Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä! Olen +40 nainen ja minua edelleen lähestytään minua llnu

Vierailija
31.12.2023 |

Olin Lidlissä kaupassa, kun tuntematon mies pysäytti ja kehui ulkonäköä ja vartaloa. Pyysi treffeille, jos olisin vapaa. Sanoi, että vartalostani näkyy että urheilen. 

Myös PT:ni kysyi minua treffeille ja mies oli minua 10 vuotta nuorempi! 

Olin baarissa ja kaksi miestä alkoi tapella siitä kumpi saa tarjota minulle drinkin. Pelästyin ja pakenin taxiin. 

Bussipysäkillä ollessani tuntematon mies pyysi treffeille. 

Eihän AV:n mukaan enää kukaan ole kiinnostunut minun ikäisistä naisista??? 

Ihmettelen nettitotuutta. Oma kokemus on täysin päinvastoin 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyödynnätkö tätä heruttamalla vai annatko vain viimeisten vuotesi valua hukkaan?

Vierailija
2/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen melkein 50 ja edelleen tulee miehet (ja naiset) kehumaan ulknäköä ja baarissa joudun pakoilemaan innokkaita lähestyjiä. Jännä tosiaan kun palstamiesten mielestä minun olisi pitänyt olla jo 30 v muumio jojon kukaan ei edes vilkaise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyödynnätkö tätä heruttamalla vai annatko vain viimeisten vuotesi valua hukkaan?

Jos on PT, niin asia lienee hoidossa...

Vierailija
4/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan... 🤣

Vierailija
5/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n kirjoituksiin ei ole uskomista. Mua naurattaa ne väitteet.

Vierailija
6/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te uskotte tuhtien ja näppyläisten, koko ikänsä äitiensä luona asuneiden naisia solvaavien incelien väitteitä? :D

Vierailija
7/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 51v ja olen ollut viime aikoina treffeillä 55v ja 48v naisten kanssa. Hyvin kelpaavat tämän ikäiset itselleni. Paljon helpompaa elämä kun molemmat ovat elämässään suunnilleen samassa vaiheessa. Itse en ainakaan jaksaisi mitään paljon nuorempaa (en kyllä varmaan saisikaan), jolla olisi elämässä aivan eri tilanne kuin itsellä.

Vierailija
8/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet viehättävä, mutta saako udella millaisia nämä miehet olivat? Olivatko komeita, hyvävartaloisia, fiksun oloisia?

Muakin nimittäin on lähestytty lähiaikoina, pyydetty treffeille, kehuttu ulkonäköäni ja olen +40v. Mutta yksi heistä oli joku ihme juntti, yksi oli noin 70v ja yksi oli juoppo.

Vierailija
9/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kokea real elämässä jotain ihan muuta mitä netissä sanotaan.

totuus on, että kaunis ja seksikäs nainen on kaunis myös nelikymppisenä. Miettikää vaikka latino kaunottaria, kuten lopez. Viisikymppisenä näytti kolmktmppsenå ja oli yksi maailman seksikkäin nainen. 

Vierailija
10/11 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Nämä lähestyjät oli komeita. Ja lisäksi töissä pankissa minua kutsuttiin Marilyniksi. Ja miehet kehuivat. 

kerron tämän siksi, että netin totuus ei ole oikea totuus. Ei minua kiinnosta mitä muut minusta ajatteleva. Yksi hailee. 

haluan vain sanoa ettei netin totuus ole oikea totuus, ainakaan omasta elämästäni. 

Vierailija
11/11 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Nämä lähestyjät oli komeita. Ja lisäksi töissä pankissa minua kutsuttiin Marilyniksi. Ja miehet kehuivat. 

kerron tämän siksi, että netin totuus ei ole oikea totuus. Ei minua kiinnosta mitä muut minusta ajatteleva. Yksi hailee. 

haluan vain sanoa ettei netin totuus ole oikea totuus, ainakaan omasta elämästäni. 

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi