Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Monelta uudet tulee? kahdelta taas?
Klo 18. Kahden jälkeen noi alkaa speguleerata ettei tuukkaan uusia. Bb sekottaa pakkaa tuloajan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe osaa hyvin suomea.
Teeskentelee.
Kiero äijä.
Kohta taas päänsärkyä.
Ulos talosta ja heti
.Pirkka tilalle.
Alussa puhui hyvää suomea, nyt "unohtanut"
Miten käärmeen suunseutu on tuon muotoinen, tulee mieleen simp....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe osaa hyvin suomea.
Teeskentelee.
Kiero äijä.
Kohta taas päänsärkyä.
Ulos talosta ja heti
.Pirkka tilalle.
Alussa puhui hyvää suomea, nyt "unohtanut"
Huomaahan sen väliin joku sana menee ihan oikein, mutta sitten alkaa taas lällyttää jotain siansaksaa. Outo otus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jännimmät uudet tulokkaat tulossa. Mathias tulee niin jakamaan mielipiteitä. Rooma menee sekaisin ja Reeolla ja Miikalla menee hermot ja Nabbe on ihan loppu.
Jotenkin veikkaan et Sofiakaan ei tu toimeen tän Mathiaksen kanssa. Luultavasti lyöttäytyy kilttien Aleksin ja Rusun porukkaan.
Mervelle tietyllä tavalla kilpailija Melinasta. Samannäköinen ja ulkomaalaistaustainen, mutta enemmän aikuinen nainen ja luonne vahvempi.
Aleksilla kohta kädet täynnä ruskeasilmäsiä brunetteja. Melina vaan liian aikuinen Aleksille eikä tuu edes vilkaisee sitä. Treenaaminen tulee yhdistään heitä ja Miikkaa.
Ja Tuula kihertää tekoihastuneena molempien uusien suuntaan hampaat irvessä.
Muuten samaa mieltä, mutta en näe Aleksia ja Rusua kaveraamassa Matiaksen kanssa. Ei sovi joukkoon, eivätkä halua kolmatta pyörää, niillä on omat juttunsa.
Matias reenaamassa? Enpä usko.
Kyllä Jassu on vaan sentään edes aito oma itsensä eikä mielistele tuotantoa tai ketään muutakaan. Sanoi totuuden tuosta kirsistä lähetyksessä.
On Jassullakin ärsyttäviä piirteitä, mutta ei ole onneksi feikki. Eli täysin hyvä BB-voittaja.
Kuinka pitkään vielä. voi että mä yritän kestää kun mulla on tämä 24/7 niin toi Tuula pilaa mun katsomiset.
En ymmärrä kuinka joku ihminen voi näin pahasti mennä mun ihon alle. 👁
Mitä rusben naamavääntelyt on? Vaikuttaa aika psykoottiselta vai onko vaan olevinaan hauska? Tulee fiilis, että tyyppi voi seota ja olla vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikollakin Miika vaihtoi kaikkien lakanoita. Onko ollut töissä jonakin lakanoidenvaihtajana? Mutta nuo kokovalkoiset lakanat ällöttävät kun kaikki lika näkyy. Itselläni on vain tummia lakanoita.
Mikä lika? Inhottava ajatus, että lakana olisi tumma, jotta lika ei näy. Eii meillä pidetä likaisia lakanoita, vaan pestään usein. Valkoinen on just hyvä, jotta näkyy, jos tulee jokin likatahra.
Ja valkoisen voi pestä valkaisevalla pyykkiaineella, niin taharat lähtee paremmin ja värikin vain paranee.
Vierailija kirjoitti:
Miten käärmeen suunseutu on tuon muotoinen, tulee mieleen simp....
Laittaa nuuskapalan huulen alle
Vierailija kirjoitti:
Aleksille kelpaa +30 vuotias nainen tai sitten omanikäinen mies.
Aleksin jutuista päätellen se haaveilee jostain sugarmommysta ja hän saisi olla se toyboy sille tai sitten omanikäinen mies kelpaa myös kumppaniksi.
Fetissi siis itseään vanhempiin naisiin sillä on aika vahva.
Sen mammasuhde ei kuulosta aivan terveeltä. Tosin voi olla vain peliliike korostaa koko ajan tuota ja nousta kypsempien naisten suosikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rusben naamavääntelyt on? Vaikuttaa aika psykoottiselta vai onko vaan olevinaan hauska? Tulee fiilis, että tyyppi voi seota ja olla vaarallinen.
Kuinka tuo ihminen voi hoitaa jotain myyntineuvottelua maaliin.
Miksi tämä viimeisin nainen kirjoilee, aivan hirveä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tuula vaikuttaa ihan palstamammalta ja Pirkka vaikuttaa ihan palstan kilttimieheltä.
Verinen loukkaus palstamammoille, me ollaan tuhat kertaa fiksumpia kuin Tuula!!!
Noille voisi laittaa päiväksi kiroilukiellon. Kiroilen joskus itsekin, mutta tota joka toisen sanan kirosanatulvaa on vähän raskas kuunnella.
Onko Aleksi liimaanut viiksikarvoja ylähuuleensa, painelee niitä paikoilleen.
Yllättyneet käsi ylös:
Tuula ja Kirsi on saanu hymytyttöpatsaat....
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään vielä. voi että mä yritän kestää kun mulla on tämä 24/7 niin toi Tuula pilaa mun katsomiset.
En ymmärrä kuinka joku ihminen voi näin pahasti mennä mun ihon alle. 👁
Antaa Tuulan nauttia. Ei Tuula kuitenkaan finaaliin pääse.
Pakka menee nyt täysin sekasin kun noi 2 uutta tulee.
- odottavat vain yhtä uutta tulijaa
- Nabben hermo ei kestä yhtään uutta kun Rusua ja Heidiä ajaa ulos niin nyt taas tulee uusia
- Kirsi ? Otsarypyt syvenee. Kuukautiset tulossa ja hormoonit tekee silloin aina tepposet
- Sofia ? Mä olen ihan varma että Sofia ymmärtää ja hyväksyy heti tämän uuden pojan
- Miika ja Reeo: katellaan, katellaan. Ei hätiköidä. Hiljaa hyvä tulee. (psitsi että vko 3 tulee)
- loput ihmettelee ja huokailee sekä odottavat muiden reagtioita ja ohjeita
ps. Tuula riekkuu entistä enemmän.
Milena saattais olla se sugarmommy sille eli sitä se varmaan yrittää tai sitten Rusua.
Merveä myös yritti mutta Merveä ei oikein uponnu sen isku yritykset "sä voisit olla mun isosisko", "sä oot kuin shakira"...