Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta ajattelit kannattaa ensi vuoden eduskuntavaaleissa?

Vierailija
01.08.2022 |

Puolueesi?

Mitä puoluetta ajattelit kannattaa ensi vuoden eduskuntavaaleissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo "joku muu" RKP:n kannattajia, kun on kerran jätetty gallupista ulos?

Vierailija
82/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta kuitenkin. Vaikka pitäisi äänestää vasemmistoliittoa, kun olen omaishoitaja ja yh ja vielä kulttuurialalla.

Just sun kaltaisia äänestäjiä oon aina ihmetellyt. Miksi kokoomus?

Suomessa on liian korkea verot ja liikaa porukkaa, jotka eivät käy töissä.

ja kokoomus ei nosta veroja?

Ei ainakaan kannata verojen nostoa lisää. Olen myös yrittäjä, siksi kannatan kokoomusta. Vihreitä voisin äänestää myös. Mutta sitten minulla on auto ja käyn lomilla lentokoneella. Kierrätän, mutta esim. vaatteet ostan kaikki uutena. Olisi hiukan tekopyhää puhua, että kannatan vihreitä arvoja.

Tämä energiakriisi pistää kyllä pakkaa uusiksi. Jännä nähdä, miten eri puolueet ottavat tämän asian omakseen.

Niin eivät halua miljoonääriveroa suomeen vaan leikkaa ennemmin kela tuista.

Minusta järjestelmä on sairas, kun liian iso osa ihmisistä on kelan tuilla. Olen ollut itsekin, saanut monenlaista tukea. En ole tarpeeksi viisas vastatakseni, mitä pitäisi muuttaa, tai mikä on mahdollista muuttaa.

Asun leipäjonon vieressä. Jono tuntuu vain kasvavan päivä päivältä. Ei kai ihmiset sielläkään turhaan käy. Ja sitten koronan aiheuttama pahoinvointi. Lasten pahoinvointi. Mitä yhteiskunnassa tapahtuu, jos ja kun lapsia ja nuoria ei ole rahaa hoitaa? Kuka hoitaa eläkeläiset?

Koen, että olen saanut apua ja tukea yhteiskunnalta monin tavoin. Olen ollut 5 vuotta omaishoitaja. Mutta sitten valtiovelka on paisunut äärimmilleen. Jos velanotto jatkuu, minkälaisen maailman me jätämme lapsillemme. Jonkun pitää maksaa velat.

Ahdistaa, oikeasti. Miksi tulin tähän ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS tietenkin, koska olen autoilija.

Ei autoilijalla ole vaihtoehtoja.

Seuraavan hallituskauden lopussa bensa maksaa varmasti 4e ellei PS pääse hallitukseen. PS autoilijoiden ainoa toivo.

Demarit mielellään nostaisi bensan hinnan 4 euroon, viherpuolue kun ovat nykyään.

Viimeksi persujen ollessa hallituksessa hinta nousi.

Vierailija
84/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Liberaalipuolue ole vaihtoehdoissa?

Vierailija
85/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan minulle syyt selvillä. En ymmärrä sitäkään miksi persut saavat muissakin gallupeissa paljon kannatusta mutta jotenkin ei vaaleissa vaan tule samoja lukemia koskaan. Kepulaisia ei kannata edes maaseudun väki, mutta niin vain silti istuvat aina hallituksessa. On tämä erikoista.[/quote]

Mites vihreet ja rkp...katovia puolueita ja aina paraatipaikalla tuhoamassa maata.

Vierailija
86/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainakaan minulle syyt selvillä. En ymmärrä sitäkään miksi persut saavat muissakin gallupeissa paljon kannatusta mutta jotenkin ei vaaleissa vaan tule samoja lukemia koskaan. Kepulaisia ei kannata edes maaseudun väki, mutta niin vain silti istuvat aina hallituksessa. On tämä erikoista.

Mites vihreet ja rkp...katovia puolueita ja aina paraatipaikalla tuhoamassa maata.

Paskaa. Kokoomus tämän maan on tuhonnut. Otetaanko vähän lisää velkaa, Kokoomus? Voitaisiin rahoittaa vaikkapa nämä ennen näkemättömän suuret veroalennukset, KAIKISSA tuloluokissa luonnollisesti (no, rahallisestihan se painottuu sinne yläpäähän, mutta ketä kiinnostaa?)

Vierailija
87/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainakaan minulle syyt selvillä. En ymmärrä sitäkään miksi persut saavat muissakin gallupeissa paljon kannatusta mutta jotenkin ei vaaleissa vaan tule samoja lukemia koskaan. Kepulaisia ei kannata edes maaseudun väki, mutta niin vain silti istuvat aina hallituksessa. On tämä erikoista.

Paskaa. Kokoomus tämän maan on tuhonnut. Otetaanko vähän lisää velkaa, Kokoomus? Voitaisiin rahoittaa vaikkapa nämä ennen näkemättömän suuret veroalennukset, KAIKISSA tuloluokissa luonnollisesti (no, rahallisestihan se painottuu sinne yläpäähän, mutta ketä kiinnostaa?)

Toveri. Laitahan tähän sen sosialistivaltion nimi jossa on korkea länsimainen elintaso ja vauraat kansalaiset? Voi olla myös sosialistinen diktatuuri kun sosialismissa ei ole demokratiaa.

Vierailija
88/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS koska järkeni on tallella.

Vierailija
89/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinoikeuspuolue tai feministinen puolue

Ja millä tavalla eläinoikeuspuoluejohtoinen tai feministinen parlamentti käyttäisi verorahat?

Veisi rehua metsiin eläimille ja lyhteitä pikkulinnuille tai jakaisi ilmaisia rintaliivejä ja tamponeja?

Mitä loppurahalla tehtäisiin?

Vierailija
90/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et äänestäisi mieluummin köyhien puolesta- puoluetta? Mitä kuvittelet saavasi jotain ps-sontaa äänestämällä?

Vierailija
91/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan hallituskauden lopussa bensa maksaa varmasti 4e ellei PS pääse hallitukseen. PS autoilijoiden ainoa toivo.

Demarit mielellään nostaisi bensan hinnan 4 euroon, viherpuolue kun ovat nykyään.

Ei se PS öljyn maailmanmarkkinahintaa säädä eikä myöskään saa Suomelle omia öljylähteitä, kuten ei demaritkaan.

Miksi Suomessa on Euroopan kallein bensa? Onko meille eri maailmanmarkkinahinta kuin muille maille?

Vierailija
92/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sama ketä äänestää.

Siellä on taustalla muu voimat jotka oikeasti johtaa suomea.

Vierailija
93/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työläiset huutaa oikeistoa ja vastustaa ammattiliittoja. Kaik on sekasi. Ei jaksa.

Hyödyllisiä hölmöjä. Tästä syystä ne tuloerot sen kuin jatkavat kasvamistaan ja kasvamistaan. 

Itse olet hölmö. Suomessa on jo niin pienet tuloerot, että muutaman askeleen päässä ollaan jo kommunismissa. Kaikille jää verotuksen jälkeen käteen suurinpiirtein sama summa, myös tukia saaville.

Vierailija
94/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS koska haluan nähdä mihin ministerisalkku unohdetaan tällä kertaa, kuka kuristaa ketä kännipäissään ja miten selitetään bensan veronnostot äänestäjille. Takuu varmaa viihdettä

Vierailija
95/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS tai kokoomus.

Vierailija
96/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS tai kokoomus.

Väärin äänestetty.

Vierailija
97/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et äänestäisi mieluummin köyhien puolesta- puoluetta? Mitä kuvittelet saavasi jotain ps-sontaa äänestämällä?

Mitä saa äänestämällä köyhien puolesta -puoluetta? PS on ainakin suomalaisten puolella.

En ole köyhä, joten en välttämättä ole köyhien puolella.

Vierailija
98/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se PS öljyn maailmanmarkkinahintaa säädä eikä myöskään saa Suomelle omia öljylähteitä, kuten ei demaritkaan.

Miksi Suomessa on Euroopan kallein bensa? Onko meille eri maailmanmarkkinahinta kuin muille maille?

Olemme vauras maa.

Vierailija
99/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää enää ikinä mitään puoluetta.

Vierailija
100/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat samaa paskaa. En tiedä, mitä puoluetta äänestäisin ja voi olla, etten äänestä ollenkaan.