Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
26821/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Nabazin konekiväärimäinen, mekaaninen nauru on niin feikkiä.

Sun pakkomielteinen mm. nabazin haukkuminen on häiriintynyttä, ja kertoo vakavista mt-ongelmista.

Luulin jo, että Kirsin pudottua tuo henkilö lopettaisi, mutta pakkomielle vaihtuikin vain muihin asukkaisiin. Ihanaa.

Vierailija
26822/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pakkomielteinen mm. nabazin haukkuminen on häiriintynyttä, ja kertoo vakavista mt-ongelmista.

Eikös Niuvanniemessä ole jo pikkuhiljaa nukkumaanmenoaika.😂

En mä tiedä, missä sellainen edes on?

Sinäkö siellä asut?

Nyt on jo vakava psykoosi menossa kun et tiedä missä olet.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26823/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Nabazin riehumisen.

Nythän talossa voi laittaa ranttaliksi. Jokainen asukas saa esim huutaa ja määräillä sekä uhkailla ihan luvan kanssa.

Mulla tuli mieleen rashistinen ajatus, että eipä ihme että Lähi-Idässä soditaan ja mellakoidaan vuodesta vuosikymmenestä ja kaiketi vuosisadasta toiseen, jos siellä on paljonkin tuollaisella mielenlaadulla varustettuja ihmisiä.

Lisään vielä, että onneksi Karvan vaikuttaa aivan päinvastaiselta... ei siis voi yleistää eikä tarkoitukseni ole olla mikään palstaöyhöttäjä.

Niin vaikuttaa, mutta kuumaveriset on aina kuumaverisiä, kyllä ne kaikki räjähtelevät.

Roduissa on eroja, kehot on rakennettu erilaisissa paikoissa toimimaan ja reakoimaan erilailla evoluution saatossa.

Ei luonteet periydy vain kulttuureista, ebemmän ne periytyy biologiasta, luonnosta, jonka osa olemme rotuinemme.

Nykyään kaikki rodut pitää sekottaa ympäri planeettaa ja mixata keskenään ja ympäristöt tuhota.

Kohta on enää autio kuiva planeetta, kuin lähi-itä nyt. viimiset mix-ihmiset on tummabeeshejä kuumakalleja kuumalla hiekalla.

Vierailija
26824/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ei sovi porukkaan, totesi Laura pk huoneessa.

Eipä näytetty Merven ja Lauran kuiskuttelu juonimisia.

No Reeo sentään ei ole mikään tylsä tapetti, kuten Laura on. Ilmeisesti Laura on unohtanut, että ovat viihdeohjelmassa, eivätkä missään A-studiossa. Laura on tylsä tietysti myös päällikkönä. Joku Karvan tms olisi voinut olla mielenkiintoisempi päällikkönä ja Nabaz olisi saanut olla häkissä. Toisaalta jos Karvan ja Nabaz molemmat olisivat siellä häkissä, ja tietysti myös kermap''' Sofia, niin se vasta olisikin viihdettä...

Vierailija
26825/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastonhoitaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö siellä asut?

No kohta saat iltalääkkeesi. Ole huoleti.💊

Mitä jos söisit ne joskus itse, etkä aina antaisi tai myisi muille? Saattaisi helpottaa noi sun pakkomielteetkin joskus.

Vierailija
26826/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat olisi halunnut, että Merve ottaa pyyhkeen pois päältä saunassa, mutta Merve kokee itsensä niin turvonneeksi ettei halunnut.

Vierailija
26827/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku Aleksi ois sanonu Nabazille että mitä sä puhut pahaa Ruzusta. Mitenköhän Nabaz sellaiseen reagoisi?

Kirsistä ei saisi sanoa kukaan mitään pahaa, mutta Naba saa sanoa muista mitä haluaa.

Toivottavasti talossa alkaa Nabazin riehuminen riittää.

Ymmärrätkö, ettei sun pakkomielteinen jankutus YHTÄÄN KENESTÄKÄÄN ole mitenkään tervettä eikä kukaan jaksa lukea samoja juttuja uudestaan ja uudestaan? Mikä sua vaivaa?

Mä saa migreeni sun jatkuva valitus antaa ihmisten sanoo mielipide vaikka sata kertaa ei tarvi aina suuttuu alkaa ärsyttää

Muita ehkä ärsyttää se, että yksi henkilö spämmää samoja juttuja satoja kertoja päivittäin. Silloin oikea keskustelu on mahdotonta. Et varmastikaan ymmärrä sellaista asiaa.

Mutta ku säki voisit olla vaan huomioimatta sitä ku tollane vastaan hyökkääminen vaan pahentaa tilannetta ja sitte kaikki riidellä sitä kukaa ei jaksa mä migreeni saada olisi vaan fiksuu jättää omaan arvoon

Miksi kaltaisiesi nettikiusaajien pitäisi antaa riehua vapaasti, kerro yksikin hyvä syy?

Mitä sä mua syyttää kiusaajaks mä koita olla ystävä jokaselle mä en mitään pahaa oo tarkottanu tai kirjottanu mä en tiedä mistä sä revit noita sun juttujas ei oo normaalii hei kaveri

Vierailija
26828/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö siellä asut?

Mitä jos söisit ne joskus itse, etkä aina antaisi tai myisi muille? Saattaisi helpottaa noi sun pakkomielteetkin joskus.

Väsynyttä samaa läppää sulla. Pusi pusi.👄

Vierailija
26829/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on nyt oikein hyvä porukka (poislukien Sofia).

Vierailija
26830/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on ihana.

Vierailija
26831/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö siellä asut?

Väsynyttä samaa läppää sulla. Pusi pusi.👄

Rauhoitu, vammainen. Only game. 👄

Hui ku sä oot kova ku haukut vammaseks. Hui kun pelottaa.🤪

Vierailija
26832/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Vierailija
26833/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ei sovi porukkaan, totesi Laura pk huoneessa.

Eipä näytetty Merven ja Lauran kuiskuttelu juonimisia.

Ei näytetty, muijat puhui pas....aa Reeosta todella törkeästi. Reeo sopii sopii miesten kans ihan hyvin porukkaan, on ystävällinen kaikille ja avulias. Toisin kun tuo laiska Merve. Ja muutenkaan nuo koosteet välillä tuo esille määrättyjä tyyppejä, eilen oli vaan Mia-Aleksi show ja tänään näytettiin paljon Nappea. Uusia ei juurikaan. Eikä sit noiden Laura&Merve kieroilua, mut sit taas yritettiin saada Reeo huonoon valoon, kuten esim mitä Laura sanoi päiväkirjahuoneessa hänestä. 247 kertoo paljon enemmän.

Vierailija
26834/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun niin kovasti Lauran johtajan taitoja arvostellaan, niin kertokaapa nyt että mitä hänen tulisi tehdä toisin?

Hän ei saa auttaa tehtävässä, hän käy vähän väliä kyselemässä häkkiläisiltä miten menee ja huolehtii muiden kanssa heidän tarpeistaan. Mitä muuta hän voisi/pitäisi tehdä?

Jopa kaikkien ihailema Reeo totesi Miikalle että onneksi ei saanut päällikön pestiä ensimmäisenä, niin saa vähän kuulostella ensin mikä homma. Myös Laura on tässä ensimmäistä kertaa.

Tämä on BB, ei Diili, missä haetaan jotakin suuren luokan yritysjohtajaa. Mutta arvosteluhan se on parasta mitä voi kotisohvalta käsin tehdä. 👏🏻

Vierailija
26835/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää keskustelu olla nii syvält miksi ei keskustella rauhan kanssa ja järkevästi mä en ymmärrä tätä riita ilmapiiri kaikki vaan ärsyttää ei oo mitään järkee haukkuu vaan toisii mä haluan kaikki ystävä ei mitään pahaa mä saada migreeni tästä turhast tappelusta

Vierailija
26836/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Nabazin riehumisen.

Nythän talossa voi laittaa ranttaliksi. Jokainen asukas saa esim huutaa ja määräillä sekä uhkailla ihan luvan kanssa.

Mulla tuli mieleen rashistinen ajatus, että eipä ihme että Lähi-Idässä soditaan ja mellakoidaan vuodesta vuosikymmenestä ja kaiketi vuosisadasta toiseen, jos siellä on paljonkin tuollaisella mielenlaadulla varustettuja ihmisiä.

Kostaa pitää myös. Kosto on tärkeä. Minä kosta!

Minä määrää, minä olla oikea, minä kostaa. Sen jälke minä nauraa.

Minä saada vielä migreeni.

Vierailija
26837/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kommentti. Taidat luulla mua nyt joksikin toiseksi. Yhden kommentin olen tänne laittanut, kertaakaan en ole maininnut Aleksia.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tajuan, että tänä vuonna on tarkoitus pelata, mutta sen voi tehdä sillai mukavallakin tavalla. En tykkää sellasesta henkisestä väkivallasta ja negatiivisuudesta. Tuntuu, että halutaan saada samaa meininkiä, kuin Australiassa, mutta täällä menee liikaa kiusaamiseks ja canceloimiseks.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian ja Nabazin vois äänestää pois. Ei jaksa tollasta cancel-kulttuuria. Maailmassa ei tarvitse canceloida jokaista, joka on eri mieltä asioista, silloin voi käydä dialogia ja pyrkiä ymmärtämään, miksi toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Mut ei tarvi joka asiasta nostaa haloota ja pyrkiä tuhoamaan toinen.

Jep, tuolta voisi jatkossa poistaa tasaisesti sekä tylsiä että ilkeitä tyyppejä. Sofia, Laura, Nabaz, Mia...

Ethän tykkää erilaisella tavalla pelaamisestakaan, Aleksinkin haukkunut maanrakoon. :D Sun kaltaista nuppivikaista kiusaajaa on täysin mahdotonta miellyttää, joka asiasta keksii kyllä valittamisen aihetta. Olet kuin uhmaikäinen kiukutteleva kakara, vaikka fyysisesti jo puoliksi kuollut.

Vierailija
26838/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo o Kingi!

Vierailija
26839/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura haluaa mennä porealtaaseen. Merve ei halunnut, ettei ulkona oleville tulisi niin paha mieli. Lauralla oikein omahyväinen virne kun ilmoitti, että menevät.

Vierailija
26840/100630 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt niin ystävällisiä! Herranjestas jugurt spläshi tänne ja äkkii! Mä haluun tuntee sen herkun mun kielenpäällä. Se niin ihanasti hekumoi mun makunystyröitä. Mulla on niin ihanaa täällä viltin alla että en oo todellakaan lähdössä minnekään kätkölle hakee. Laura kiltti tuo mulle se spläshi!

Ketju on lukittu.