Miehen käytös sai itkemään
Heräsin kymmenen maissa levollisena, ja ajattelin nautti vikasta vapaapäivästä ja olla tekemättä yhtään mitään. Kirjoja lukien. Mies ensiksi moitti minua siitä että en ole jo herännyt ja lähtenyt kirjastoon tekemään graduani. Hänen mielestään aika olisi pitänyt käyttää hyväksi.
Seuraavaksi hän moitti sitä että meinaan vaan löhötä koko päivän. Olen ollut nyt kuukauden lomalla, ja aloitan siis huomenna viimisen työharjoittelun opintoihin liittyen. Gradu melkein valmis ja tehnyt sitä lomalla. Miehen mukaan olen vain maannut sohvalla koko kuukauden joten miksi en jaksaisi tänään tehdä mitään. Hän ei tajua että en halua tehdä tänään mitään. Osaan elää hetkessä ja nauttia myös asioista. Tekisi varmaan hänellekin hyvää. Minua ei haittaa jos nukun kymmeneen vapaapäivänä. Hyvä jos uni maistui. Ei sitä kannata surkutella.
Lopuksi mies sanoi minua tyhmäksi. Kaikki tämä heti aamuun. Minulle tuli tosi paha mieli. Ikävää aloittaa vika vapaapäivä näin.
Kommentit (14)
Jätä se mies heti ja pysy sinkkuna. Tuollaisia siipelijöitä kukaan kaipaa. Kuukausi tekemättä mitään. Toimii tosi hyvin tulevaisuudessa.
Ihmeellisiä vätysmiehiä sitä naiset valitseekin. Kannattaa jättää tuollaiset siat jo alkujaan. Parasta on kun kaveeraa vain homomiehiä.
Öh siis mitä tollasella kumppanilla edes tekee? Aiheuttaa tahallaan huonon olon sinussa? Onko ennenkin sattunut tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko alat itkemään tuollaisesta? Ihan oikeasti?! Oletpa herkkä. Sanot sille, että turpa kiinni, ja teet mitä haluat. Jos ei turpa mene kiinni, kerrot oman mielipiteesi pikkupilistä ja sen naismaisesta vinkunasta.
🤣🤣🤣 tämä.
Kuulostaa ap vähän siltä että olet alisteisessa suhteessa. Tuo itkeminen tuosta asiasta kertoo jo sen. Mies lyttää sinua varmaan muutenkin? Kannattaa miettiä jatkaako tuollaisen miehen kanssa. Mies syö itsetuntosi ja nähtävästi on syönytkin jo.
No siis ei ole ok? Sanoa kumppaniaan tyhmäksi ja käyttäytyä huonosti? Miten se olisi ok?
Nyt hyvä nainen, älä jää tuollaisen miehen kanssa. Kuulostaa siltä että on tapa. Ei huonokäytös useinkaan jää kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on kateellinen. Sinä olet ollut lomalla, rentoutunut, nyt alat viimeistelemään opintojasi. Mitä hänellä on? Onko hän kouluttautunut/koulussa? Onko hänellä lomaa? Ehkä hän ei osaa heittää vapaalle samalla lailla kuin sinä, ja kokee siksi tuollaisen rentoutumisen paheksuttavana :D Typerää jokatapauksessa.
Ei ole koulussa. Hän on yrittäjä lukio pohjalla. Hän hoputtaa minua jatkuvasti koulun suhteen. Olen tehnyt paljon töitä opintojenkin aikana. Satuttaa tuo kuinka sanoo tyhmäksi. Minä pidin ihannoman mielenterveyteni takia kuukauden loman, että jaksan työharjoittelun hyvin. Ja olen suuriuninen, mies taas hyvin pieniuninen. ap
Mitäs jos eroat ja yrität itte elättää ittesi. Nyt ilmeisesti mies saa maksaa sun elämisen.
Valitsit selvästi miehen luonteen perusteella, kuten naiset aina.
Ehkä mies on kateellinen. Sinä olet ollut lomalla, rentoutunut, nyt alat viimeistelemään opintojasi. Mitä hänellä on? Onko hän kouluttautunut/koulussa? Onko hänellä lomaa? Ehkä hän ei osaa heittää vapaalle samalla lailla kuin sinä, ja kokee siksi tuollaisen rentoutumisen paheksuttavana :D Typerää jokatapauksessa.