Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura Friman raskaana, kun niin kannatteli vatsaansa studiossa
Lihonut vaan muodottomaksi, eikös se ole sitä paitsi jo liian vanha synnyttämään
Nykyään yli 50 v kin synnyttää lapsia:0
Asento studiossa oli kuin raskaana olevalla.Minkä ikäinen mutta on lihonut paljon, siis onko raskaana?
Ei ole kuulemma.
Alkanut vaan eh kä rasvaiset ruuat ja alko maistua (kirjava naama,) liikunta olematonta.
Puheissaan on kyllä järkeä, ei siinä
41 v
Onneksi vaihtui juontajat.Huono juttu vaan ,että se Christal tuli siihen hosumaan.Itse en pitänyt Almasta.Kuronen on mukava.Vaikka moni haukkuu Jannia ,niin itse pidän.Jotain jännitystä sillä varmaan on.
Napa näyttäisi ehkä noin 45v vähint
Vierailija kirjoitti:
Laura Friman on synt. v 1980
Eli viidelläkymnenellä;-)
Tuulalla on ylähuulessa filleriä. Onkohan muitakin operaatiota tehty? Nenä näyttää ainakin oudolta. Kulmien kohotus myös varmaan, kun näyttää niin peuralta ajovaloissa.
Eikö ketään muuta ärsytä toi kahvimaatti? Mun mielestä typerin keksintö ikinä. Kahvia menee hukkaan, roiskuu joka puolelle ja sotkee. Oisko voinu olla vaikka kunnon kahviautomaatti johon tulee virrat vaan silloin ja tällöin ja muutoin suljettu.
Laura H on ihan fiiliksissä
tr anssofista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura Friman raskaana, kun niin kannatteli vatsaansa studiossa
Lihonut vaan muodottomaksi, eikös se ole sitä paitsi jo liian vanha synnyttämään
Nykyään yli 50 v kin synnyttää lapsia:0
Asento studiossa oli kuin raskaana olevalla.Minkä ikäinen mutta on lihonut paljon, siis onko raskaana?
Ei ole kuulemma.
Alkanut vaan eh kä rasvaiset ruuat ja alko maistua (kirjava naama,) liikunta olematonta.
Puheissaan on kyllä järkeä, ei siinä
Ei bb-asukkaista olis mitään raportoitavaa?
En ymmärrä että joillekin se tv-lähetys on bb ja juontajat ja vieraat ohjelman sisältö.
Nämä sittwn bb-ryhmissäkin ovat aina tietävinään millainen joku asukas on, vaikka vahtaavat vain surkeaa tv-ohjelmaa.
Ketä kiinnostaa jotkut hemmetin vieraat saati niitten paino. Ei minua ainakaan.
Joko noi asukkaat tietää ketkä kaksi Reeon lisäksi on häädössä tänään ? Kiitti jos joku viitsii vastata.
Kahvimaatti kirjoitti:
Eikö ketään muuta ärsytä toi kahvimaatti? Mun mielestä typerin keksintö ikinä. Kahvia menee hukkaan, roiskuu joka puolelle ja sotkee. Oisko voinu olla vaikka kunnon kahviautomaatti johon tulee virrat vaan silloin ja tällöin ja muutoin suljettu.
Selvästi kristallilumi painelee niitä nappeja millon suihku tulee, uppoaa vissiin hänen huumorisuoneen tollanen haaskaus.
Sofia puhuu niinkön, pohjoisestako kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vaihtui juontajat.Huono juttu vaan ,että se Christal tuli siihen hosumaan.Itse en pitänyt Almasta.Kuronen on mukava.Vaikka moni haukkuu Jannia ,niin itse pidän.Jotain jännitystä sillä varmaan on.
Mä pidän kauheasti Cristal Snowsta ja hänen Selviytyjä-podcastparillaan on varmasti kanssa jotain terävää havainnointia tulossa.
Mutta en kestä tuota ylienergiaa, jota tuodaan hosumalla, omg! omg!, puhumalla suomea ja englantia sekaisin, hösötetään ja puhutaan päällekkäin jne. Joo kiva, nyt on energiaa, mutta nyt voisi rauhoittua ja keskittyä siihen asiaan. Vähempikin riittää.
Mutta varmaan heille on sanottu, että pitää olla paljon hyvää energiaa ja tuottaa 110% kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Napazch muka 38 v. Näyttää 58 v.?
Harmaa parta ja tukka lähenpänä kuuskymppisiä kuin neljäkymmentä! 🧔🏽
Nelikymppinen voi olla harmaa. Mutta, eikö sillä ole värjätty kuontalo, sehän on kampaaja, varmsan aina jotain virityksiä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Esittääkö Sofia jotain muuta kuin on. On vähän liiankin avoin
Mistä hän on kotoisin, kun puheessa vilisee murresana:
NIINKÖN
Ai esittääkö, heh. Eihän siinä ihmisessä mitään aitoa. Ei ulkoisesti eikä muutoinkaan. Kovin aito ihminen ei edes olisi mikä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama . Mitä väliä . Eihän sitä seurata mitä kenenkin jalkojen välissä on kun katsotaan BB:tä . Se miten käyttäytyy ja toimii on tärkeää .
Sofia yllättävän fiksu mitä oon seurannut 24/7.
En kutsuisi hänen kaltaistaan fiksuksi, sanoo mitä tahansa.
Eilen taas paljastu näiden transuilijoiden yleinen selitys toltakin ihmiseltä miksi muka on "nainen", hän kun ei lapsena tykännyt leikkiä autoilla, vaan kaikilla "tyttöjen leluilla".Hoohhoijaaaaaa.
Jep. Minäkin oon takuulla oikeesti mies, kun tyttönä leikin myös autoilla, palloilla, seikkailin, rakensin majoja jne. Eihän tää muusta voi kertoa kuin siitä että minun täytyisi kutsua itseäni mieheksi, vaikka olen nainen. 😂
Mix näitä on kaksi officiala?
Kontsa ja kontsan tuottaminen on niin ärsyttäviä sanoja.
Tulee aina mieleen köntsä. Ja usein kontsa aikamoista köntsää onkin.
Esittääkö Sofia jotain muuta kuin on. On vähän liiankin avoin
Mistä hän on kotoisin, kun puheessa vilisee murresana:
NIINKÖN