Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Lauran pisteet laski mun silmissä siksi että jätti Heidin häkkiin, ei taidakaan olla niin isosiskollinen sille kuin luulinalkanu ärsyttää myös Merve.
Ja toi iltalähetys mainostaa taas samoja naamoja. Studion sohvapää tai huussi ei ihmettele sanallakaan samaa kuin minä. Eikä kukaan puhu esim Heidistä mitään.
VMP
Jep. Ja joku just sanoi hyvin talon sisällä, että miksi sä Laura otit tänne kavereiksesi ne, jotka oli loppuäänestyksessäkin Miikan puolella. Vain Merve taisi kannattaa Lauraa päällikköäänestyksessä. Laura hylkäsi kaverinsa häkkiin, jotta voi paistatella miesten huomiossa talossa.
mut sit taas toisin päin, Heidikin lapulla antoi äänen Miikalle, sit käsiäänestyksessä Lauralle. Vaikkei Laura sitä tiedä. Milena teki myös noin.
Mietityttää kyllä miten Sofia ja Nabaz reagoisivat tuollaisessa muistotilanteessa tai vastaavassa, kun asukkaasta, josta he eivät hirveästi pitäisi, sanottaisiin tökerösti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa ärsyttää Janni, kun edelleen lunttaa noita juontoja, eikö pysty yhtään haastista vetään ilman noita lappusiaan? Ja tuntuu et on pihalla kun lumiukko noista asukkaista ja mitä siellä tapahtuu? Hänellä on rlämässään ilmeisesti monta rautaa tulessa, mutta luulis että olisivat valinneet noin isoon tuotantoon sellaisen juontajan joka todella paneutuisi tähän hommaan, eikä valittu vain pretty face!
Janni ei muistanut Rusua, kun vieraana ollut kysyi kuka häädettiin keskiviikkona. Jäätyi ihan täysin.
No, Janni esiintyy sentään rauhallisesti ja artikuloi erittäin hyvin suomen kieltä, toisin kuin niin monet muut BB-studion emännät, isännät ja vieraat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Nabazin riehumisen.
Nythän talossa voi laittaa ranttaliksi. Jokainen asukas saa esim huutaa ja määräillä sekä uhkailla ihan luvan kanssa.
Mulla tuli mieleen rashistinen ajatus, että eipä ihme että Lähi-Idässä soditaan ja mellakoidaan vuodesta vuosikymmenestä ja kaiketi vuosisadasta toiseen, jos siellä on paljonkin tuollaisella mielenlaadulla varustettuja ihmisiä.
Kostaa pitää myös. Kosto on tärkeä. Minä kosta!
Minä määrää, minä olla oikea, minä kostaa. Sen jälke minä nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Lauran pisteet laski mun silmissä siksi että jätti Heidin häkkiin, ei taidakaan olla niin isosiskollinen sille kuin luulinalkanu ärsyttää myös Merve.
Ja toi iltalähetys mainostaa taas samoja naamoja. Studion sohvapää tai huussi ei ihmettele sanallakaan samaa kuin minä. Eikä kukaan puhu esim Heidistä mitään.
VMP
Jep. Ja joku just sanoi hyvin talon sisällä, että miksi sä Laura otit tänne kavereiksesi ne, jotka oli loppuäänestyksessäkin Miikan puolella. Vain Merve taisi kannattaa Lauraa päällikköäänestyksessä. Laura hylkäsi kaverinsa häkkiin, jotta voi paistatella miesten huomiossa talossa.
Eikö Aleksi ainakin äänestänyt Lauraa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen levoton ja hermostunut on tuon Sanna Pikkaraisen meniniki. Huojuu ja heiluu, kädet vatkaavat edestakaisin villisti ja sanat poukkoilevat suusta miten sattuu. Päätä särkee nyt tämä Sannan katsominen.
Kummallista, koska esim. Sohvaperunoissa hän on esiintynyt täysin rauhallisesti ja fiksusti. Mikä saa naisen noin villiintymään BB:n studiossa, huh.
Varmaan voimaantunut.
Saapuiko vammaishullu paikalle näin hetki ennen palstan sulkeutumista tarkastamaan palstalaisten olotiloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän talossa voi laittaa ranttaliksi. Jokainen asukas saa esim huutaa ja määräillä sekä uhkailla ihan luvan kanssa.
Mulla tuli mieleen rashistinen ajatus, että eipä ihme että Lähi-Idässä soditaan ja mellakoidaan vuodesta vuosikymmenestä ja kaiketi vuosisadasta toiseen, jos siellä on paljonkin tuollaisella mielenlaadulla varustettuja ihmisiä.
Juuri tuon tyyppisiä räyhähenkiähän siellä on jatkuvasti jossain kadulla tappelemassa keskenään. Eikä niille riehumisille yleensä ole mitään kovin kummoisia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää kyllä miten Sofia ja Nabaz reagoisivat tuollaisessa muistotilanteessa tai vastaavassa, kun asukkaasta, josta he eivät hirveästi pitäisi, sanottaisiin tökerösti.
Nauraisivat vain räkäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Saapuiko vammaishullu paikalle näin hetki ennen palstan sulkeutumista tarkastamaan palstalaisten olotiloja?
Mitä turhaan tarkistamaan, ainahan sä olet yhtä sekaisin juttuinesi. Kuolemaan saakka spämmäät täällä.
Reeo ei sovi porukkaan, totesi Laura pk huoneessa.
Eipä näytetty Merven ja Lauran kuiskuttelu juonimisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Eikö Aleksi ainakin äänestänyt Lauraa?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku Aleksi ois sanonu Nabazille että mitä sä puhut pahaa Ruzusta. Mitenköhän Nabaz sellaiseen reagoisi?
Kirsistä ei saisi sanoa kukaan mitään pahaa, mutta Naba saa sanoa muista mitä haluaa.
Toivottavasti talossa alkaa Nabazin riehuminen riittää.
Ymmärrätkö, ettei sun pakkomielteinen jankutus YHTÄÄN KENESTÄKÄÄN ole mitenkään tervettä eikä kukaan jaksa lukea samoja juttuja uudestaan ja uudestaan? Mikä sua vaivaa?
Mä saa migreeni sun jatkuva valitus antaa ihmisten sanoo mielipide vaikka sata kertaa ei tarvi aina suuttuu alkaa ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon tyyppisiä räyhähenkiähän siellä on jatkuvasti jossain kadulla tappelemassa keskenään. Eikä niille riehumisille yleensä ole mitään kovin kummoisia syitä.
Sinulla on tästä varmasti kokemusta, sen uskomme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katella mitään häkkitehtävää, kauanko mahtaa jatkua.
Se ihmetyttää miksei Laura valinnut Heidiä pois häkistä, vähän loukkaannuin Heidin puolesta. On kuitenkin ollut Heidin tuki jotenkin.Laurahan sai valita että joku häkistä pääsee pois, mutta BB päätti että kuka se on.
Saihan se aluksi valita ketkä ei joudu häkkiin. Ihan itse. Ei valinnut Heidiä.
Oon katkera ja pettynyt.
Ellei tälle löydy mitään järkevää salaista syytä, ikävä temppu. Heidikin oli selvästi murheellinen kun tajusi ettei Laura valinnut sitä.
En voi ymmärtää miksi "hylkäsi" Heidin noin kylmästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa ärsyttää Janni, kun edelleen lunttaa noita juontoja, eikö pysty yhtään haastista vetään ilman noita lappusiaan? Ja tuntuu et on pihalla kun lumiukko noista asukkaista ja mitä siellä tapahtuu? Hänellä on rlämässään ilmeisesti monta rautaa tulessa, mutta luulis että olisivat valinneet noin isoon tuotantoon sellaisen juontajan joka todella paneutuisi tähän hommaan, eikä valittu vain pretty face!
Janni ei muistanut Rusua, kun vieraana ollut kysyi kuka häädettiin keskiviikkona. Jäätyi ihan täysin.
No, Janni esiintyy sentään rauhallisesti ja artikuloi erittäin hyvin suomen kieltä, toisin kuin niin monet muut BB-studion emännät, isännät ja vieraat...
Moni on rauhallinen ja artikuloi selkeästi. Ei se silti tarkoita sitä, että olisi rento juontaja, joka osaa ammattitaitoisesti reagoida vastauksiin ja pitää innostavan draivin yllä.
Anna...antaa mulle yks...tutti frutti yog...yoghurt splash...mä en jaksa ite...
Ymmärrätkö, ettei sun pakkomielteinen jankutus YHTÄÄN KENESTÄKÄÄN ole mitenkään tervettä eikä kukaan jaksa lukea samoja juttuja uudestaan ja uudestaan? Mikä sua vaivaa?