Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mistä syntyy kirsin olemuksessa se ylimielinen kulmat kohlla oleva katse suhteessamuihin aukaisiin?
Onko silläjkbotox kohotus vai mikä?luonnoton huuli täynnä moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eilen yöllä jännän yksityiskohdan. Joku mainitsi Kirsin olemisesta häätöuhan alla. Tuula sanoi, että eihän se Kirsi vielä lähde. Reeo katsoi Tuulaa jotenkin tyyliin "shh ole hiljaa". Tuula yritti jatkaa juttuaan, mutta isoveli kuulutti hänet pk-huoneeseen. Siis keskellä yötä. Puhuivat vielä jostain kurinpalautuksesta 🧐🧐🧐
On nämä ohjelmat niin käsikirjoitettuja. En uskopuoliakaan mitä tuolla talossa tapahtuu.
Sama. Huomasin myös että Sofia on supertietoinen kameroista. Vetää jotain roolia. Kun hän hassuttelee jonkun kanssa, hän tsekkaa, että joku kamera kuvaa häntä ja jatkaa vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nabaz käyttäytyy kuin taapero? Todella vastenmielistä katsottavaa, kun vanha ukko lässyttää ja elehtii päiväkirjahuoneessa kuin pikkulapsi. Hyi saakeli.
Puhetyyli ja käytös on tarkoituksellista. Oppinut, että saa näillä saa huomiota ja tykkäystä naisväeltä. On myös liian laiska ja typerä opettelemaan kunnolla suomea.
Et tainnut tietää miksi Nabaz on heikko suomenkielessä kertoin sen heti alussa, tuo laiska on taalon ahkerin tiskaaja ja imurin käyttäjä.
Yleensä ruotsinkielisetkin osaavat suomea lähes kuin ensikieltään. Kouluissa ja opistoissakon joutuu opettelaam suomea. Kai Nabaz on joutain kouluja ja kursseja käynyt? Eihän tuommoista mongerrusta aikuiselta mieheltä pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetki kirjoitti:
Yöllä oli mukava seurata Heidin ja Reeon kahdenkeskistä keskustelua olkkarissa.Juttelivat aamu kahteen ja miettivät että katseleekohan rusu. Lopuksi vielä pelasivat kivi-paperi-sakset ennen kuin menivät makkariin.
Aikuiset pelaa kivi-paperi-sakset-leikkiä? 😆
Joo ennen nukkumaanmenoa. En tiedä mistä saivat sen yhtäkkiä päähänsä vai ovatko pelanneet sitä kauemminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan Kirsin omaksi parhaaksi nyt häipyä talosta. Tekee itselleen koko ajan vaan huonompaa mainetta. Ei ylipäätään tee hyvää katsella ihmisiä, jotka tulevat saamaan paljon lokaa niskaan. Käy sääliksi Kirsiä, vaikka hän onkin kiusaaja.
Ei käy sääliksi yhtään. On näpäytyksen tarpeessa.
Siksi hänen pitäisikin poistua talosta. Tajuaisi, ettei mennyt ihan putkeen. Jos jää taloon, luulee olevansa supersuosittu ja käytös muuttuu koko ajan ylimielisemmäksi.
En usko että Kirsi pystyy voittamaan BB:tä, on niin ylimielinen ja itseriittoinen että ei herätä mitään sympatioita. Sikäli saattaa olla viihdearvoa jos hän jää (toiv ei kuitekaan ekana pelastu jotta vähän tulisi napautusta tuohl itseriittoisuuteen) sillä nyt kun alkaa päällikköviikko voi Kirsillä olla ha kaluuksia alistua päällikön tahtoon, veikkaan että yrittää päälliköksi päällikön paikalle (jos ei itse oita kisaa päälliikyydestå), tulisihan suutä sitten kontenttia.
Kirsi jää taloon ja ylpistyy entistä enemmän. No otan sen kannalta ettei tylsäksi käy tämä Bb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkikö Kirsi pihalla koska ei saanut hienoa illallista? Sehän pääsi sviittiin! Vaikka ei se sielläkään koko aikaa viihtynyt. Ja oishan se kiva päästä juonittelemaan hyvän aterian ääreen.
Kuulin että Sofia oli valehdellut että Karvan olisi itsetyydyttänyt suihkussa. Mikä tota ihmistä vaivaa!?
Letkulutka vehtaa kai itse talossa letkunsa kanssa, ettei ammattitaito ruostu ja kuvittelee että kaikki muutkin.
Jos ihminen elää ympäristössä, jossa kaikki ovat samanmielisiä - on tekotissit, peruukkeja, kynnet vimpan päälle, meikit överiksi laitetut, vaatteet provosoivia, kengät kauheilla koroilla, sekä katse on vain omassa kropassa, niin on se ns. tyhjäkuorista elämää.
Just äsken ulkona Sofia sanoi Aleksille: nämä sortsit ei oikein istu hyvin mun pyllylle, en tiiä tykkäänkö mä näistä - eli suomeksi:
Katso Aleksi kuinka kaunis ja viettelevä mun pylly on näissä sortseissa.
Esittelee pallojaan ja nahkamahaansa, kaikki sohvalla Santeria taas odotellaan, tekeekö se vessassa uutta videota. Kuvottavaa, menee istumaan ihmisten syliin, hiplaa ja rapsuttelee, kihertää, että mä kiusasin sitä.
En usko, että Kirsi putoaa. Toivottavasti ei ole kuitenkaan ekana turvassa. Matias varmaan lähtee.
Onko Kirsi koskaan ajatellut, onko omassa käytöksessään jotain korjattavaa? Koko ajan "käy peliä" ja Sallaa haukkunut kaikille mahdollisille tukipilareilleen. Mistä ihmeen syystä Salla on noin pahasti mennyt ihon alle? Miltä Kirsistä olisi tuntunut tulla taloon uutena yksin, kuten Salla? Kirsi vaikuttaa empatiakyvyttömältä manipuloijalta, joka käyttää puheessaan sivistyssanoja, mutta ei näytä sisäistäneen niitten merkitystä. Eilinen teennäinen itku ja myötätunnon kerjääminen oli kerrassaan säälittävää katsottavaa, viimeisin manipuloinnin keino: uhriutua.. Tänään jatkunut sama solvaaminen ja pelaaminen. Käytös vaikuttaa narsistiselta kaikkine manipuloinnin keinoineen. Ja kyllä, 24/7 seuranneena Kirsin käytös Sallaa kohtaan tuntuu hävettävältä. Kaikki Sallan syytä, vaikka Kirsi sai enemmistön häätöäänistä, eivätkä Laura ja Merve pelastaneet. Mitä Kirsi on tehnyt, jotta uusien asukkaitten olisi helpompi integroitua taloon? Miltä Kirsistä olisi tuntunut tulla Sallan asemassa yksin uutena taloon? Kirsi on kerta toisensa jälkeen kaikille mahdollisille juorunnut lähes 24/7 siitä, että Salla kommentoinut Milenan heittäneen bussin alle, mikä oikeastaan totta (Milena lupasi ja petti), eikä liity Kirsiin mitenkään, vaan yritys mustamaalata Sallaa. Sama juoruilu jatkunut aamusta... Salla turvaan ja Kirsi ulos kasvamaan!
Ihana hetki kirjoitti:
Yöllä oli mukava seurata Heidin ja Reeon kahdenkeskistä keskustelua olkkarissa.Juttelivat aamu kahteen ja miettivät että katseleekohan rusu. Lopuksi vielä pelasivat kivi-paperi-sakset ennen kuin menivät makkariin.
Ärsyttää vaan Reeo että miksi ei tänään aamukerhossa voinut puolustaa Heidiä Kirsille ja Nabelle. Jauhoivat taas kerran siitä Heidin valinnasta laittaa Miikka häätöön, vaikka Rooma ja kaveri. Nabbe oli että ei voi luottaa kun tekee tuolleen. Reeo istui hiljaa vaan vaikka Milla pari päivää sitten Reeolle tuosta puheli että Heidi oikeasti oli tosi vaikeassa tilanteessa kun Aleksi niin päättäväisesti jyräsi Miikkaa häätöön. Ja kaiken lisäksi Reeo itse äänesti Rusua häätöön..
Vierailija kirjoitti:
Laura on kuin Heidin isosisko tuolla, pitää salaa tai näkyvästikin huolta pikkuisesta.. Söpöä.
Ja eilen oli hauskaa illalla kun makkarissa oli Merve, Laura, Aleksi, Heidi ja porkkana.
Kaikilla oli kivaa ja tunnelma hyvä.
Kiva kun rauhallisemmista henkilöistä alkaa nousta hiljalleen omat luonteet paremmin esiin.
Laura on nostanut silmissäni paljon osakkeita, vaikka ekat viikot oli ihan että Laura? Kuka se on? Tuntuu jalat maassa olevalta kivalta ja tasapainoiselta tyypiltä, tulis nyt vielä niitä läppämachine-läppiäkin.
Merve on laskussa, pussailee liikaa noiden valtaapitävien pyllyjä ja inhotti ne Pirkan dissaamiset. Lisäksi valehtelee aivan surutta. Antoi Sallalle 2p Kirsiä(?) peesatakseen, vaikka lupasi Sallalle, ettei hänelle anna pisteitä.
Aleksi, en saa tästä kaverista otetta. Välillä tuntuu piinkovalta pelurilta ja välillä taas menee ihan ilman suuntaa. Mia voi olla aito tuulitunneli ja Aleksi leikkii hämäykseksi mukana, en tiedä. Toivottavasti näistä ei tule Allu & Millu -kutuparia, tylsintä BB:ssä.
Heidi on jännä pelaaja kanssa. Pelasi Rooman kanssa vähän ulkokehällä, mokasi pahasti, mutta jatkaa kisassa ja toivottavasti vielä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.
No jos hän saa yhdestä sessio -keikasta vaikkapa tonnin, ehkä enemmänkin, niin 4 keikkaa kuussa tekee ihan helposti 4000,-
Tota mä jäin ihmettelemään, kun Sofia sai nukkua ja muut valvoi - kertoi viime viikolla että bailaa discossa yhtä soittoa 24 tuntia. ( Joo, olen kuullut ja lukenut, että jonkin viihdyke semmosen valkosen ja puuterimaisen jutun käytön aikana voi valvoa vaikka viikon).
En tietenkään väitä mitään, tulipahan vain mieleen
Verottaja voisi olla kiinnostunuut Sofian yrittäjän tuloista, myös ulkomailla.
Saavat paljon vaatteita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.
No jos hän saa yhdestä sessio -keikasta vaikkapa tonnin, ehkä enemmänkin, niin 4 keikkaa kuussa tekee ihan helposti 4000,-
Tota mä jäin ihmettelemään, kun Sofia sai nukkua ja muut valvoi - kertoi viime viikolla että bailaa discossa yhtä soittoa 24 tuntia. ( Joo, olen kuullut ja lukenut, että jonkin viihdyke semmosen valkosen ja puuterimaisen jutun käytön aikana voi valvoa vaikka viikon).
Ihan yleistä.noissa piireissä... crystal snow you know.
Vierailija kirjoitti:
Aleksin keskiarvo 9,5 yläasteella.
Ai jaa, no eipä uskoisi. Uimaopettaja ja tekee jotain opettajan sijaisuuksia. Ei opiskele.
Ettei vaan ole väärinpäin numerot.
Siis mitä ihmettä Heidi ei ilmeisesti ole kahvinjuoja 😆 Reeo opastaa ihan kädestä pitäen kuinka suodatinpussi laitetaan.
Juhaniii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no eipä uskoisi. Uimaopettaja ja tekee jotain opettajan sijaisuuksia. Ei opiskele.
Ettei vaan ole väärinpäin numerot.
Mun mielestä se on outo tyyppi. En tiedä esittääkö vai onko ulkomaailmassa erilainen. Jotenkin täysin tyhjä lappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nabaz käyttäytyy kuin taapero? Todella vastenmielistä katsottavaa, kun vanha ukko lässyttää ja elehtii päiväkirjahuoneessa kuin pikkulapsi. Hyi saakeli.
Puhetyyli ja käytös on tarkoituksellista. Oppinut, että saa näillä saa huomiota ja tykkäystä naisväeltä. On myös liian laiska ja typerä opettelemaan kunnolla suomea.
Et tainnut tietää miksi Nabaz on heikko suomenkielessä kertoin sen heti alussa, tuo laiska on taalon ahkerin tiskaaja ja imurin käyttäjä.
Yleensä ruotsinkielisetkin osaavat suomea lähes kuin ensikieltään. Kouluissa ja opistoissakon joutuu opettelaam suomea. Kai Nabaz on joutain kouluja ja kursseja käynyt? Eihän tuommoista mongerrusta aikuiselta mieheltä pysty kuuntelemaan.
Mutta onko Nabbe opiskellut koulussa suomea? Kun ilmeisesti ruotsia ei tarvitse opiskella, jos äidinkieli ei ole suomi. Jos ruotsinkielisellä alueella on sitten päinvastoin. On opiskellut ruotsia muttei suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuki on nykyään noin 570 euroa neljän viikon välein. Se on siis uusimpien noin 17 euron (!) korotustenkin jälkeen todella vähän.
Reeosta ja Heidistä on yllättäin tullut mun suosikki asukkaat. En olisi alussa uskonut.