Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdisteltiin lomamatkalla

Vierailija
31.07.2022 |

Olin yksin lomamatkalla Euroopassa. Tämän viikon aikana miehet kävelivät perässän, huutelivat mauttomuuksia (osaan kyseisen maan kieltä), yrittivät kosketella, rannalla sukelsivat mun uimarenkaan alta jotta pääsevät tirkistelemään alta päin. Majoitin airbnb:ssä ja majoittaja laitteli treffi-ja drinkkipyyntöjä ja häiritsi jatkuvasti viestein painostaen tapaamiseen mm seurasi kaupungille en jaksa en vaan jaksa tämä oli ensimmäinen loma kolmeen vuoteen yliopisto-opintojen takia. Minua on koitettu käyttää teininä seksuaalisesti hyväkseen ja tämän uuden kokemuksen myötä olen saanut ahdistus- ja paniikkikohtauksia. Olen niin traumatisoitunut. Lomamatka kesti viikon, ja tulin toissa pvnä kotiin Suomeen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit. Ei, et ole Instabeibi, vaikka niin kuvittelet.

T. Kilttis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun näin ei voisi käydä Kilttis :( kiitos vähättelystä

t. Ap

Vierailija
4/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se ongelma oli? Kävikö ne käsiksi?

Vierailija
5/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siellä asunnossa ja vessassa oli kamera

Vierailija
6/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta!!!??? Onko sinussa jotakin sellaista, mistä miehet sekoavat? Uimarenkaasi allekin sukeltelivat nähdäkseen sinut "puolelta jos toiselta;" aika hurjaa!

Vierailija
7/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarengas?

Vierailija
8/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita varoitus, ettei tuo vuokraaja saa ainakaan naisia sinne enää. Pertti voi mennä.

Vierailija
9/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala matkustaa äitisi kanssa tai tutun. Raportoi oppaille ja hotellille. Valitse matkakohde hyvin. Ota ryöstöhälytin ja älä jää paikan päälle kuuntelemaan. Käytä peittäviä uima-asuja. Jos yrittää kosketella, mieti huuto ja pako. Iske arkaan paikkaan jos ei pääse pakoon.

Vierailija
10/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu lähtee ulkomaille

Vierailija
11/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Things that never happened

Vierailija
12/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nää on taas niitä tyyppejä, kun pukeutuminen otetaan "viestinä", vaikka pukeutuisitkin ihan vaan tarkoittamatta mitään ihan itseäsi varten. Näitä häiriköitä on myös Suomessa, etkä ole varmasti ainoa joka on tuollaista kokenut.

Kerroit, että tää yksi tyyppi painosti viestein tapaamiseen.

Kannattaa ehkä kysyä poliisilta (joku neuvontapuhelinnumero löytyy ihan googlaamalla), että onko tuollaiselle mitään tehtävissä. Jos sulla on puhelinnumero, niin kannattaa antaa. Valitettavasti useilla häiriköillä saattaa olla Prepaid-liittymä, joihin ei oikein voi vaikuttaa. Jatkossa kannattaa ainakin varata netin kautta oikeaan hotelliin huone, ja varmistaa sitä ennen onko muilla kyseisestä paikasta kokemuksia. Hotellit, jotka ainakin vaikuttaa parhailta, maksavat tietenkin enemmän mutta niillä hinnoilla uskoisin että ei ainakaan tarvitse sietää mitään painostusta jne.

Ymmärrän, että toi ahdistaa ja kaikkea, mutta koska saattais olla tarpeellista nyt sulle niin luulen, että kannattaisi harkita myös että keskustelet asiasta jonkun kanssa.

Tosi ikävää, että sun loma meni tuollaiseen. Tietenkin olisi kivempi olla rauhassa, ja saada vuosien jälkeen pitkästä aikaa rentoutua.

Koita keksiä nyt jotain ja pärjäillä, tsemppiä!

Vierailija
13/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö lääkkeet ottamatta?

Ehkei kannata matkustaa marokkoon eikä ählämimaihin vaan Espanjaan lomalle.

Vierailija
14/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vuokraajalla ois voinu olla massia ihan kivasti

Vierailija
15/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joka sanan, ihan on painajaista kokea tuollaista. Nyt vaan kunnon analyysi miten välttää mokomaa toistumasta. Olet oikeassa siinä että sinulla on oikeus rauhaan, kaikissa vaatteissa ja ulkonaisella habituksella. Pidä se. Olen tukenasi ja puolellasi. Olen itse kokenyt samaa.

Vierailija
16/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään. Ehkä tilanne on ensi kerralla miellyttävämpi jos pukeudut kuten normaali ihminen, joka ei hae miesseuraa ja käytät hotelleja. Etkä anna puhelinnumeroasi ihmisille, joiden et toivo ottavan yhteyttä, etkä jää lirkuttelemaan myöskään livenä. Älä myöskään hyväksy ilmaisia juomia (yhden voi ehkä, jos et ole varma, onko tarjoaja ei-toivottu henkilö). Puhu suoraan ja ystävällisesti, pakitkin voi antaa jämptisti, mutta ilman tarpeetonta tylyttämistä. Jos et halua ikinä olla yksin miesseurassa lomalla, matkusta kaverin kanssa.

Vierailija
17/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt kun aikoinaan Karita Tykkä väitti että se ahdistellaanko naista "riippuu niin paljon itsestäsi". Onhan se hyvä sanoa noin jonkun upseerien lapsen...tai mikä poliisi lie ollut sukunsa. Kaikki teitää joutuvansa ikävyyksiin, ja noi aina sopineet että omat tyttäret ja naiset jätetäänkin rauhaan. Ylimielistä puhetta!

Vierailija
18/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö lääkkeet ottamatta?

Ehkei kannata matkustaa marokkoon eikä ählämimaihin vaan Espanjaan lomalle.

Tosiaan, minulle ei tullut edes mieleen, että joku olisi niin pöljä, että lähtisi yksin johonkin ählämimaahan.

Vierailija
19/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pääsi selvisi, kun heräsit putkasta.

Vierailija
20/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykännyt kun aikoinaan Karita Tykkä väitti että se ahdistellaanko naista "riippuu niin paljon itsestäsi". Onhan se hyvä sanoa noin jonkun upseerien lapsen...tai mikä poliisi lie ollut sukunsa. Kaikki teitää joutuvansa ikävyyksiin, ja noi aina sopineet että omat tyttäret ja naiset jätetäänkin rauhaan. Ylimielistä puhetta!

Ehkä upseerin lapsi on oppinut jo kotona viestimään tavalla, jonka miehet ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme