Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Noihinjuontajiinkin tottuu vaikka eivät ole yhtähyviä kuin Elina ja Kimmo. Toi Sami on kiva mut ei ota kantoja. Elina Kottonen ihan super hyvä juontaja.Anni Imamäki ei ole. Janni on kyllä parantanut juontotehtävissään ja hienosti.Kilttinä ihmisenä sanon kuitenkin ettei Anni huono ole.Olen vaan niin tottunut aitoon ja ihanaan Elinaan.
Mä en tiedä mikä siinä Elinassa nyppii, mä en jotenkin oikein tykännyt hänestä. Varmaan se jatkuva outo virne naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin toivon että sellainen henkilövoittaa joka on ahkera ja pienituloinen ja tietysti vilpitön.Oliko Miikka joku varastomies tai jotainsinnepäin. Siinä on mun voittajasuosikki.Miikka on myös fiksuja rehti ja kivannäköinen ja mikä parasta selvästi uskollista tyyppiä. On puhunut tyttöystävästään nätisti.
Mä toivon sellaista ketä on tuonut viihdettä tai ylipäätänsä ei oo pelkkä tapetti. Ihan sama mitkä tulot on.
Reeo voittaa mä veikkaan. Ollut kontenttia talossa ja nyt pitäisi saada jotain muuta aikaan kun rooma enää pelkkä muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko bb porukka eroperheistä..
sielläkin varmaan eronneitaja karanneita, itse en ole eroperheestä mutta itse oon eronnut. ihan ok.
Tuolla ei hyvät ihmiset pärjää.Eka tippuja oli Marko joka oli LH ja kehitysvammaisten parissa työskentelevä.Toinen tippuja oli musta rehellinen Dianda. Uskalsi puuttua epäkohtiin. Sitten tulikaitPirkka joka oli rehti ja symppis. Kaikki älykkäitä mutta eivät alentuneet pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuulan miehellä kuitenkin kaksoiskansalaisuus Amerikkoihin. Ei nyt ihan tyhjätaskuja oo, jos kotitalot Oulussa ja Americassa.
Ja hän on itsekin ammatiltaan johtaja
Jos sohvalla sunnuntaina Kirsi ja Heidi niin veikka on paljon katsojia ketkä haluaa enemmin ulos Kirsin kun Heidin. Kirsi pääsee kyllä ennätykseen tuossa kieroilussa. Ilkeä osaa olla myös. Samalla voisi lähteä myös Tuula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin toivon että sellainen henkilövoittaa joka on ahkera ja pienituloinen ja tietysti vilpitön.Oliko Miikka joku varastomies tai jotainsinnepäin. Siinä on mun voittajasuosikki.Miikka on myös fiksuja rehti ja kivannäköinen ja mikä parasta selvästi uskollista tyyppiä. On puhunut tyttöystävästään nätisti.
Mä toivon sellaista ketä on tuonut viihdettä tai ylipäätänsä ei oo pelkkä tapetti. Ihan sama mitkä tulot on.
Reeo voittaa mä veikkaan. Ollut kontenttia talossa ja nyt pitäisi saada jotain muuta aikaan kun rooma enää pelkkä muisto vain.
jos näin niin osa naisista oli tyhmiä koska olisivat saaneet pois aiemmin ke. Naiset, yhteisrintamana oisivat äänestäneet ULOS. Sitten jos on niin , voittakoot.
Vierailija kirjoitti:
hah ei tulojen mukaan kuka pienituloisin
Ei käy kateeksi nykynuoret, tinderiä ja instagramia ja sokkotreffejä, hyi helkkari, ei ois minusta tollaseen että mennään vaan tuntemattomia tapaamaan jonkun haun merkeissä, vmp.
Ja Heidi paralla ei näy olevan itsesuojeluvaistoa ollenkaan.
Ja esim Mervekin puhuu kuin ois ikäloppu, "nuorempana..." 😂
Huhhuh.
Tuula on myös sanonu olevansa kolmen päiväkodin johtaja. Ei kyllä löydy mistään tietoa, ei kunnalliselta eikä yksityiseltä.
Seko-Tuula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan miehellä kuitenkin kaksoiskansalaisuus Amerikkoihin. Ei nyt ihan tyhjätaskuja oo, jos kotitalot Oulussa ja Americassa.
Ärsyttävällä diivalla, Hienosto rouvalla rahaa piisaa. Kiukutteleva pelle tuula nyt ulos !
Vierailija kirjoitti:
Tuula valittaa, ettei taaskaan ehtinyt ottaa sipsejä. Et ne syöty, kun on hän liian kiltti. V*ttu mikä lehmä. Suu täynnä suklaata. Aamulla oli pakko ottaa pepsiä, maistaa, kun ei muka ole maistanut ikinä. Kuitenkin juo kahviakin. Juo kaikkea, syö kaikkea.
Yrittää hyvä kaikille, itkee tolle Karvalle. Se kertoo tänkin kaikille kohta, et menee kiusaamisen puolelle varmaan tämäkin. Juoruaa aina kaikille miten kohdeltu häntä väärin. Taas. On äänestetty ja kahvit jäi keittämättä hänelle aamulla, nyt ei jäänyt sipsiä.
Karva vois sanoa suorat sanat, mut lässyttää kuten toi toinenkin kurdi tolle mummolle. Yäk.
Kurdikulttuurissa arvostetaan vanhempia ihmisiä, joten heidäm on vaikeaa sanoa Tuulalle suoraan.
Reeolta ollut vähän veto poissa Rusun lähtemisen myötä. Ei oo saanut ainakaan paljoa ruutu aikaa 247.
Miten nuo syövät joku koko ajan
Tekisivät joku kunnon ruokaa,
Nyt on Milena alkanut pelaan
Millasta huokuu kova elämä, sellanen että on kokenut paljon murheita elämässä, mutta pystyy edelleen olemasn empaattinen, ei ole murtunut raskaan taakan alle. Surullinen hahmo. Herttaisen oloinen.
Mies on kuulema kirurgi. Mikähän sen sukunimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän on itsekin ammatiltaan johtaja
Vierailija kirjoitti:
Kalanhajuinen Kirsi 🤮
Kohta kolme viikkoa kalanhajua? Huvitti kun nuuhkivat ruokapöydän tabletteja:-)
Vierailija kirjoitti:
Tuula on myös sanonu olevansa kolmen päiväkodin johtaja. Ei kyllä löydy mistään tietoa, ei kunnalliselta eikä yksityiseltä.
Seko-Tuula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävällä diivalla, Hienosto rouvalla rahaa piisaa. Kiukutteleva pelle tuula nyt ulos !
Päivällä kysyttiin jotain Tuulalta monen päiväkodin johtajalta. Sanoi ettei tiedä asiasta, työskentelee luultavasti konttorirottana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen näköistä tuo Tuulan syöminen ku märehtii ku lehmä suu auki
Ällöttävää, että Kirsi istuu ruokapöydällä.
Välillä oli jalatkin pöydällä. Eikös eilen ollut siellä vatsat sekaisin.
Kirsi sukupuolitaui historia ei tosiaan oo mitään herkullista luettavaa. Eikä tee haluttavaksi. Taitaa olla vauhdikas nuoruus takana....harmi.