Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi alkoi luomaan suhdetoimintaa illalla Miikan kanssa, jopa täräytti tekoitkun ja jauhoi jaskaa Sallasta. Vastenmielinen, ULOS tänään.
Ei ne itkut mitään teko itkuja ole. Onhan Kirsilläkin sydän ja kaikki tunteet.
Koska Kirsi tuo valoa taloon, en sitä halua talosta pois.
Mitä ihmeen valoa tuo henkilö, joka sättii ja mustamaalaa henkilöitä, jotka ottanut silmätikukseen ja keksii näille pilkkanimiä? Vituttaa ettei näitä näytetä koosteessa ja kansa pitää kiusaaja-Kirsiä jonain enkelinä.
Siellä kaikki haukkuu toisiaan tavalla tai toisella.
Jännä juttu etten ole itse pahemmin huomannut vaikka katson 24/7. Koosteissa ei näytetä puoliakaan
Kirsin + Nabben koulukiusaamisista. Esim. eilen siellä sviittissä.... Sofian piti käydä ihan vinkkaamassa, että heidän paskanjauhanta kuuluu seinien läpi.
Vai oikein koulukiusaamista. Koulukiusaaminen on vakavampaa ja suoraa toimintaa, kyllä minäkin olen huomannut että kaikki siellä juonii ja ja puhuu toisistaan selän takana sitä on turha laittaa vain kahden syyksi. Mutta kai se on tyypillisesti toisilla vaan sitä parempaa juonimista.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi hokannut et usea haluaa hänet ulos
Toivottavasti. Joutuisi laskeutumaan siltä jalustalta, johon on itsensä ylentänyt. Taitaa vaan ulko-ovi käydä ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset äänestävät Kirsiä? Kertokaa jotain itsestänne, ihan oikeasti kiinnostaa.
Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.Itse Tuulaa pari vuotta nuorempi ja tykkään Tuulan tuomasta kontentista. Tuula on viihdyttävä tämän ohjelman kannalta. Mua jaksaa naurattaa kun se niitä pisteitä urkkii ja suuttuu pienistä.
Tuula ei ärsytä mua vaan lähinnä huvittaa. Kirsiktä taas puuttuu se kruunu.
Aatelkaa millainen työ Tuulalla on lukea läpi kaikki keskustelupalstat saadakseen selville mitä hänestä on kirjoitettu, sen jälkeen kun on pudonnut talosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu vakituiseksi bb-kommentaattoriksi! Sieltä tuli totuuksia ja Sainio oli ihan pökäleet housussa. Yritti puhua Kessun ympäri, mutta Kessu piti kiinni mielipiteistään. :D
Kannatan! Hyvä Kessu!
Kommentaattoreissa pitäis olla enemmän eri mielipiteillä varustettuja tyyppejä, eikä vaan näitä jotka ei uskalla sanoa mitään :D Koska kyllähän asukkaat on erilaisia ja katsojiltakin löytyy monenlaisia mielipiteitä ja kannatusta.
Talossa on omat hullut sääntönsä ja kommentoimaan otetuilla varmasti omansa. Jassu meinasi livetä säännöistä ja suu tukittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset äänestävät Kirsiä? Kertokaa jotain itsestänne, ihan oikeasti kiinnostaa.
Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.Itse Tuulaa pari vuotta nuorempi ja tykkään Tuulan tuomasta kontentista. Tuula on viihdyttävä tämän ohjelman kannalta. Mua jaksaa naurattaa kun se niitä pisteitä urkkii ja suuttuu pienistä.
Tuula ei ärsytä mua vaan lähinnä huvittaa. Kirsiktä taas puuttuu se kruunu.Aatelkaa millainen työ Tuulalla on lukea läpi kaikki keskustelupalstat saadakseen selville mitä hänestä on kirjoitettu, sen jälkeen kun on pudonnut talosta!
Työstähän sekin käy.
Vierailija kirjoitti:
Kessu vakituiseksi bb-kommentaattoriksi! Sieltä tuli totuuksia ja Sainio oli ihan pökäleet housussa. Yritti puhua Kessun ympäri, mutta Kessu piti kiinni mielipiteistään. :D
No ei ollu ku nautti kun sai vääntää sen kanssa, vaikka lyhyeksi jäikin.
Molemmilla huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.Minä äänestän Tuulaa. En samaistu häneen, emme ole samanlaisia, emme ole samalla alalla, emmekä ole samanikäisiä. En tiedä kuka on Mikkola, joten en voi tuota kohtaa kommentoida. Enkä halua pitää Tuulaa talossa siksi, että hän edustaa vanhempia ihmisiä tms, vaan ihan siksi, että hän tuo vielä kireitä tilanteita ja hermojen menetyksiä talossa. Ja vielä aika harmittomalla tavalla. Tuulassa on viihdearvoa ja ansaitsee siksi olla talossa.
Haluan myös nähdä Tuulan häätöön joutumisesta syntyviä konflikteja ja Tuulan egon paisumista kun selviää häädöstä kerta toisensa jälkeen.
On siis aika yksioikoinen ajatus, että katsojat kannattaisivat pelissä aina jotain itsensä kaltaista henkilöä johon samaistuvat.
No en todellakaan tällaista ajatellutkaan, että äänestäjät ovat kaikki samanlaisia. Se oli ESIMERKKI. Kylläpä nyt oletetaan kaikenlaista viestistäni. Itse olette ennakkoluulosia. Halusin vain keskustella. Kiitos vastauksestasi ja keskustelusta. Mutta olettamuksesi minusta oli täysin väärä. Ite oon monta viestiä tähänkin ketjuun laittanut, että kuinka Kirsi ja Tuula tuo viihdettä vaikka en heistä pidä. Ja kaudesta tulisi liian tylsä ilman kaikkia ärsyttäviä tyyppejä, eihän siellä tapahtuis yhtään mitään. Voitaisiinko vain keskustella ilman kysyjän lyttäämistä?
Mikä tuossa nyt oli lyttäämistä.
Sinä kirjoitit: Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.
Minä vastasin, että äänestän Tuulaa, vaikka en samaistu häneen. Äänestän Tuulaa viihdearvon takia.
Se, etten jaa samaa mielipidettä kanssasi ei ole lyttäämistä. En myöskään tehnyt sinusta mitään olettamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Salla pyyhki eilen tiskirätillä leivinpellin. Yäk.
Kamalaa, kukas edellisellä kaudella niisti nenänsä ja sen jälkeen pyyhki samalla paperilla työpöytää, se oli yäk ja eikös pellille yleensä laiteta leivinpaperi joten mitä väliä. Mutta kun pitää niitä syitä haukkumiseen löytää vaikka mistä.
Katsoin eilen yöllä Mian ja Aleksin keskustelua kylppärissä. Siis kaikella rakkaudella, mutta miten voi olla olemassa kaksi noin pölhöä ihmistä 😂 En ole varma mistä yrittivät keskustella, mutta jotain halusivat sanoa toisilleen, ja sitä sekavaa sillisalaattimaista keskustelua kesti varmaan 2 tuntia. Aleksi tuntuu olevan jopa vähän älykkäämpi kuin Mia, koska en ymmärtänyt Mian sönkötyksestä yhtään mitään. Vai eikö osaa puhua ilman kirosanoja? Aleksista sain sen verran selvää, että epäilee Reeon, Miikan ja Kirsin luotettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollu ku nautti kun sai vääntää sen kanssa, vaikka lyhyeksi jäikin.
Molemmilla huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa.
Toki sitäkin, mutta luulen, että tuotanto ei haluaisi tiettyjä asioita sanottavan ja Kurosen ja Sainion tehtävä on yrittää ohjata keskustelu takaisin tuotannon "käsikirjoitukseen".
Verna ja Laurta luottaa näimmään vielä Jelemaan kun yhdessä juttelevat - asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.Minä äänestän Tuulaa. En samaistu häneen, emme ole samanlaisia, emme ole samalla alalla, emmekä ole samanikäisiä. En tiedä kuka on Mikkola, joten en voi tuota kohtaa kommentoida. Enkä halua pitää Tuulaa talossa siksi, että hän edustaa vanhempia ihmisiä tms, vaan ihan siksi, että hän tuo vielä kireitä tilanteita ja hermojen menetyksiä talossa. Ja vielä aika harmittomalla tavalla. Tuulassa on viihdearvoa ja ansaitsee siksi olla talossa.
Haluan myös nähdä Tuulan häätöön joutumisesta syntyviä konflikteja ja Tuulan egon paisumista kun selviää häädöstä kerta toisensa jälkeen.
On siis aika yksioikoinen ajatus, että katsojat kannattaisivat pelissä aina jotain itsensä kaltaista henkilöä johon samaistuvat.
No en todellakaan tällaista ajatellutkaan, että äänestäjät ovat kaikki samanlaisia. Se oli ESIMERKKI. Kylläpä nyt oletetaan kaikenlaista viestistäni. Itse olette ennakkoluulosia. Halusin vain keskustella. Kiitos vastauksestasi ja keskustelusta. Mutta olettamuksesi minusta oli täysin väärä. Ite oon monta viestiä tähänkin ketjuun laittanut, että kuinka Kirsi ja Tuula tuo viihdettä vaikka en heistä pidä. Ja kaudesta tulisi liian tylsä ilman kaikkia ärsyttäviä tyyppejä, eihän siellä tapahtuis yhtään mitään. Voitaisiinko vain keskustella ilman kysyjän lyttäämistä?
Menipä sinulla herne nenään ihan asiallisesta vastauksesta.
Keskustelua tuo olikin, mitä olit haluavanasikin, mutta vastausko ei sinua miellyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan! Hyvä Kessu!
Kommentaattoreissa pitäis olla enemmän eri mielipiteillä varustettuja tyyppejä, eikä vaan näitä jotka ei uskalla sanoa mitään :D Koska kyllähän asukkaat on erilaisia ja katsojiltakin löytyy monenlaisia mielipiteitä ja kannatusta.
Talossa on omat hullut sääntönsä ja kommentoimaan otetuilla varmasti omansa. Jassu meinasi livetä säännöistä ja suu tukittiin.
Jaccu ehti jo Kirsin mollata, ei sen puoleen, asiaa oli
Toi salatehtävä. Kuka haluaa edes syödä keskellä yötä karkkia. Valvoa sen takia ja sit syödä karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei ärsytä mua vaan lähinnä huvittaa. Kirsiktä taas puuttuu se kruunu.Aatelkaa millainen työ Tuulalla on lukea läpi kaikki keskustelupalstat saadakseen selville mitä hänestä on kirjoitettu, sen jälkeen kun on pudonnut talosta!
Niin ja kun sen jälkeen pitää vielä selvittää niiden henkilöllisyys ja laittaa tuulan omalle ikuisten vihollisten listalle.
On siinä tekemistä kylmille talvi-illoille. 😂
Vierailija kirjoitti:
Toi salatehtävä. Kuka haluaa edes syödä keskellä yötä karkkia. Valvoa sen takia ja sit syödä karkkia.
Minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei ärsytä mua vaan lähinnä huvittaa. Kirsiktä taas puuttuu se kruunu.
Kiitos vastauksesta, tämänlaiset keskustelut ovat parasta tässä koko ketjussa. Eikä tosiaan tarvi olla samaa mieltä jotta voisi keskustella. Tuo näkökantasi, että naurattaa Tuulan jutut sai miettimään vielä enemmän Tuulan viihdyttävyyttä. Tuli mieleen sekin kun Tuulan oli pakko saada se yksi ylimääräinen nimeämispiste. Se Tuulan mainostama positiivisuus ja hyväntahtoisuus välillä hieman rakoilee :D
Siinäpä kaksi suloista suppusuuta, Aleksi ja Santeri, kehittelelivät karkkijekkua, voi miten ihanaa.
Ja taas, Aleksi ilmoitti, että meen kakkalle. Äiti tuu pyyhkimään.:D Santeri on enemmän mies aataminomenineen, kuin tämä miästen mies Aleksi.
Mä haluan Sallan kaveriksi! Kiva nainen ja rakastaa siivousta. Se lähtis varmaan heti siivoilee kun tulisi mun sotkuiseen kotiin.
Tämä