, mielisairaalassa asusteleva hullu taas linjoilla.

Vierailija
27231/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkiporukat nosti kyllä mun silmissä pisteitään. Jopa Tuula, vaikka sen haluankin heistä ekana pois. Mutta ensin pois sisällä olleet ja luovuttaneet, etenkin laiskiainen Merve, Napsu ja luovuttaja Soffe.

Vierailija
27232/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mää en vaan kestä Milenaa, luulee olevansa parempi kuin muut, aivan kuin Kirsi. Äsken Reeon kanssa jutskasivat kuinka hän kyttäytyi oikein häkissä, plaaah

Vierailija
27233/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Merve juuri kertoi että painonsa ennen taloon menoa oli 89 kg. Ja nyt arvelee lihoneensa. Kyllähän nuo aika paljon makoilee paikoillaan, että ei ihmekään.

Vierailija
27234/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laura valkkasi sisälle pääsijät ois hyvä että luovuttajat ja lauran valitsemat olisivat häätöäänestyksessä.

Vierailija
27235/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena mielistelee myös vanhoja asukkaita....Milena u.l.o.s

Vierailija
27236/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvää päivää, tuollekin olisi tehnyt hyvää käydä armeija

Oli syömättä, ettei tarttis käydä Viron armeijaa. Kun elämänsä ja kaikki läheiset ovat Suomessa ja armeijan aikana ei saa poistua maasta. Intti siellä kestää kuulemma noin vuoden.

Vierailija
27237/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervelle nyt yksityinen häkki ulos sateeseen. Kahdeks vuorokaudeks. Sellanen pieni. Katsojat ois äänestänyt.

Toiset asukkaat ei saa kommunikoida sen kans, vain yks ruokkijaks valittu asukki saa viedä vettä ja näkkäriä kaks kertaa päivässä.

Vierailija
27238/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenaa myös voidaan äänestää, kuulin puhetta.

No siinä on oikein Kirsin kakkosversio, sietäisi lähteä jo.

Vierailija
27239/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ja Nabbe, Majakka ja perävaunu. Tiedä sitten sitä, loistaako kummallakaan?

Nämä kaksi peräkanaa ulos talosta. Molemmilla outo puhetyyli. Nabbe sössöttää aika paljon ja santeri

yrittää matkia naisen ääntä, vetää puhettaan, rasittavista rasittavinta kuunnella. 

Vierailija
27240/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervelle nyt yksityinen häkki ulos sateeseen. Kahdeks vuorokaudeks. Sellanen pieni. Katsojat ois äänestänyt.

Toiset asukkaat ei saa kommunikoida sen kans, vain yks ruokkijaks valittu asukki saa viedä vettä ja näkkäriä kaks kertaa päivässä.

Nasse toiseen häkkiin toiselle puolelle pihaa.

Ketju on lukittu.