Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milenesta kehittynyt juoruakka, Kirsille taas juoruaa. Bosslady, hahhaaaaa
Sehän sanoi Millalle että se on pelitaktiikka? Haluaa tietää mitä Kirsi puuhailee.
Cam2 klo 12.30 kirjoitti:
- Mä haluun ton yhden pois täältä, mä en tykkää miten hän manipuloi ihmisii..
Jos mä onnistun hänet voittamaan ja onnistun hänet laittamaan sinne niin mä tiedän että tääl on muitakin, esim. uudet, jotka haluu hänet pois, koska tietää millanen vastus hän on. Nii mä laittasin K:n, N:n ja T:n ja toivon ett K lähtis koska mä tiedän ett uudet on mun puolella siinä.
K on aina oikeessa ja muut väärässä, se kääntää sen niin.
(Eli Heidi puhui Kirsin käytöksestä ja "tulevasta keskiviikkokisasta")
Että ottaa toi Heidi hermoon. Mitä se taas jauhaa. Toivottavasti sunnuntaina lähtee
Kirsi se vaan jaksaa tykittää niin, että Heidi ulos. Toivottavasti lähtee talosta ennen Heidiä.
Milla näyttää Sanna Marinin blondi versiolta.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi se vaan jaksaa tykittää niin, että Heidi ulos. Toivottavasti lähtee talosta ennen Heidiä.
Heidi saa lähtee su.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin toivon että sellainen henkilövoittaa joka on ahkera ja pienituloinen ja tietysti vilpitön.Oliko Miikka joku varastomies tai jotainsinnepäin. Siinä on mun voittajasuosikki.Miikka on myös fiksuja rehti ja kivannäköinen ja mikä parasta selvästi uskollista tyyppiä. On puhunut tyttöystävästään nätisti.
Niinpä. Joku seksisofia tai jenkkituula Eivät tarvitse rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen näköistä tuo Tuulan syöminen ku märehtii ku lehmä suu auki
Ällöttävää, että Kirsi istuu ruokapöydällä.
Siis edelleenkin? Ihme uhmaikä sillä
Noihinjuontajiinkin tottuu vaikka eivät ole yhtähyviä kuin Elina ja Kimmo. Toi Sami on kiva mut ei ota kantoja. Elina Kottonen ihan super hyvä juontaja.Anni Imamäki ei ole. Janni on kyllä parantanut juontotehtävissään ja hienosti.Kilttinä ihmisenä sanon kuitenkin ettei Anni huono ole.Olen vaan niin tottunut aitoon ja ihanaan Elinaan.
Milenahan se varsinainen käärme on!!! Pelaa vähän joka suuntaan. Kiitos käynnistä ja pois talosta!
Heidi hän ei sitä tiedä, että asukkaat ei enää häädä 🥳 Kyllä katsojat Heidin äänestää pois ennen Kirsiä. Luulen et Kirsi pääsee ihan loppuun.
Kaikkiko bb porukka eroperheistä..
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin toivon että sellainen henkilövoittaa joka on ahkera ja pienituloinen ja tietysti vilpitön.Oliko Miikka joku varastomies tai jotainsinnepäin. Siinä on mun voittajasuosikki.Miikka on myös fiksuja rehti ja kivannäköinen ja mikä parasta selvästi uskollista tyyppiä. On puhunut tyttöystävästään nätisti.
Mä toivon sellaista ketä on tuonut viihdettä tai ylipäätänsä ei oo pelkkä tapetti. Ihan sama mitkä tulot on.
Reeo parka on väsynyt taloon save reeo
Vierailija kirjoitti:
Heidi hän ei sitä tiedä, että asukkaat ei enää häädä 🥳 Kyllä katsojat Heidin äänestää pois ennen Kirsiä. Luulen et Kirsi pääsee ihan loppuun.
Finaaliin voikin päästä, mutta en näe häntä voittajana. Voittaja saisi olla joku sympaattinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon sellaista ketä on tuonut viihdettä tai ylipäätänsä ei oo pelkkä tapetti. Ihan sama mitkä tulot on.
Mun mielestä Miikka ei ole mikään tapetti.
Onpas kiusallista katsottavaa tämä Milenan pelleily Kirsin kanssa.
mitä se miia sanoi kun kertoi olevansa av-mamma? olihan viime vuoden katjakin.
Milenesta kehittynyt juoruakka, Kirsille taas juoruaa. Bosslady, hahhaaaaa