Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
22481/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun lähtis huomenna 2 talosta pois, Tuula sekä Kirsi. Paranis tuo ilmapiiri tuolla talossa.

Ja täällä palstalla, nythän täällä on ihan hirveää sontaa.

Valitettavasti täällä ei sisältö parane, vaikka talosta lähtisivät kaikki naiset kerralla. Saman tien tulee tilalle uusi uhri, josta nämä alaikäiset lautapojut sun muut avohuollon avuntarvitsijat suoltavat nollatason hiivasilliapinaroskaansa.

Ei nyt kannata muutaman palstahullun takia lytätä koko ketjua surkeaksi!

Vierailija
22482/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.

Paljonko Sofian tilillä onkaan hu*raamalla hankittua rahaa. Kertoo tämän ihmisen moraalista, ei edes häpeä, ei osaa hävetä. Tuolla ihmisellä ei ole minkäänlaista häpyä ja tuollainen on BB-talossa näyttämässä työttömille ja köyhille mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22483/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei taida tajuta, kuinka paljon rahaa 700 euroa monelle suomalaiselle köyhälle ja työttömälle on ja miten pienellä esim. työttömät joutuvat elämään. Itse köyhänä työttömänä tililläni on harvoin noin paljon rahaa.

No jos hän saa yhdestä sessio -keikasta vaikkapa tonnin, ehkä enemmänkin, niin 4 keikkaa kuussa tekee ihan helposti 4000,-

Tota mä jäin ihmettelemään, kun Sofia sai nukkua ja muut valvoi - kertoi viime viikolla että bailaa discossa yhtä soittoa 24 tuntia. ( Joo, olen kuullut ja lukenut, että jonkin viihdyke semmosen valkosen ja puuterimaisen jutun käytön aikana voi valvoa vaikka viikon).

En tietenkään väitä mitään, tulipahan vain mieleen

Vierailija
22484/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin eilisten live-vieraiden intoa Nabesta. Eivät varmaan ole katselleet 24/7. Eihän tota Nabazta normaalijärkinen voi haluta voittajaksi.

Niinpä. Vai olikohan näille maksettu, että sanoisivat kannattavansa tuota häijyä tolloa? Muuten tuolle on vaikea keksiä selitystä.

Tunnustan minä maksoin

Vierailija
22485/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Sofian tilillä onkaan hu*raamalla hankittua rahaa. Kertoo tämän ihmisen moraalista, ei edes häpeä, ei osaa hävetä. Tuolla ihmisellä ei ole minkäänlaista häpyä ja tuollainen on BB-talossa näyttämässä työttömille ja köyhille mallia.

Näyttämässä mallia, että hu*railu kannattaa?

Vierailija
22486/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset äänestävät Kirsiä? Kertokaa jotain itsestänne, ihan oikeasti kiinnostaa.

Tuulaa äänestävät esim. Mikkolan tyyliset mammat, jotka samaistuvat Tuulaan.

Varmaan ihat normaalit ihmiset vai yritätkö jakaa ihmiset eri kastiin äänestämisen perusteella, jokaisella on oikeus äänestää ketä haluaa ilman mitää selontekoa.

Eiköhän kaikki ole "ihan normaaleja ihmisiä". Määrittele itse normaali. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Sanoin selkeät perustelut: ihan oikeasti kiinnostaa!

Mutta Kirsifanina otit tämän täysin hyökkäyksenä.

Kirjoitinkin tohon alkuperäisen viestini perään, että jokainen äänestäköön ketä haluaa ja se on täysin ok. Mutta kuulosti niin omahyväiseltä ja itsestään selvältä, että poistin sen lauseen (kuka minä olen sanomaan, että jokainen äänestäköön ketä haluaa :D) . Näköjään olisi pitänyt jättää tuo lause niin typerältä kuin se kuulostaakin.

Älä nyt nokkiis ota

Vierailija
22487/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah haa, Nabaz ja Sofia muistelevat Jerryä, hän oli suora. Kuinkahan muistellaan Sofiaa kun hän lähtee, hän oli, mikä hän olikaan hm onkaan.

Vierailija
22488/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nabaz käyttäytyy kuin taapero? Todella vastenmielistä katsottavaa, kun vanha ukko lässyttää ja elehtii päiväkirjahuoneessa kuin pikkulapsi. Hyi saakeli.

Puhetyyli ja käytös on tarkoituksellista. Oppinut, että saa näillä saa huomiota ja tykkäystä naisväeltä. On myös liian laiska ja typerä opettelemaan kunnolla suomea.

Et tainnut tietää miksi Nabaz on heikko suomenkielessä kertoin sen heti alussa, tuo laiska on taalon ahkerin tiskaaja ja imurin käyttäjä.

Vierailija
22489/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkikö Kirsi pihalla koska ei saanut hienoa illallista? Sehän pääsi sviittiin! Vaikka ei se sielläkään koko aikaa viihtynyt. Ja oishan se kiva päästä juonittelemaan hyvän aterian ääreen.

Kuulin että Sofia oli valehdellut että Karvan olisi itsetyydyttänyt suihkussa. Mikä tota ihmistä vaivaa!?

Letkulutka vehtaa kai itse talossa letkunsa kanssa, ettei ammattitaito ruostu ja kuvittelee että kaikki muutkin.

Jos ihminen elää ympäristössä, jossa kaikki ovat samanmielisiä - on tekotissit, peruukkeja, kynnet vimpan päälle, meikit överiksi laitetut, vaatteet provosoivia, kengät kauheilla koroilla, sekä katse on vain omassa kropassa, niin on se ns. tyhjäkuorista elämää.

Just äsken ulkona Sofia sanoi Aleksille: nämä sortsit ei oikein istu hyvin mun pyllylle, en tiiä tykkäänkö mä näistä - eli suomeksi:

Katso Aleksi kuinka kaunis ja viettelevä mun pylly on näissä sortseissa.

Vierailija
22490/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin eilisten live-vieraiden intoa Nabesta. Eivät varmaan ole katselleet 24/7. Eihän tota Nabazta normaalijärkinen voi haluta voittajaksi.

Ne olivatkin entisiä BB-asukkaita ;). En vetäisi yhtäläisyysmerkkejä heihin ja normaalijärkisiin, koska ei BB:hen kukaan normaalijärkinen koskaan tule hakemaan.

Niin normaalijärkiset katselee heitä 24/7 ja haukkuu heitä turvallisesti ruudun takaa.

Vierailija
22491/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Merve ei osaa twerkata, vaikka hänellä on muodokas pylly :D Twerkkaa yhtä huonosti kuin minä lättäpehva.

Vierailija
22492/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen kooste oli Kessu Show, mutta hyvässä mielessä! Muut vieraat ei osanneet sanoa juuri mitään järkevää, Kessulta tuli viisauksia ja oivalluksia.

Ja mikä juttu sekin oli että suurin osa eilisistä vieraista haluaa/kuvittelee Nabazin voittavan?

Jos ovat katsoneet vain vähän BB:ta tai vain alkua tänä vuonna, koska minustakin alkuun Nabaz oli hauska ja hyväntahtoinen höpöttelijä. Hän oli TOP 5:ssani ensimmäisen viikon. Eipä ole enää, vaan inhokkilistallani.

Tai BB:lla on joku tarve pitää vielä Nabazia talossa ja häntä yritetään nyt buustata.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä kenen kanssa Nabaz lähtee jatkamaan juoniaan jos Kirsi lähtee ja kokeeko itsekin olevansa vaarassa pudota.

Vierailija
22493/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, Merve ei osaa twerkata, vaikka hänellä on muodokas pylly :D Twerkkaa yhtä huonosti kuin minä lättäpehva.

Ei Merve, olisi upeaa twerkata tuollaisella pyllyllä.

Vierailija
22494/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ENÄÄ KATSO OHJELMAA , KUN JATKUVASTI TYRKKÄÄ UUSIA ASUKKAITA. YLLÄTYKSENÄ VOIS HÄÄTÄÄ 2-3 ASUKASTA KERRALLAAN . TOSI TYLSÄÄ HUUTOA KILJUMISTA JA LÄSSYTYSTÄ. EI MITÄÄN JUONTA , TASOA ...

Vierailija
22495/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin eilen yöllä jännän yksityiskohdan. Joku mainitsi Kirsin olemisesta häätöuhan alla. Tuula sanoi, että eihän se Kirsi vielä lähde. Reeo katsoi Tuulaa jotenkin tyyliin "shh ole hiljaa". Tuula yritti jatkaa juttuaan, mutta isoveli kuulutti hänet pk-huoneeseen. Siis keskellä yötä. Puhuivat vielä jostain kurinpalautuksesta 🧐🧐🧐

Vierailija
22496/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen kooste oli Kessu Show, mutta hyvässä mielessä! Muut vieraat ei osanneet sanoa juuri mitään järkevää, Kessulta tuli viisauksia ja oivalluksia.

Ja mikä juttu sekin oli että suurin osa eilisistä vieraista haluaa/kuvittelee Nabazin voittavan?

Jos ovat katsoneet vain vähän BB:ta tai vain alkua tänä vuonna, koska minustakin alkuun Nabaz oli hauska ja hyväntahtoinen höpöttelijä. Hän oli TOP 5:ssani ensimmäisen viikon. Eipä ole enää, vaan inhokkilistallani.

Tai BB:lla on joku tarve pitää vielä Nabazia talossa ja häntä yritetään nyt buustata.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä kenen kanssa Nabaz lähtee jatkamaan juoniaan jos Kirsi lähtee ja kokeeko itsekin olevansa vaarassa pudota.

Jos Kirsi lähtee niin 💥 bum ! Karvanin syytä. Tulla migreen ja kaikkea sekaisin - tulla hullu pää

Vierailija
22497/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että osa asukkaista on tietoinen tuotannon kirjoittamista juonenkäänteistä.

Vierailija
22498/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin eilen yöllä jännän yksityiskohdan. Joku mainitsi Kirsin olemisesta häätöuhan alla. Tuula sanoi, että eihän se Kirsi vielä lähde. Reeo katsoi Tuulaa jotenkin tyyliin "shh ole hiljaa". Tuula yritti jatkaa juttuaan, mutta isoveli kuulutti hänet pk-huoneeseen. Siis keskellä yötä. Puhuivat vielä jostain kurinpalautuksesta 🧐🧐🧐

On nämä ohjelmat niin käsikirjoitettuja. En uskopuoliakaan mitä tuolla talossa tapahtuu.

Vierailija
22499/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että osa asukkaista on tietoinen tuotannon kirjoittamista juonenkäänteistä.

Voihan se ollakkin että toi Milena on otettu juurikin myyräksi tonne taloon.

Vierailija
22500/100630 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hetki kirjoitti:

Yöllä oli mukava seurata Heidin ja Reeon kahdenkeskistä keskustelua olkkarissa.Juttelivat aamu kahteen ja miettivät että katseleekohan rusu. Lopuksi vielä pelasivat kivi-paperi-sakset ennen kuin menivät makkariin.

Aikuiset pelaa kivi-paperi-sakset-leikkiä? 😆

Ketju on lukittu.