Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon petturi exälle ja salasuhdekumppanilleen riitaisaa parisuhdetta.

Vierailija
01.08.2022 |

Salaa toivon, kun exä lähti uuden onnen matkaan olettaen, että onni ja autuus on edessä uudessa parisuhteessa jättäen taakseen myös lapsensa heihin pahemmin yhteyttä pitämättä, tai kerran vuodessa näkee. Mies asuu kaukana tämän 'uuden'. naisen kanssa. Välillä tulee käymään 800km.n päästä lähinnä kai sen takia, että nainen haluaa nähdä omia vanhempiaan ja samalla exä näkee sitten omia lapsiaan tunnin verran. Olisi kiva olla kärpäsenä katossa, miten heillä menee oikeasti. Ovat olleet 5v yhdessä jo. Välillä mietin löysikö mies onnen tästä naisesta. Omakotitalon ostivat 2v sitten. Me oltiin yhdessä noin 20v, mutta eleltiin lähinnä kämppä kavereina vuosia. Mies vietti aikansa pelaamalla tietokonepelejä kaiket illat työpäivän päätteeksi. Toivoisin, että saisi kunnon näpäytyksen siitä mitä teki perheelleen. Mistä voisi päätellä miten niillä parisuhteessa menee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus rumentaa. Tsemppiä ja valoisampia päiviä aloittajalle!

Vierailija
2/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jo päästä katkeruudesta yli ja keskittyä omaan elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi itsellekin yli 25 vuoden avioliiton jälkeen, että mies lähti itseään runsaat 20 vuotta nuoremman tytön matkaan. Kaikki tuli semmoisena shokkina, että olin sairaslomalla seuraavat pari kuukautta. Onneksi lapset olivat jo maailmalla. Aluksi olin katkera, mutta vähitellen elämä asettautui uomiinsa. Mies oli kaikin puolin hyvä kumppani, huomioonottava, ahkera ja osallistuva. Se parisuhteen hoito vaan jäi ja lopputulos oli tämä. Yhteiset tutut ovat kertoneet, että mies kuulemma sanoo elävänsä nyt elämänsä parasta aikaa. Kyllähän se satuttaa.

Vierailija
4/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä parantaisi sinun elämän laatua?

Vierailija
5/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vuosia yksin parisuhteessa?

Vierailija
6/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveesi ei toteudu, ovat taivaallisen onnellisia yhdessä, ja intiimielämä on paremaa kuin ikinä kenelläkään koskaan.

Vierailija
7/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin alkoi erosta parempi elämä. Löysin naisen jolla on hyvä itsetunto ja jalat maassa. Haluan tehdä hänelle hyvää joka päivä, koska hän on hyvä tyyppi.

Ja kyllä yritin ensin parantaa minun ja exän suhdetta. Mentiin esim pariterapiaan. Ex kävi kerran ja lopetti, kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Jatkoin yksin loppuun ja otin eron.

Vierailija
8/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kävi itsellekin yli 25 vuoden avioliiton jälkeen, että mies lähti itseään runsaat 20 vuotta nuoremman tytön matkaan. Kaikki tuli semmoisena shokkina, että olin sairaslomalla seuraavat pari kuukautta. Onneksi lapset olivat jo maailmalla. Aluksi olin katkera, mutta vähitellen elämä asettautui uomiinsa. Mies oli kaikin puolin hyvä kumppani, huomioonottava, ahkera ja osallistuva. Se parisuhteen hoito vaan jäi ja lopputulos oli tämä. Yhteiset tutut ovat kertoneet, että mies kuulemma sanoo elävänsä nyt elämänsä parasta aikaa. Kyllähän se satuttaa.

Näitä tapauksia riittää.

Vierailija
9/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit joutua hetken odottamaan, mutta sieltä se tulee.

Esim. kun ukkosi on 70, niin morsian on 50. Loput voit kuvitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi