Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku Aleksi ois sanonu Nabazille että mitä sä puhut pahaa Ruzusta. Mitenköhän Nabaz sellaiseen reagoisi?
Kirsistä ei saisi sanoa kukaan mitään pahaa, mutta Naba saa sanoa muista mitä haluaa.
Toivottavasti talossa alkaa Nabazin riehuminen riittää.
Ymmärrätkö, ettei sun pakkomielteinen jankutus YHTÄÄN KENESTÄKÄÄN ole mitenkään tervettä eikä kukaan jaksa lukea samoja juttuja uudestaan ja uudestaan? Mikä sua vaivaa?
Mä saa migreeni sun jatkuva valitus antaa ihmisten sanoo mielipide vaikka sata kertaa ei tarvi aina suuttuu alkaa ärsyttää
Muita ehkä ärsyttää se, että yksi henkilö spämmää samoja juttuja satoja kertoja päivittäin. Silloin oikea keskustelu on mahdotonta. Et varmastikaan ymmärrä sellaista asiaa.
Tuo Nabazin konekiväärimäinen, mekaaninen nauru on niin feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on Feministi!
Siksi hänestä pidänkin. Lähtispä hän politiikkaan mukaan.
Kylläpä oli taas tylsä BB-ilta. En jaksa kuunnella tuota Sanna Pikkaraista. Paljon kähinää, muttei mitään sanomaa ja käsien hermostunutta levittelyä. Miksi puolet ohjelma-ajasta oli noiden kahden naisen tylsääkin tylsempää jaarittelua??? Varmaan puolet ajasta oli jaarittelua. Alkaa päätä särkeä tuo Pikkaraisen kimittäminen. Yritin kuunnella, mutten saanut mitään selvää kähinästä. Piti vaan ääntä säädellä pienemmäksi heti, kun Pikkarainen aloitti kähinän. Janni Hussi on OK, samoin Sami Kuronen. Niko Saarinen on selväpuheinen ja viihdyttävä kommentaattori. Pikkarainen telakalle, etteivät katsojat pakene. Itse en kolmatta kertaa häntä kuuntele. Vaihdan kanavaa niinä iltoina, kun hän on kähisemässä korkealta ja kovaa ja nopeasti kähisten.
Jep. Tajuan, että tänä vuonna on tarkoitus pelata, mutta sen voi tehdä sillai mukavallakin tavalla. En tykkää sellasesta henkisestä väkivallasta ja negatiivisuudesta. Tuntuu, että halutaan saada samaa meininkiä, kuin Australiassa, mutta täällä menee liikaa kiusaamiseks ja canceloimiseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian ja Nabazin vois äänestää pois. Ei jaksa tollasta cancel-kulttuuria. Maailmassa ei tarvitse canceloida jokaista, joka on eri mieltä asioista, silloin voi käydä dialogia ja pyrkiä ymmärtämään, miksi toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Mut ei tarvi joka asiasta nostaa haloota ja pyrkiä tuhoamaan toinen.
Jep, tuolta voisi jatkossa poistaa tasaisesti sekä tylsiä että ilkeitä tyyppejä. Sofia, Laura, Nabaz, Mia...
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kirsi olekaan koosteessa?
Nyt onkin jo tiistai, sorry..
Olisipa Daiyana Talossa! Näki heti Nabben läpi, en sitä itsekään ensin tajunnut.
Seuraava päällikkö voisi olla Nabaz . Voisi tulla hauskaa ..... tai ei niin hirveän hauskaa asukkaille .
asdf... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on niin raskas. Tunkee ison mahansa joka paikkaan, eikä mitään tilannetajua.
Pikkarainen ja Hussi ovat raskaita todella huonot juontajat tuo kimitys kamalaa kuultavaa tuossa jos missä ei ole tilannetajua..ei kun kanavan vaihtoon!
Miten liittyy Reeoon?
Vierailija kirjoitti:
Sun pakkomielteinen mm. nabazin haukkuminen on häiriintynyttä, ja kertoo vakavista mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pakkomielteinen mm. nabazin haukkuminen on häiriintynyttä, ja kertoo vakavista mt-ongelmista.
Eikös Niuvanniemessä ole jo pikkuhiljaa nukkumaanmenoaika.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Nabazin riehumisen.
Nythän talossa voi laittaa ranttaliksi. Jokainen asukas saa esim huutaa ja määräillä sekä uhkailla ihan luvan kanssa.
Mulla tuli mieleen rashistinen ajatus, että eipä ihme että Lähi-Idässä soditaan ja mellakoidaan vuodesta vuosikymmenestä ja kaiketi vuosisadasta toiseen, jos siellä on paljonkin tuollaisella mielenlaadulla varustettuja ihmisiä.
Kostaa pitää myös. Kosto on tärkeä. Minä kosta!
Minä määrää, minä olla oikea, minä kostaa. Sen jälke minä nauraa.
...nää just on parhait... pittää miettii ja sit....hörönaurut!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku Aleksi ois sanonu Nabazille että mitä sä puhut pahaa Ruzusta. Mitenköhän Nabaz sellaiseen reagoisi?
Kirsistä ei saisi sanoa kukaan mitään pahaa, mutta Naba saa sanoa muista mitä haluaa.
Ymmärrätkö, ettei sun pakkomielteinen jankutus YHTÄÄN KENESTÄKÄÄN ole mitenkään tervettä eikä kukaan jaksa lukea samoja juttuja uudestaan ja uudestaan? Mikä sua vaivaa?
Mä saa migreeni sun jatkuva valitus antaa ihmisten sanoo mielipide vaikka sata kertaa ei tarvi aina suuttuu alkaa ärsyttää
Muita ehkä ärsyttää se, että yksi henkilö spämmää samoja juttuja satoja kertoja päivittäin. Silloin oikea keskustelu on mahdotonta. Et varmastikaan ymmärrä sellaista asiaa.
Mutta ku säki voisit olla vaan huomioimatta sitä ku tollane vastaan hyökkääminen vaan pahentaa tilannetta ja sitte kaikki riidellä sitä kukaa ei jaksa mä migreeni saada olisi vaan fiksuu jättää omaan arvoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä, missä sellainen edes on?
Sinäkö siellä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäki spämmää jatkuvasti valitustasi päivittäin alkaa kyllästyttää tollane ei jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Laura vapautti Reeon tuolta häkistä? Varmaan hän olisi kestänyt tuolla pisimpään.
Ei kai saanut päättää kuka.
Sai päättää, mutta oma per ce lähinnä, eli laskee että Reolla on valtaa valita häätöön joutuvat.
Ei saanut päättää, uskokaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo studion meininki muka viihdyttävää jonkun mielestä?
On senkin tylsä hetero.
T: Cristalli
Vieläkin nauran maha kippurassa, kun tyypit yritti ottaa kahvia. :D Sitten joku huumorintajuton hetero kielsi sen, kun tuli jotain hävikkiä muka.
Siis...siis...ole nyt ystävällinen ja anna mulle se jugurt splash...siis enhän mä edes ole missään soker....sokerihumalassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä, missä sellainen edes on?
Sinäkö siellä asut?
No kohta saat iltalääkkeesi. Ole huoleti.💊
Tämäpä juuri. 👆 Kansa kovasti haluaa että pitää olla sosiaalinen ja tuoda kontenttia, mutta mitäpä siitä tulee jos 16 ihmistä on koko ajan äänessä. Ja heti kovimmat möykkääjät halutaan kuitenkin ulos ja heti perään hiljaisemmat haukutaan. Jokainen voisi mennä itse kokeilemaan.