Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Karvan on parempi Irakin kurdi edustaja kuin Nabaz.
Eikö Karva ole Iranin puolelta.
Kurdi.
Vierailija kirjoitti:
Mathias joutaa ulos, se on ihan näkymätön.
Kukaan ei halua kuulla sen homo seksistään. Onko jotain muuta, mistä se talossa olisi puhunut.
No elämästää ja kiusatuksi tulemisestaa väkivallasta jota on kohdannut tässä muutama esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Nabz puhuu tyyliin "Minä puhua hoono soomi"? Ei jaksa kuunnella moista.
Nabaz pitäisi olla ruotsinkielisessä BB:ssä. Käynyt koulunsa ruotsiksi.
Joo, vaikken Nabbesta niin välitä, niin pakko välillä mainita, että sen ruotsi on kyllä erinomaista. Ihmiset ei nyt vaan 'halua' ymmärtää sitä, että Nabaz ei ole käyttänyt suomea kuin vähän aikaa. Pisteitä rohkeudesta ja että yrittää noinkin paljon, eikä ota ihan joka toiseksi sanaksi inglishia tai svenskaa. Sitähän tekee moni suomalainen nuori.
Ootko sä nyt ollenkaan kuunnellut sen puhetta? Useaan kertaan on korjattu ja neuvottu sanoja, mutta ei se JAKSA opetella. Ei se osaa vieläkään kaikkien nimiä oikein. Se on ylimielisyyttä.
Niinpä. Normaali ihminen opettelisi toisten nimet ihan ekana. Niin perusasia kuin voi olla. Kohta 3 vk on mennyt eikä Nabbe vieläkään toisten nimiä.
Nabaz on tyhmä ja ylimielinen. Huono yhdistelmä.
Äla viela tuomitse taktiika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Karvan on parempi Irakin kurdi edustaja kuin Nabaz.
Eikö Karva ole Iranin puolelta.
Kurdi.
On kurdi, mutta Iranista.
Hitto mikä vetelys tuo Merve on..
se puhuu hitaasti venyttäen ja siihen päälle vielä nariseva ääni.
Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi salatehtävä. Kuka haluaa edes syödä keskellä yötä karkkia. Valvoa sen takia ja sit syödä karkkia.
jos seuraamus on jotain kivaa
Kenelle tulee lähdöt tänään? Tietenkin sitä toivoo että Kirsille tai Tuulalle.
Tuula tuskin tulee voittamaan yhtäkään kisaa tuolla. Ei ainakaan fyysistä tai tasapainoa vaativaa, puhumattakaan
tarkkaavaisuutta tai muistia vaativaakilpailu.
Mitä kisoja jää jäljelle ? Siis missä Tuulakin voisi onnistua ? Ei osaa juoruta, välillä pätkii muisti. Miettii vain miten kostaisi ja kenelle kun hänestä ei joku/jotkut tykkää.
Sofia leuhkii rahoillaan.. Hän on ihan mukava seurattava, mutta välillä tulee noita aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Karvanin esittelyvideon näin niin ajattelin hänen olevan ihan hirveä asukas. Katson 24/7 lähes koko ajan (olen sairaslomalla) ja Karvanista on tullut positiivinen vaikutelma. Eilinen illallusjuttukin hienosti hoidettu.
Matiaksen ansiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset äänestävät Kirsiä? Kertokaa jotain itsestänne, ihan oikeasti kiinnostaa.
Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.Itse Tuulaa pari vuotta nuorempi ja tykkään Tuulan tuomasta kontentista. Tuula on viihdyttävä tämän ohjelman kannalta. Mua jaksaa naurattaa kun se niitä pisteitä urkkii ja suuttuu pienistä.
Tuula ei ärsytä mua vaan lähinnä huvittaa. Kirsiktä taas puuttuu se kruunu.Aatelkaa millainen työ Tuulalla on lukea läpi kaikki keskustelupalstat saadakseen selville mitä hänestä on kirjoitettu, sen jälkeen kun on pudonnut talosta!
Niin ja kun sen jälkeen pitää vielä selvittää niiden henkilöllisyys ja laittaa tuulan omalle ikuisten vihollisten listalle.
On siinä tekemistä kylmille talvi-illoille. 😂
onko edes talvella Suomessa, jenkeissä mies aviomies
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.
Tuohan menee jo viikonloppuna baarikierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on kyllä ihan ovela, eikä tosiaan ole niin hölmö mitä antaa ymmärtää. Se on sen pelitaktiikka. Osaa höpötellä vähän kaikkien kanssa niitä näitä, kertoilla juttuja äidistä, karkin syömisestä, pyörittää naisia mennen tullen, koskettelee ihmisiä ja on sellanen valloittava höppänä, ja ns. harmiton.
Kisoissa nähty kuitenkin miten jäätävä keskittymiskyky ja rautaiset hermot sillä on. On myös kova kilpailuvietti ja voitontahto.
Miikan heitto häätöön sillon alussa ja Heidin täydellinen manipulointi oli vasta alkusoittoa.
Jep. Hänen ulosantinsa on mitä on, mutta osaa kyllä taktikoida ja pelata.
Yöllä oli mukava seurata Heidin ja Reeon kahdenkeskistä keskustelua olkkarissa.Juttelivat aamu kahteen ja miettivät että katseleekohan rusu. Lopuksi vielä pelasivat kivi-paperi-sakset ennen kuin menivät makkariin.
Ensin illalla äänet Sallalle ja sitten Mathiakselle, Kirsi nukkumaan kotiin ja itkuakin loppuvat turvallisemmassa ja paineettomammassa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen kooste oli Kessu Show, mutta hyvässä mielessä! Muut vieraat ei osanneet sanoa juuri mitään järkevää, Kessulta tuli viisauksia ja oivalluksia.
Ja mikä juttu sekin oli että suurin osa eilisistä vieraista haluaa/kuvittelee Nabazin voittavan?
Olisi ottanut karkkihullun , mutta taisi saada 30 euron edestä. mulla on ollut yli viikon 3 karkkipussia köökin pöydällä, pantteri, ässä mix ja tutti frutti mamma mia bellaluna italiaano eikä tee mieli syödä yhtään ja noi vien ystävä perheen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi kotiin nukkumaan ja hoitamaan päänsä kuntoon.
En ymmärrä miksi otetaan edelleen näitä rajatapauksia tonne, eikö eeviksestä opittu mitään.
Eihän Kirsiä kannata laittaa pois. Kirsi on viihdyttävä ja se aihettaa hämminkiä talossa,
sitä me juuri haluamme.
Kirsi ei ole yhtään samanlainen kuin oli eevis, eevis, jota panetti, jo lähes heti, kun se taloon astui,
sitä niitten Jukan ja Eeviksen panemista saikin seurata jo parin päivän päästä, kun he taloon tulivat, niin kauan, kun eevis talosta häädettiin. Eevis oli aika härski puheissaan.
Eevis puhui usein, että missä saisi jyystää oikein kunnolla, aika usein jyystivätkin.
Kiva nähdä että Kirsillä on kavereita/tuttuja jotka jaksaa kirjoitella erilaisilla foorumeilla. Säälittävää, ei mulla muuta, kiitos ja näkemiin.
Laskujeni mukaan Heidillä on enempi
Mutta on se aika hauska tahattomasti monissa tilanteissa.