Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Pelkääks kukaa et joku tuttava hakee bb hen..
En pelkää. Itse asiassa olen odotellut, että meniskö joku tuttu taloon joskus. Ei mitenkään mahdotonta. Tuttuja olisikin ihan hauska seurata.
Toivon kuitenkin, etteivät omat lapset menisi ikinä minnekään realityohjelmaan heiluttelemaan peittoa. Tai joku oma isä tai äiti. Säästän myös lapseni tältä nöyrytykseltä.
Nabbe on se kikatteleva höpsö joka ei oikein mahdu noiden muutaman perusjuntin pirtaan.
Ei näy olevan samanlainen huumorintaju eikä puheenaiheet muiden miesten kanssa. Paitsi mukava nallekarhu Reeo joka kestää kaikkia!
Noi rupes kyselemään vihdoin Rusulta tämän elämästä niin eikös Kirsi taas äänessä "minäminäminä olen ajatellut mennä armeijaan"
Jokos Laura sai 2kg vaatteita?
Onko laura päässyt suihkuun ? Ei ole paljon näkynyt häntä.Kamerat kuvaa paljon Kirsiä ja Nabbea.Molemmat ruvennut ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattarapaa kirjoitti:
Joko noi asukkaat tietää ketkä kaksi Reeon lisäksi on häädössä tänään ? Kiitti jos joku viitsii vastata.
Ei asukkaille oo sitä julkisesti kerrottu, mutta kyllä aika moni sen tietää. Ainaki voittajien lisäksi Reeo, Miikka, Kirsi
Kuinka pihalla sä olet? Miikka kuuluu samaan poppooseen missä on nämä ketkä valitsee häätöön kaksi asukasta
Siis tarkoitin niitä, ketkä tietää häädössä olijat. Häädössähän on Reeon lisäksi Tuula ja Daijana.
Napaz on jotenkin ärsyrrävä sössöttäjä ja noi naisetkin teeskentelee tykkäävänsä siitä koska eivät kehtaa sanoa nounouu
Vierailija kirjoitti:
Reeo voittaa
Miellyttävin tähän asti
niin koska lampaat äänestää aina sen miellyttävimmän ja kädenlämpöisen voittoon. tylsää
Kirsi on peppi pitkätossu supee light versio ja aika falski
Noni ja tänään toivotaan että taloon saadaan kehopositiivinen ylipainoinen, maa*anmuuttovastainen tai äärikristitty!🙏🏻
illalla tietenkin tapahtuu häätö studion kautta
Budjetista pitäisi lohkaista ainakin 30 % Bb-talon lämmitykseen ja sähköön.
kuusi vielä tulossa, ehkä taso parantuu enkä tarkoita ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Noi rupes kyselemään vihdoin Rusulta tämän elämästä niin eikös Kirsi taas äänessä "minäminäminä olen ajatellut mennä armeijaan"
Kai Tuulakin tuli avautumaan omista taisteluistaan sairauksia vastaan ja voitoistaan henkisellä puolella. Ja sitten muilla ei ollutkaan enää mahdollisuuksia sanoa yhtään mitään.
Nyt kun olen aika tiiviisti pari päivää seurannut tätä 24/7, niin on jännä huomata että miten vaikea tuo sosiaalinen peli on. Nyt kaikki ne, jotka ei ole muodostanut mitään pelillisiä liittoumia, ovat vaakalaudalla.
Sitte tässä kun pääsee Nyt paremmin "peliin sisälle", kuin selviytyjissä on alkaa ymmärtää että miksi niitä vahvimpia ei osata äänestää ulos, vaikka katsojan vinkkelistä se on itsestään selvää.
Näin katsojana kun seuraa peliä, niin muiden asukkaiden pelin kannalta olisi äärimmäisen kannattavaa äänestää Reeo tässä välissä pois. Mutta KUKAAN ei ole puhunut että haluaisi äänestää Reeo pois, enemmän kaikkien agenda on että miten saisi Reeon pidettyä talossa.
Mutta Reeo on salavaivihkaa luonut suhteita lähes jokaiseen asukkaaseen, on mukava kaikille , kuuntelee ja hengailee vaan. Kukaan ei tajua, että kuinka vaarallinen hän pitemmällä tähtäimellä on.
Ja en itse siis myöskään haluais Reeon lähtevän, mutta mietin tätä Nyt muiden asukkaiden näkövinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Napazch muka 38 v. Näyttää 58 v.?
Harmaa parta ja tukka lähenpänä kuuskymppisiä kuin neljäkymmentä! 🧔🏽
Ulkomaalaiset harmaantuu nopeasti ja näyttävät vanhemmilta.
Tyypillä on musta juurikasvu, joten värjännyt hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Budjetista pitäisi lohkaista ainakin 30 % Bb-talon lämmitykseen ja sähköön.
Aika hyvä idea. Jos eivät maksaisi lämmöstä tai sähköstä, voitaisiin asukkailta viedä kokonaan lämmöt joksikin ajaksi tai katkaista sähköt. Pelkkää kylmää vettä ja jääkaappi lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Tuulakin tuli avautumaan omista taisteluistaan sairauksia vastaan ja voitoistaan henkisellä puolella. Ja sitten muilla ei ollutkaan enää mahdollisuuksia sanoa yhtään mitään.
voihan siellä kertoa jos uskallus riittää omista vaikeuksista kuka vaan
Miikka luulee olevansa alfa, hahhaaa