Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Joko on alkanut juonittelu ja liittoutuminen?
Ei. Miehet puhu eilen pihalla, että eivät pelaa ainakaan ns "kovia" ulos vaan sillä periaattella kenen kanssa viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Saisko taloon jotain tehtäviä, että kiinostaisi jaksaa maksaa katselusta.
Maksat ohjelmasta ja alat sen jälkeen vaatia, että se muuttuisi sellaiseksi kuin sinä haluat? Hassu. BB perustuu tylsyyteen.
Saa nähdä tuleeko kunnon riitoja/kilareita ym.Viime kaudella tais nopeasti tulla Jassun kilahtaminen.Ellan kaudella oli yhden ihmisen solvaaminen.Romansseja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on alkanut juonittelu ja liittoutuminen?
Ei. Miehet puhu eilen pihalla, että eivät pelaa ainakaan ns "kovia" ulos vaan sillä periaattella kenen kanssa viihtyy.
Hauskaa jos asukkaat kieltäytyvät pelaamasta. BB tietysti pakottaa joltain osin, mutta ei ole minustakaan ohjelman etu jos äänestetään ulos potentiaalisia voittajia eli niitä mielenkiintoisia ja näkyviä hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä tuleeko kunnon riitoja/kilareita ym.Viime kaudella tais nopeasti tulla Jassun kilahtaminen.Ellan kaudella oli yhden ihmisen solvaaminen.Romansseja ?
Kilarit on aina ihan best. Kiusaaminen ei, joten toivon, ettei ketään lähdetä sorsimaan talossa.
Vierailija kirjoitti:
Tykköökö kukaan laurasta?
247 ollu koko päivän päällä enkä oo kuullu sen puhuvan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskatessa kuluu liikaa vettä. Hana kiinni!
eikö ole astianpesukonetta?????
asun yksin ja mulla on astianpesukone, vettä menee enemmän kun käsin tiskaa ja joitain astioita täytyy käsin tiskata.
Tuolla saisi olla sellainen joka aiheuttaa hauskaa draamaa, onko kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuula puhuu KOKO AJAN ja vielä itsestään! olis hiljaa välillä tai kysyis muilta jotain
Minä olen niin empaattinen ja aina kuuntelen muita ja venyn ja venyn ja venyn ja kyllä löytyy minusta sitä joustoa, sanoinko jo että olen aivan ihana, olen niin empaattinen ja kuuntelen muita...
Sitä se huomion huumaava hurmio teettää, pitkästä aikaa saa olla keskipiste, eikä kukaan sano, että haukkaas happea välillä.
Ei ole enää ns. Ihmiskoe, jossa tuntemattomat pantiin samaan tilaan ja seurattiin mitä tapahtuu...Kauas on menty niistä ajoista. (Törkeää että joku tippuu jo keskiviikkona, lyhyt reissu).
ei oo yhtään Aitoa suomenruotsalaista edes rannikkoruottalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mehmet on paras, Mehmet voittoon!
Täälläkin myös Mehmetin kannattaja!
Tuula puhuu KOKO AJAN ja vielä itsestään! olis hiljaa välillä tai kysyis muilta jotain