Mitä oliiviöljyä käytätte uusien perunoiden kanssa?
Kolestroli oli vähän koholla niin olen nyt muuttanut syömisiäni terveellisempään suuntaan. Mikä oliiviöljy sopii teidän mielestänne parhaiden uusien perunoiden kanssa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä AP, tuosta se alkaa. Kokeile Kabosia.
Itse olen lopettanut juustonsyönnin kokonaan ja siirtynyt raejuustoon.
Kiitos ideasta!
Ai juuston vaihtaminen juustoon on kiva idea?
En mitään kun en pidä oliiveista tai oliiviöljyn mausta. Vanhastaan käytän voita jos jotain rasvaa on pakko käyttää. Yleensä ohessa on jotain kastiketta niin ei tarvita öljyjä tai voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideasta!
Raejuustolla ja normijuustolla on eronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideasta!
Raejuustolla ja normijuustolla on eronsa.
Niinpä, raejuustosta puuttuu se rasva. Sitä rasvatontahan te kuitenkin syötte. On sitä kyllä myynnissä rasvaistakin, mä syön sitä.
Minulla on useampia oliiviöljyjä enkä niitä nyt lähde suosittelemaan - makunsa kullakin miedosta vahvempaan - mutta vinkin annan: kokeile pyörittää keitetyt uudet perunat seoksessa, jossa puolet oliiviöljyä, puolet sitruunamehua (ja vähän suolaa). Hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampia oliiviöljyjä enkä niitä nyt lähde suosittelemaan - makunsa kullakin miedosta vahvempaan - mutta vinkin annan: kokeile pyörittää keitetyt uudet perunat seoksessa, jossa puolet oliiviöljyä, puolet sitruunamehua (ja vähän suolaa). Hyvää!
Lisään vielä: tilli, ruohosipuli, uudet sipulit jne. sopii toki seokseen vallan mainiosti myös.
Ei ne mee. Vaikka söisit joka päivä. (meinaan voita)