Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka jos minipillerit ei sopineet?

Vierailija
01.08.2022 |

Onko jollekin sopinut hormonikierukka vaikka minipillerit ei sopineet?

Kokeilin vuosia sitten minipillereitä jotka ei sopineet. Oli tiputtelua ja mielialaoireita. Hormonikierukassa kuulemma on pienempi hormonipitoisuus ja se on paikallinen joten olisiko mahdollista että kierukka kuitenkin sopii?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan nykyisin vain kondomin voimaan. Kokeilin vuosien saatossa ehkäisyhommien suhteen yhtä jos toista, mutta sitten tuli mitta täyteen. Kyllästyin mielialavaihteluihin, haluttomuuteen, akneen ja kaikkeen siihen paskaan mitä ne aiheuttivat. Meni monta vuotta myrkyttäessä ja sekoittaessa kropan toimintaa moisilla hommilla. Nyt olen ollut kondomilinjalla kohta 5 vuotta ja kummalliset mielioikut loppuneet. Ennen en edes tajunnut, että pillereistähän kaikki itkukohtaukset ja ahdistukset johtuivat kohdallani.

Vierailija
2/4 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena ollut n. 7 kk ja nyt on aika poistaa kierukka. Mielialat vaihdelleet laidasta laitaan ja raivokohtauksia, joita ei itse sillä hetkellä tunnista/pysty hallitsemaan. Parisuhde kärsinyt näiden takia todella paljon. Kumppanin kanssa jonkin aikaa pohdittu, että miksi olen muuttunut tällaiseksi raivohulluksi, mutta onneksi viimein selvisi syy tälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena ollut useamman vuoden ja toimii hyvin. Itsellä oli tosi runsaat kuukautiset, ja elämä helpottui huomattavasti kierukan myötä.

Vierailija
4/4 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tavaraa eri paketissa vaan. Elämäni kamalin vuosi. Ei olisi pitänyt suostua painostuksen alla, gyne väitti ettei mitään oireita tulisi koska "paikallinen vaikutus". Sitten jouduin taistelemaan useamman kuukauden, että gyne suostui ottamaan sen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi