Miksi naiset eivät saa itse auton ovea avattua itselleen?
Istuin autossani parkkihallissa odottelemassa ja katselin ympärilleni huomatakseni, että suurin osa naisista ei osannut itse avata itselleen matkustajanpuolen ovea vaan miehet joutuivat niitä heille aukaisemaan? Ovatko naiset oikeasti niin uusavuttomia?
Kommentit (71)
Naiset on avuttomia eikä osaa muuta kuin olla näyttäviä ja pyllistää. Muita taitoja nainen ei tarvitse ja sen huomaa
Naisia ymmärtää paremmin kun ymmärtää että he ovat lasten kaltaisia. Uskovat kaikenlaisiin horoskooppeihin, ovat vähän yksinkertaisia ja avuttomia.
Mä avaisin itse tietenkin, jos olisi edes kyydittäjä, ei ole ollut. Olisiko automalleja joissa on raskas ovi? Vai mies yrittää olla avulias ja juoksee sinne.
Voisiko se johtua rakennekynsistä? Itselläni on sellaiset ja ne vioittuvat herkästi. Joskus jopa silloin kun avaan lapsilleni einesmaksalaatikkoa. Kerran jopa Woltin pakkausta avatessani kävi huonosti.
Kyllä mä sen oman autoni oven joudun avaamaan. En mä miestä tarvii kaupassa.
Mutta oletan, et ap jäi sinne autoon istumaan parkkiin kun kukaan ei hänelle sitä ovea avannu.
Mukavaa kun mies välillä avaa jos mennään vaikka taksilla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen oman autoni oven joudun avaamaan. En mä miestä tarvii kaupassa.
Mutta oletan, et ap jäi sinne autoon istumaan parkkiin kun kukaan ei hänelle sitä ovea avannu.
Tarvitset vain miehesi luottokortin? Ihanan itsenäinen nainen olet. Tuollaisen olisin aina halunnut. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui missä? Ei muistu mieleeni tilannetta, jossa mies olisi Suomessa avannut auton oven fyysisesti terveelle naiselle.
Minulle viimeksi autonoven avasi taksikuski vuonna 2004.
Miksi aloittaja istui parkkihallissa ja oli odottamassa mitä? Jeesuksen toista tulemistako?
Miksi alanuolitatte kommenttia?? MIKSI. Sanokaa sitten perustelu alanuolittamiseen edes. Alanuolittajat eivät siis avaa itse ovea.
Kivaa naisvihaa taas tämäkin ketju.
Ei sitä ikinä muista että aukeeko ne ovet ulos vai sisäänpäin. Kun luulis just että aukeis sisäänpäin kun muutenhan sitä kolhii toisiin autoihin. Mutta sitten ei olekaan näin, ja kun sen kerran oppii väärin niin sitten muistaa vaan että se ei ollut niin kuin luulis, ja sitten kun sen oppii että ne aukee ulos niin silti muistaa että tässä olikin tämä että se ei olekaan niin kuin luulis, eli aukeavatkin sisäänpäin. Ärsyttävää.
Suurin osa naisista on teknisissä asioissa hieman..en nyt sanoisi yksinkertaisia, mutta kömpelöitä ja tuossa tehtävässä on usein haasteena se , että samalla kun kahvasta pitää nostaa ylöspäin pitäisi myöskin vetää ovea itseään kohti ja tuossa kohtaa useimmalla naisella logiikka pettää ja hän työntää ovea sisäänpäin. Tämän huomaa usein myös silloin kun ovessa lukee Työnnä tai vedä. Silloinkin naiset tahtovat tehdä aina väärinpäin ja huutavat oven olevan lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja istui parkkihallissa ja oli odottamassa mitä? Jeesuksen toista tulemistako?
Itseasiassa odotin autossa, että eukko saa ruokaostokset tehtyä ja saan armollisesti kuljettaa hänet kotiin kokkaamaan ruokaa ja siivoamaan. Itse en pidä suurista ostoskeskuksista lainkaan. En tosin pidä ruuanlaitosta tai siivoamisestakaan ja siksi minulla onkin avokki.
Kummallinen ajatus.
Kun vielä deittailtiin ja oltiin nuori pari avasin aina auton oven naiselle. Toisaalta myös äidille ja isälle ja ketä nyt satuin kyydittämään.
Se loppui kun lapsi tuli. Tärkeintä oli kiinnittää lapsi turvaistuimeen, ja aina oli kamaa mukana. Muunmuassa rattaat. Toinen ruuvasi lasta penkkiin ja toinen kamoja takapaksiin.
Nyt lapsi on siinä iässä että avaan oven molemmille. Äiti etupenkille, lapsi takapenkille. Kun se saa kortin ja vie jonkun tytön deitille, tyttö hämmästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa odotin autossa, että eukko saa ruokaostokset tehtyä ja saan armollisesti kuljettaa hänet kotiin kokkaamaan ruokaa ja siivoamaan. Itse en pidä suurista ostoskeskuksista lainkaan. En tosin pidä ruuanlaitosta tai siivoamisestakaan ja siksi minulla onkin avokki.
Ei ole kauaa. Teille on ero tulossa vielä tämän kesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin saanut koulutettua. Oliko vaikeaa? Minä yritin kouluttaa omaani makupaloilla, mutta tuo lihoi vähän liikaa.
Olen nainen eikä kukaan ole koskaan avannut minulle auton ovea, enkä sellaista odotakaan. Osaan avata oven ihan itsekin.
Tämä tapahtui missä? Ei muistu mieleeni tilannetta, jossa mies olisi Suomessa avannut auton oven fyysisesti terveelle naiselle.