Mitä puoluetta ajattelit kannattaa ensi vuoden eduskuntavaaleissa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Eläinoikeuspuolue tai feministinen puolue
Molemmilla on hyviäkin juttuja, mut ainakin F-puolueella myös ihan käsittämättömiä aivoituksia. Esim. Riikka Pöntisen twitterjuttuja lukiessa alan melkein uskoa puheisiin "toisesta ääripäästä".
Vierailija kirjoitti:
Eläinoikeuspuolue kuulostaa niin yhdenasian liikkeeltä, että vaikea kiinnostua.
äänestän siten että en käy äänestämässä koska sitten jos ihmiset lakkaavat äänestämisen siltä lähtee uskottavuus ja se kamala järjestelmä kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
vasemmistoa joka tapauksessa, on se pienin paha kuitenki.
Näin mäkin olen ennen ajatellut, mut sitten kävi ilmi, että Vasemmistoliittokin kannattaa hormoniblokkereita nuorille (ja ylipäätään genderhuuhaata). Yleinen genderhuuhaa voisi vielä mennäkin, vaikka ärsyttää, että tulevaisuudessa joutuu valitsemaan itselleen virallisiin papereihin jotain, mihin ei oikeasti usko. Mutta blokkereiden myötä nuorten terveydellä leikkiminen menee niin pitkälle, että en tiedä, voinko enää äänestää.
Oispa joku oikea tiedepuolue, joka suhtautuisi vakavasti ympäristöasioihin. Vihreitäkään ei voi äänestää, kun osa on jatkuvatalouskasvuhihhuleita ja loput genderhihhuleita.
33% persuille. Siitä näkeekin hyvin, keitä täällä "mammapalstalla" lähinnä hengailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS tietenkin, koska olen autoilija.
Ei autoilijalla ole vaihtoehtoja.
Seuraavan hallituskauden lopussa bensa maksaa varmasti 4e ellei PS pääse hallitukseen. PS autoilijoiden ainoa toivo.
Demarit mielellään nostaisi bensan hinnan 4 euroon, viherpuolue kun ovat nykyään.
Ei se PS öljyn maailmanmarkkinahintaa säädä eikä myöskään saa Suomelle omia öljylähteitä, kuten ei demaritkaan.
Demarit alotti jo agendansa. Vanhukset, lapsiperheet jne. Taas SAMA LAULU. Silti noi ei saa yhtää mitään.
Vierailija kirjoitti:
33% persuille. Siitä näkeekin hyvin, keitä täällä "mammapalstalla" lähinnä hengailee.
Höpöhöpö! Hönö vaan käy hurjana peukuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt yleensä kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani mutta nyt on sellainen olo, ettei puolueiden ja eri eturyhmien ja lobbareiden hallitsema valtakoneisto edes yritä eikä halua rakentaa tätä Suomea niin kuin minä sen haluaisin: pois verokierrosta ja pimeästä taloudesta kohti kaikkien kansalaisten Suomea, jossa on toivoa muillakin kuin miljonääreillä. Nyt on tilanne se, ettei yksikään puolue aja tällaista Suomea tosissaan ja jätän luultavasti äänestämättä. N 53 v
Vasemmistoliitto ajaa, mutta se ei saa ikinä niin paljon ääniä, että sillä olisi todellista vaikutusvaltaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt yleensä kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani mutta nyt on sellainen olo, ettei puolueiden ja eri eturyhmien ja lobbareiden hallitsema valtakoneisto edes yritä eikä halua rakentaa tätä Suomea niin kuin minä sen haluaisin: pois verokierrosta ja pimeästä taloudesta kohti kaikkien kansalaisten Suomea, jossa on toivoa muillakin kuin miljonääreillä. Nyt on tilanne se, ettei yksikään puolue aja tällaista Suomea tosissaan ja jätän luultavasti äänestämättä. N 53 v
Vasemmistoliitto ajaa, mutta se ei saa ikinä niin paljon ääniä, että sillä olisi todellista vaikutusvaltaa. :(
Keskittyisikin siihen + ympäristökysymyksiin, ja jättäisi 4. aallon feminismin sikseen. Vaikka ei ne varmaan silti saisi riittävästi ääniä...
Vierailija kirjoitti:
Työläiset huutaa oikeistoa ja vastustaa ammattiliittoja. Kaik on sekasi. Ei jaksa.
Hyödyllisiä hölmöjä. Tästä syystä ne tuloerot sen kuin jatkavat kasvamistaan ja kasvamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS tietenkin, koska olen autoilija.
Ei autoilijalla ole vaihtoehtoja.
Seuraavan hallituskauden lopussa bensa maksaa varmasti 4e ellei PS pääse hallitukseen. PS autoilijoiden ainoa toivo.
Demarit mielellään nostaisi bensan hinnan 4 euroon, viherpuolue kun ovat nykyään.
Jos meinaat, että polttoaineveroa pitäisi laskea, niin sen on taloustieteilijät todenneet huonoksi ideaksi moneen kertaan, esim.: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008972345.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinoikeuspuolue kuulostaa niin yhdenasian liikkeeltä, että vaikea kiinnostua.
Äänestäisin jos en laittais ihmisten oikeuksia etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
89 ääntä joista 30%=26 ääntä. tämä jaetaan kahdella koska persut äänestää omia kommenttajakin vähintään kahdella eli tietokoneella ja puhelimella. lisäksi he nollaavat alustansa kun pelkäävät supoa joten luku on lähemmäs 6 persua.
Vierailija kirjoitti:
Demarit alotti jo agendansa. Vanhukset, lapsiperheet jne. Taas SAMA LAULU. Silti noi ei saa yhtää mitään.
ainakin 3 kertaa on nykyinen hallitus nostaneet eläkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
kuvailkaa, persut hiukan että millaista olisi elämä tavallisilla suomalaisilla persu-suomessa. Siis muutenkin kuin autoilua ja rajat kiinni?
Mitä sitä muuta ihminen edes tarvitsee?
"Taitaa olla persujen trolli koko kysely, kun VKK ja liike nyt ovat kyselyssä, mutta liberaalipuolue, piraattipuolue ja vapauspuolue eivät, vaikka kaksi ensimmäistä ovat vakiintuneempia ja niillä on enemmän kannatusta"
Funderade på samma då ett visst regeringsparti också saknas men en en grobians parti är med.