Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsää jos tää kausi on reeo vastaan kirsi 🙄
Reeo vs. Kirsi, mutta silti ovat itsekin keskenään liitossa :D
Siis tää on ku kattos Selviytyjien viime kautta. Ahdistavaa ja häiritsevää.
Uutena asukkaana olisin enemmän huolissaan Reeon ja Kirsin(+Nabben) liitosta, kuin Roomasta. Sehän se todellinen uhka on, ei edes Kirsistö yksin, vaan nimenomaan tuo Reeo+Kirsi.
Koosteessa vuorottelevat Kirsi ja Nabaz. Pieni välkähdys Tuulaa saattaa olla mukana.
Tuula on niin ihanan energinen ja elämäniloa täynnä. Hän antaa osan positiivisuudestaan kaikille eikä kukaan tunne surua tai murhetta!
Miikalla ääniä! Ei ole edes oikeilla perusteilla äänestyksessä Noista neljästä selvästi viihdyttävin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä Tuulaa äänestää? Kaikki 55+ ikäiset 'ikinuoret'?
Sen massipäällikkömies.
Vierailija kirjoitti:
Tuula on niin ihanan energinen ja elämäniloa täynnä. Hän antaa osan positiivisuudestaan kaikille eikä kukaan tunne surua tai murhetta!
Sinuunko uppoo tää näytelmä? Huomaatko, et heti kun tulee mutkia matkaan tai kaikki ei mee kuten Tuula haluaa, se alkaa kiukuttelee ku pikkutyttö. Se on ihan väärässä paikassa. Pitäs olla kotona miehensä kanssa.
Tapahtuuko tuolla edes mitään? Jää kausi ostamatta, ne vaan juonittelee ja juoruaa.
Vaikken mä tykkääkään Nabazista ja Kirsistä, niin mulle on ihan sama kuinka kauan ne on talossa, kunhan ne ei voita. Ei kukaan uskalla niitä nimetä, kun talo on pellejä täynnä.
Mun inhokit.