Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulisi tarpeen ja kannustava ja rohkaiseva elämänkokemus nuoresta aikuisesta

Vierailija
31.07.2022 |

Meidän ennen niin miellyttävä ja mukava nuori poika on saanut jonkun miehuuden uhmakkuuden. Hän tietää 19-vuotiaana kaikki asiat aikuisia paremmin, hän haastaa kommenteillaan, hän selkeästi jättää löydettäväkseni nuuskaa, elää entistä olemustaan leväperäisemmin jne. Onko tämä nyt se joksi lapseni kasvoi? Kaikkeni tein ja tällaisen sain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että jos opiskelee ja käy töissä niin tehköön vapaa-ajallaan mitä lystää ja nukkukoon vapaalla päivät -mitäpä minä sille voin.

Milloin on vapaa-aikaa jos sekä opiskelee että käy töissä?

ohis

Kesän töissä, talvella opiskelee. Esim nyt on vapaata, kun kesätöitä oli 2kk:tta ja koulu alkaa vasta muutaman viikon päästä.

Vierailija
22/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt keskustella mutta se tarve olla eri mieltä kuin äiti on nuorella valtava.

Se on sitä itsenäistymistä ja napanuoran katkaisua. Haluaa näyttää, että ei ole mikään äidin pikkupoika enää.

Kyllä hän siitä rauhoittuu kunhan pääsee aidosti itsenäistymään eikä ole enää pelkoa siitä että vanhemmat yrittävät holhota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyviä ajatuksia! Kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän