Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta ajattelit kannattaa ensi vuoden eduskuntavaaleissa?

Vierailija
01.08.2022 |

Puolueesi?

Mitä puoluetta ajattelit kannattaa ensi vuoden eduskuntavaaleissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS tietenkin, koska olen autoilija.

Ei autoilijalla ole vaihtoehtoja.

Mitä meinaatko, että he viimein poistavat lupaamansa autoveron? No ole luja uskossasi, mutta ei toteudu.

Vierailija
22/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS tietenkin, koska olen autoilija.

Ei autoilijalla ole vaihtoehtoja.

Mitä meinaatko, että he viimein poistavat lupaamansa autoveron? No ole luja uskossasi, mutta ei toteudu.

No Kepu pettää aina, se on varma. Muissa on ehkä vielä toivoakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläiset huutaa oikeistoa ja vastustaa ammattiliittoja. Kaik on sekasi. Ei jaksa.

Vierailija
24/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag tänker rösta på det regeringspartiet som du med avsikt har lämnat bort. Hade tänkt strunta i valet då partipolitiken är det som ställer till med problemen i Finland. Tack för väckningen.

Vierailija
25/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on persujen yhteiskuntapoliittinen linja? olen siinä käsityksessä että ei mikään. joten aika vaikea olla mitään mieltä.

Suomen edun ajaminen EU:ssa eikä jatkuva pyllistely tai kumartelu.

kysyin yhteiskuntapolitiikkaa, vastasit ulkopoliitiikalla??

Vierailija
26/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla persujen trolli koko kysely, kun VKK ja liike nyt ovat kyselyssä, mutta liberaalipuolue, piraattipuolue ja vapauspuolue eivät, vaikka kaksi ensimmäistä ovat vakiintuneempia ja niillä on enemmän kannatusta, piraatit on eduskunnassa Islannissa sekä europarlamentissa.

Vierailija
27/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

En aio äänestää enää ikinä.

Aiemmin olin liikkuva äänestäjä, l. äänestin aikoinani 4 eri puoletta.

Kaikkeen sitä tuhlasinkin aikaa ja vaivaa.

Vierailija
28/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on persujen yhteiskuntapoliittinen linja? olen siinä käsityksessä että ei mikään. joten aika vaikea olla mitään mieltä.

Millään populistipuolueella ei ole mitään "linjaa", vain yksittäisiä räkytyksen aiheita.

Sotevaalien kampanjassa Persut meuhkasivat bensan hinnasta. Miettikää!!! Persuilla ei ole mitään kykyä hoitaa yhteisiä asioita.

Vierailija
29/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailkaa, persut hiukan että millaista olisi elämä tavallisilla suomalaisilla persu-suomessa. Siis muutenkin kuin autoilua ja rajat kiinni?

Vierailija
30/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä.

Turha sitten valittaa mistään tai kommentoida mitään politiikkaan ja yhteiskuntaan liittyen.

Päinvastoin! Jos on mennyt äänestämään, niin sitten voi pitää mölyt mahassa: tätähän sä halusit. Äänestämättä jättänyt on syytön vaalien tulokseen ja niiden seurauksiin.

Aika naurettavan tyhmä ajatus. Käyttämätön ääni on ääni voittajalle, sillä jättämällä äänestämättä hyväksyt vaalien tuloksen, etkä edes yritä muuttaa sitä. Oikeus äänestää on myös velvollisuus ottaa vastuu äänestyksen tuloksesta. 

Vierailija
31/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kokoomusta kuitenkin. Vaikka pitäisi äänestää vasemmistoliittoa, kun olen omaishoitaja ja yh ja vielä kulttuurialalla.

Vierailija
32/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on enää Suomen ainoa mahdollisuus välttää konkurssi.

Vierailija
33/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä.

t. Maalla asuva autoilija (joukkoliikenteellä en täältä pääsisi töihin)

Vierailija
34/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolueiden ohjelmat löytyvät puolueiden kotisivuilta.

Vierailija
35/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on enää Suomen ainoa mahdollisuus välttää konkurssi.

Montas vuotta tarvittiin kokoomusta pääministeri tai valtiovarainministeripuolueena, että päästiin tähän nykytilaan?

Vierailija
36/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta kuitenkin. Vaikka pitäisi äänestää vasemmistoliittoa, kun olen omaishoitaja ja yh ja vielä kulttuurialalla.

Just sun kaltaisia äänestäjiä oon aina ihmetellyt. Miksi kokoomus?

Vierailija
37/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit olisivat paljon kiinnostavampia jos saisi antaa +äänen ja -äänen.

Vierailija
38/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt yleensä kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani mutta nyt on sellainen olo, ettei puolueiden ja eri eturyhmien ja lobbareiden hallitsema valtakoneisto edes yritä eikä halua rakentaa tätä Suomea niin kuin minä sen haluaisin: pois verokierrosta ja pimeästä taloudesta kohti kaikkien kansalaisten Suomea, jossa on toivoa muillakin kuin miljonääreillä. Nyt on tilanne se, ettei yksikään puolue aja tällaista Suomea tosissaan ja jätän luultavasti äänestämättä. N 53 v

Täällä olisi kanssa haussa veronkiertoon ja pimeään talouteen puuttuva reilua peliä kannattava puolue, joka ei aja hormoniblokkereita lapsille, jotka eivät vastaa jotain aataminaikuista sukupuolinormia ja ovat ehkä hämmentyneitä esim. homouden tai autismin takia. Ei taida tällä hetkellä Suomesta löytyä, niin en todellakaan tiedä, mitä teen...

Vierailija
39/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia tai Kokoomusta. Olenhan lihaa syövä heteromies. 

Vierailija
40/112 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika kahden vaiheilla. Joko annan ääneni tarkoituksellisesti pienpuolueelle (liberaalit tai korjausliike) ja hyväksyn että menee hukkaan tai sitten äänestän jotain liberaalia kokoomuslaista.