Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdisteltiin lomamatkalla

Vierailija
31.07.2022 |

Olin yksin lomamatkalla Euroopassa. Tämän viikon aikana miehet kävelivät perässän, huutelivat mauttomuuksia (osaan kyseisen maan kieltä), yrittivät kosketella, rannalla sukelsivat mun uimarenkaan alta jotta pääsevät tirkistelemään alta päin. Majoitin airbnb:ssä ja majoittaja laitteli treffi-ja drinkkipyyntöjä ja häiritsi jatkuvasti viestein painostaen tapaamiseen mm seurasi kaupungille en jaksa en vaan jaksa tämä oli ensimmäinen loma kolmeen vuoteen yliopisto-opintojen takia. Minua on koitettu käyttää teininä seksuaalisesti hyväkseen ja tämän uuden kokemuksen myötä olen saanut ahdistus- ja paniikkikohtauksia. Olen niin traumatisoitunut. Lomamatka kesti viikon, ja tulin toissa pvnä kotiin Suomeen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jakanut numeroani, Airbnb majoittaja saa sen sovelluksesta automaattisesti.

En pukeutunut huomiota herättävästi vaan ihan mekkoihin ( ei rinnat tyrkyllä) kiitos paljon ihanista viesteistä, ja harmi että vielä tänä päivänä osa ei voi uskoa tällaista tapahtuneen

Vierailija
22/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minuakin ahdisteltaisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa kuuluu ihan Eurooppaan

T ap

Vierailija
24/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi sanoa, missä maassa olit? Koko tekstiin on vaikea suhtautua, kun ei tiedä, tapahtuiko nämä asiat Turkissa vai Englannissa, Italiassa vai Skotlannissa. Älä pihtaa olennaista tietoa, ei sua kukaan voi maan perusteella todellakaan tunnistaa!

Vierailija
25/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa kuuluu ihan Eurooppaan

T ap

Mitä se todistaa? Euroopassakin on monenlaisia kulttuureja.

Vierailija
26/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa

Ap

Vierailija
27/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin vanha ja lihava että sain Etelä-Euroopan lomallani kulkea aivan rauhassa.

Vierailija
28/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kireä kinkku niin en ihmettele

Vierailija
29/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystäväni oli tuollainen, että koki ahdistelua joka paikassa. Hän ei ollut mikään ruusu, mutta pukeutui paljastavasti ja vilautteli aina tilaisuuden tullen. Rannalla tonki tavaroitaan pyllistellen ja sitten paheksuvasti kommentoi jos joku paikallinen rantaleijona sattui katsomaan hieman liian pitkään. Oltiin siis maassa, jossa miehet tuijottivat kaikkia turisteja, erityisesti vaaleatukkaisia.

Enkä nyt puhu sinusta ap, voihan olla että olet vaan niin söpö ja nätti vaikka pukeutuisit burkhaan :)

Vierailija
30/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa

Ap

Kohta sitten Marin tulee instassa julkisuuteen: Naiset teitä ei ahdistella vaikka olisittea lasti jos vaan olette kuten minä.

Vierailija
31/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee provo, mutta ihan neuvona sanoisin, että jos olet vaalea, suomalainen, nuori nainen, niin älä matkusta yksin ainakaan Turkkiin tai yhteenkään arabimaahan. Muslimimaissa kannattaisi olla mieluiten mies mukana, keskenään kulkevia naisiakin saatetaan ahdistella. Mulla ainakin menisi osa lomasta pilalle näitä yli-innokkaita paikallisia väistellessä.

Vierailija
32/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählämimaissa miehet nipistelee tilaisuuden tullen. Silloin kannattaa nostaa ihan hirveä äläkkä eli kiljua ja huutaa ja osoittaa sormella nipistelevää törkyläjää.

Vierailija
33/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon joka sanan, ihan on painajaista kokea tuollaista. Nyt vaan kunnon analyysi miten välttää mokomaa toistumasta. Olet oikeassa siinä että sinulla on oikeus rauhaan, kaikissa vaatteissa ja ulkonaisella habituksella. Pidä se. Olen tukenasi ja puolellasi. Olen itse kokenyt samaa.

Tsot tsot tuon analyysin kanssa!!! Eikös se ole väärin sekin?

Vierailija
34/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa on paljon nunnaluostareita, joiden yhteydessä voi olla ainoastaan naisille tarkoitettuja majoitustiloja. Saa oman huoneen ja ympärillä vain naisia.

Vierailija
35/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa

Ap

Aikoinaan Italiassa nuoret miehet kokeili kepillä jäätä. Onhan se kummallista kun nuori nainen matkustaa yksin. Tuttavuuden tekeminen loppui siihen kun ostin italialaisen lehden ja kuljin se kainalossa. Sen jälkee sain vain yhden asiallisen juttelu yrityksen. Italiaset nuoret hakee äksöniä pelleilessään turistien kanssa. Tosiaan jopa vaaleana sain olla rauhassa, kun luulivat italialaiseksi tai ainakin Italiassa asuvaksi.

Vierailija
36/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon joka sanan, ihan on painajaista kokea tuollaista. Nyt vaan kunnon analyysi miten välttää mokomaa toistumasta. Olet oikeassa siinä että sinulla on oikeus rauhaan, kaikissa vaatteissa ja ulkonaisella habituksella. Pidä se. Olen tukenasi ja puolellasi. Olen itse kokenyt samaa.

Miten niin on oikeus? Mistä sinä sen tiedät? Kenen myöntämä oikeus? Tuleeko tosiaan monelle yllätyksenä, että maailmassa on lukuisia maita, joissa naisilla ei ole oikeuksia?

Vierailija
37/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykännyt kun aikoinaan Karita Tykkä väitti että se ahdistellaanko naista "riippuu niin paljon itsestäsi". Onhan se hyvä sanoa noin jonkun upseerien lapsen...tai mikä poliisi lie ollut sukunsa. Kaikki teitää joutuvansa ikävyyksiin, ja noi aina sopineet että omat tyttäret ja naiset jätetäänkin rauhaan. Ylimielistä puhetta!

Ehkä upseerin lapsi on oppinut jo kotona viestimään tavalla, jonka miehet ymmärtää.

Ota ap tästä mallia. Kun ääliö alkaa hiplata, nosta volyymiä.

https://www.youtube.com/shorts/ey6x4Qn2xyA

Vierailija
38/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lienee provo, mutta ihan neuvona sanoisin, että jos olet vaalea, suomalainen, nuori nainen, niin älä matkusta yksin ainakaan Turkkiin tai yhteenkään arabimaahan. Muslimimaissa kannattaisi olla mieluiten mies mukana, keskenään kulkevia naisiakin saatetaan ahdistella. Mulla ainakin menisi osa lomasta pilalle näitä yli-innokkaita paikallisia väistellessä.

Olen varmaan niin ruma, että olen voinut matkustaa Turkissakin ihan rauhassa. Pari sulhasehdoskasta ilmaantui, mutta olivat kohteliaita ja ilman ahdistelua tai vaatimuksia kierrättävät nähtävyyksistä yms. Halusivat oikeasti tehdä tuttavuutta.

Vierailija
39/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö lääkkeet ottamatta?

Ehkei kannata matkustaa marokkoon eikä ählämimaihin vaan Espanjaan lomalle.

Tosiaan, minulle ei tullut edes mieleen, että joku olisi niin pöljä, että lähtisi yksin johonkin ählämimaahan.

Ja vielä Airbnb majoitukseen?!

Vierailija
40/51 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein perässäkin kehtasivat kävellä! Eivät älynneet vaihtaa suuntaa tai muuttaa suunnitelmiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä